Oui, datte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De wonderlijke werking van het menselijk lichaam.
Ik denk dat Novem wel een punt heeft Maria, echt even rigoureus aan de gang... Al is dat niet zo leuk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:
Mc, als je een brute film wil zien kan ik Driver echt aanraden!!
Voor oorlogstoestanden zou ik de miniserie Generation Kill kijken!
Maria, wat balen zeg
Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.
Respect voor joe!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:
Mc, als je een brute film wil zien kan ik Driver echt aanraden!!
Voor oorlogstoestanden zou ik de miniserie Generation Kill kijken!
Maria, wat balen zeg
Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.
Edit: en toch echt kcals tellen in het begin, het is zo makkelijk om teveel te eten anders!
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Respect voor joe!
Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen
Hé!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet
Heh is ook zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet
Maar ik lees wel meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat ze Drive bedoelen? http://www.imdb.com/title/tt0780504/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef the85mc het volgende:
The driver uit 1978? Ik ken em nog niet. En maria, je moet idd voor jezelf duidelijk hebben wat je wilt, anders krijg je inderdaad dat je van alles wat doet maar geen resultaat boekt. Ik ga zelf ook weer iets meer opletten, want gister al bijna 83.. Al kan dat door krachttraining komen want ik heb spierpijn in benen, rug en borst.. En als ik spierpijn heb ben ik altijd wat zwaarder.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh is ook zoMaar toch he
![]()
![]()
*lijstje van Novem overgeschreven heeft*
*Flesje honing voor bij thee in kast gezet*
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:03 schreef Nallie het volgende:
Het is ook stom Maria! Maar met wat ik nu eet val ik ook niet af hoor. Dat is normaal doen om op gewicht te blijven! Extra sporten helpt dan weer wel. Afvallen kost veel moeite en is echt niet leuk. Ik word ook echt chagrijnig als er dingen met m'n eten moeten veranderen ofzo![]()
Maar als je resultaat ziet dan blijf je wel gemotiveerd!
Nein, had de motivatie voor de lesjes terug dus ben dat weer gaan doen, want leukerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
Maria ben je eigenlijk nog aan het hardlopen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Respect voor joe!
Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen
Yup, dat heb ik er ook bij gezet, lijkt me wel weer leuk ook. En ze zouden eventueel ook wat cursussen aanbieden, dus wellicht spinning ofzo, dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef Perruche het volgende:
Wat zou je daar dan willen doen, Mo? Je bent gediplomeerd zweminstructrice, toch?:
Dat zou wel heel cool zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net een sollicitatie-enquiry gestuurd naar een sportprogrammatoko die ook bij mij in de sportschool dingen organiseert en regelt! Stond op de universiteitssite een advertentie. Hoe tof zou dát zijn![]()
sporten voor m'n geld!
Jij bent ook weer lekker veel aan het sporten zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopig alleen nog maar een 'kom ik in aanmerking voor een echte sollicitatie'-mailtje gestuurd, dus nog even afwachten. Morgen gewoon even bellen tegen het eind van de middag als ik nog niets heb gehoord op m'n mail.
Straks ook Jillian en spinnen. Morgen zwemmen en een rencoopertest (12 minuten vol).
Heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Werkloos, studievakantie en Mr.Mo is elke week van maandag tot vrijdag in NLdus dit is (naast solliciteren) een van de weinig nuttige dingen die ik kan doen
dus ik neem het er maar lekker van!
Het is nog allemaal vrij onduidelijk, maar heb er stiekem wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog 'n buikdansoplossing gevonden voor als de toko sluit?
Ik heb geen laptop hier, dus heb ze nog niet bekeken. Het was echt heel naar, bleef ook echt nog een tijdje angstig. Toen ben ik maar filmpjes van beautygloss gaan bekijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Maria![]()
Prob, nare dromen zijn dat. Dankzij het linkje van VulcanJ (hoe gaat het daarmee?) kwam ik erachter dat ik vorig jaar een paar keer zo'n sleep paralysis gehad heb. Zonder visuele hallucinaties, maar met auditieve. Freaky wel, dacht eerst dat het iets epileptisch was, daarna dat ik het toch gedroomd had omdat ik het daarna nooit meer gehad heb...
Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi! Again lijstjes posten it is!
Billy, klinkt creepy!
Lijstje:
O1: Pruim en banaan
O2: 250 ml magere kwark met wat muesli
L: Soep met rauwkost Rare dag in de cafetaria dus het is geworden: Courgettesoep met half broodje met kip en wat rauwkost
T: 250 ml kwark met fruit (appel, peche, pruim)
D: 3 boterhammen met kalkoenfilet en thaise curry roomkaas. Tomaten (5), komkommer (1), bloemkool (1/2).
T: ?
S: indien tijd: half uurtje lopen en wat Jillian
Je eet vrij veel suiker/koolhydraten. Fruit is gezond maar overdrijf het niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!
Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hou het ook meestal op 2 stuks fruit per dag... Het brood van vanmiddag was niet gepland, ging ik proberen te skippen om geen koolhydraten te eten... Vanavond brood, tjah iets anders heb ik niet mee...
Noten zijn echt lekker, maar ik eet er daar echt teveel van... en vis is inderdaad geen optie hier. Vooral mijn eiwitten naar omhoog krijgen vind ik moeilijk, waarom woon ik niet in IJsland...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..
Maar dit is wel heel weinig hoor. Het zou me verbazen als je boven de 1200 calorieen uitkomt (tenzij je een eeeeeeenorme bak full fat yoghurt hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb dus helemaal geen beweging gehad he, niet eens naar het werk fietsen!
Jawel, 1550quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
An, "Mag dus niet meer dan"? Waarom? En lijkt me niet dat je daar aan zit, toch?
Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Novem het volgende:
Ben je nog bezig met afvallen An?
Zou 1550 niet trekken, niet voor afvallen en zeker niet als onderhoud, maar iedereen is anders natuurlijk
Bedoel je mijn lijstje of van iemand anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Novem het volgende:
Ik bedoelde niet dat het te weinig was hoor, alleen dat ik het me niet voor kan stellen om zo weinig te eten, zou heel hongerig en knorrig worden
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.
bmi van 1600?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel, 1550
Ik moet en beetje de MarMar methode aanhouden. Ik eet nu echt wel de goede dingen, maar had liever in plaats van de mueslireep al fruit willen eten. Dan zou ik nog over hebben en meer kunnen eten. Maar goed, zat op kantoor, was vergeten fruit mee te nemen. Dan moet ik echt kiezen of delen, anders komt het er ook vrij snel weer aan.
.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 is
Haha, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhouden
Bmr zit toch echt rond de 1400 bij mij. Snap het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.
Netjes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Perruche het volgende:
HENK! 1700 kcal. Lijkt me prima!
Heb er nog een extra bth bij gedaan en een beetje parmezaan door de soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |