quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
Zoals de TT al doet vermoeden is TS niet zo goed met d's en t's
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
Net de laatste ticket weggeven aan een vriend
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef MCH het volgende:
Ik ga mijn kaartjes verkopen denk ik, wel met winst natuurlijk
Het blijft toch echt een kwestie van vraag en aanbod. Natuurlijk kan je het voor de normale verkoopprijs verkopen, maar waarom zou je? Er zijn ook mensen die 240 euro betalen bij zwarthandelaren. Zie het als een investering. Je bent dat geld wel een half jaar kwijt geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?
Hap hap hapquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:44 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke figuren als jou wordt de markt verneukt... Wees trots op jezelf en gun die kaartjes gewoon voor de verkoopprijs aan iemand die graag naar dat festival wil en een superweekend heeft dan, geeft toch een veel beter gevoel voor jezelf?
Deze week nog 1x een hardcopy ticket verkocht voor 210. Hij was in een uur verkocht, dus dat ging best snel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:13 schreef darktower het volgende:
De meeste mensen vragen nog veel te veel geld op marktplaats. Ze zien niet dat er PER DAG iets van 30-40 kaarten bijkomen en denken nog 200-250 EUR per kaart te kunnen vragen. Ik zoek nog 5 kaarten (er willen steeds meer mensen mee, haha), maar bied nu al niet meer dan kostprijs. En ik vermoed dat binnen een paar weken kaarten ver onder kostprijs worden aangeboden...
Vrienden willen niet of hebben reeds kaarten. Iemand interesse in de buurt van Eindhoven? ¤185,00 per stuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:14 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb er nog 2, maar ik kijk eerst in mijn vriendenkring rond. Ik heb meerdere redenen om niet te gaan. Wel bras dat ik na een jaar of 8 op rij niet kan gaan. Jammer maar helaas.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |