abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114993320
Ik niet waar ik moet beginnen want zit hier door behoorlijk in de stress. Ik heb samen met mijn vriendin een particuliere huurwoning gehuurd van Januari 2010 t/m juli 2012, toen wij de woning gingen bezichtigen waren er al een aantal punten die nog gedaan moesten worden maar de verhuurder beloofde ons dat dat allemaal nog gedaan werd. Er was een schuifpui naar het balkon daar zat het weer in dus je kon niet naar buiten kijken, in de slaapkamer zat er schimmel aan het plafon door een lekkage en dat zou ook verholpen worden maar goed. Nu hebben wij afgelopen maand een andere woning gevonden via een vriend van mij en was veel goedkoper dan waar we zaten dus hebben we de woning per email en telefonische opgezegd.

Waarop we deze mail kregen:
Hallo ..... en ....,

zojuist heb ik met ....(mij) gesproken over hoe het jullie op dit moment vergaat. Goed te horen dat het nieuwe huisje al op jullie staat te wachten en dat jullie in een rustiger vaarwater terecht komen, heerlijk vooruitzicht!

Om nog even de afspraken op een rij te zetten stuur ik nog even deze e-mail:
1) aankomende zondag vindt de sleuteloverdracht plaats. Hierbij lopen wij door de woning en nemen wij de meterstanden op.
2) De woning wordt gewit (witte latex!!!)
3) slot van de deur in de gangkast (cv kast) wordt vervangen
4) woning wordt schoon opgeleverd
5) twee setjes sleutels worden overgedragen (voordeur pand, voordeur woning, opslag beneden, toegang achterparkeerplaats)
6) de slotbetaling vindt plaats (¤ 1.763,56 - betaling 27 juni (¤ 1.165) = ¤ 598,56), uiterlijk 25 juli op mijn rekening bijgeschreven (conform eerder gemaakt afspraken)
7) na inspectie woning en sleuteloverdracht wordt de borg gerestitueerd
Laten we afspreken dat jullie nog even laten weten hoe laat wij zondag in Haarlem zullen zijn.

We hebben dus duidelijke afspraken gemaakt over de oplevering van de woning, ik had de laatste week van juli vrij genomen van mijn werk om alles in orde te maken + te verhuizen. Alle hulp die ik had geregeld belde af familie drama er tussen door noem het allemaal maar op! Dus ik had zo goed als alles verhuisd en voor genomen om zondag 29 juli in het oude huis alle muren te verven en alles schoon te maken. Viel allemaal vies tegen en heb hem toen zondag middag laten weten het niet te gaan redden en gevraagd of het de volgende dag mogelijk was om het dan te doen, dat kon niet dus kwamen we tot en over eenkomst dat ik de sleutel in het huis te laten en dat ik dan dinsdag avond een belletje zou krijgen of het allemaal in orde was. Dinsdag avond niks gehoord tot een uur of 8 toen kreeg mijn vriendin deze email:

Hallo .... en ....,

vanavond ben ik in het apartement geweest en ben nagegaan of de afspraken die wij hebben gemaakt omtrent de oplevering zijn nagekomen. Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld was over de wijze waarop ik het apartement aantrof. De afspraak was dat het apartement gewit en schoon opgeleverd zou worden. De deur avn de boilerruimte zou worden afgehangen en van een nieuw slot worden voorzien.

Bijgevoegd een overzicht van de zaken die ik tegenkwam:
1) in de huiskamer waren niet alle wanden en het plafond gewit. De gedeelte die gewit zijn, hadden wolresten in de verf van de rollers. Het schilderwerk is vlekkerig. De vensterbank was beschadigd en de bar was beschadigd. Tevens is over de wandcontactdozen en schakelaars heen geschilderd.
2) In de benedenhal is niet alles geschilderd, verder waren er lampen kapot. De deur van de boilerruimte was niet afgehnagen of voorzien van een nieuw slot. Verder zaten stickers op twee deuren die bij het verwijderen beschadigingen achterlaten op de deur.
3) In de badkamer was niet alles geschilderd, verder waren de voegen oranje
4) De achterkamer was niet alles geschilderd
5) De entree boven was de kabel van de deurbel van de wand getrokken
6) de slaapkamer was niet alles geschilderd, de vloer was beschadigd.
7) er lag nog veel vuil op de gemeenschappelijke gang en op het dakterras. Er hing nog een kapstok op de slaapkamer. Er zaten nog stickers op lades en deuren.
8) ik mis de sleutel van de poort naar de parkeerplaats

Zoals ik al aangaf ben ik erg teleurgesteld over de wijze waarop de oplevering is gegaan. Ik ga een aannemer vragen wat de kosten zijn van het schilderen van de woning, het repareren van de deur in de boilerruimte en de deuren waar de stickers beschadigingen op hebben achtergelaten. De kosten hiervan komen voor jullie rekening. Verder zal ik zelf de achtergebleven rommel opruimen en de badkamer laten schoonmaken.

Jammer dat deze laatste fase op deze wijze moest gaan.

Groet ...

Om het even grof te zeggen me bek viel open van verbazing en was met stomheid geslagen. Ik had alle muren geverfd, alles schoongemaakt, alle lampen deden het nog toen ik dinsdag middag daar weg ging, ik had de badkamer helemaal in gespoten met HG schimmel verwijderaar en schoongemaakt al het vuil stond beneden op de plek waar het altijd word opgehaald het enige wat ik vergeten was was de sleutel van de poort en de kast waar de ketel in zit de deur er weer in te hangen en te voorzien van een slot, ik had alles gekocht er voor maar is kwijt geraakt tijdens de verhuizing en ben bang dat dat dus weg is gegooid.
Ik ben nu dus radeloos want met de borg die ik terug zou krijgen wilde ik mijn nieuwe huisbaas de huur van betalen. Ik heb hem al een mail terug gestuurd uit boosheid en daar kreeg ik een heel slap antwoord op terug dat de mail uit emotie was verstuurd en dat was ook zo. Dus heb het allemaal even laten bezinken en heb hem gister avond nog een mail gestuurd dat ik bereid ben om de deur er in te hangen en nog maals de badkamer schoon te maken maar dat ik het wel belachelijk vind dat hij een aannemer wilde aannemen om het huis nog een keer te laten verven. Ik ben zelf kok en geen schilder het ziet er goed uit maar niet perfect. Ben nu bang dat ik kan fluiten naar me geld plus dat ik niet weet wat hij wel en niet van mij kan eisen.... Als iemand mij hier mee zou willen helpen heel graag ben ten einde raad. Het liefst draai ik zijn nek om maar zo werkt dat niet. Ik heb me van me goede kant laten zien ben de hele zondag en maandag avond bezig geweest om alles aan kant te krijgen maar dat heeft allemaal niet geholpen. Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren in plaats daar van kan ik leker koken maar daar schiet ik hier niks mee op help!!!

Alvast bedankt
help me
pi_114993502
Je had samen met die persoon de oplevering moet doen en hem dat niet alleen moeten laten doen.
pi_114993588
En natuurlijk heb jij foto's gemaakt toen je de deur achter je dicht trok?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:34:44 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114993719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En natuurlijk heb jij foto's gemaakt toen je de deur achter je dicht trok?
Volgens mij kan er beter gewoon één centraal topic voor dit onderwerp worden gemaakt want het is elke keer weer hetzelfde verhaal..

quote:
Ik ben nu dus radeloos want met de borg die ik terug zou krijgen wilde ik mijn nieuwe huisbaas de huur van betalen.
Les voor de volgende keer: nooit er vanuit gaan dat je je borg (snel) terugkrijgt.
pi_114994200
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende:
...
Ik ben zelf kok en geen schilder het ziet er goed uit maar niet perfect.
...
Dat is natuurlijk geen excuus. Als je zelf niet goed genoeg kan schilderen moet je het laten doen.
quote:
Ben nu bang dat ik kan fluiten naar me geld plus dat ik niet weet wat hij wel en niet van mij kan eisen.... Als iemand mij hier mee zou willen helpen heel graag ben ten einde raad. Het liefst draai ik zijn nek om maar zo werkt dat niet. Ik heb me van me goede kant laten zien ben de hele zondag en maandag avond bezig geweest om alles aan kant te krijgen maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Ik heb het natuurlijk niet allemaal gezien, maar als je inderdaad over wandcontactdozen en lichtschakelaars heen verft, dan zou ik dat ook niet direct herkennen als "je van je goeie kant laten zien"..
quote:
Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren
...
Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:43:52 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114994260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef DonJames het volgende:

Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..
_O-
pi_114994975
Ik heb hem net opnieuw een mail gestuurd er waren hier voor wat mailtjes die uit emotie waren gestuurd ben wel netjes gebleven maar toch even me excuus aangeboden.

Ik wil graag laten weten dat ik best bereid ben om de deur erin te zetten en te voorzien van een slot, badkamer schoon te maken, bar + vensterbank een lik verf te geven, de stopcontacten of licht knoppen schoon te maken zodat de verf er af is en de stickers te verwijderen van de deuren. Ik heb me uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te verven ben geen expert heb goede wil getoond en verwacht daarom ook dat we tot een overeenstemming kunnen komen. De vloer in de slaapkamer daar ben ik me niet van bewust dat die beschadigd is. Toen ik dinsdag middag de sleutels heb neer gelegd deden alle lampen het gewoon dus weet niet welke er nu kapot zijn plus is dat nou niet echt een reden om de borg achter te houden. Je plaatst ons in een moeilijke positie aangezien we hier ook nog de huur moeten betalen en zonder de borg dat niet gaat lukken, snap dat je daar geen boodschap aan hebt maar je snapt zelf dat dat erg vervelend is. Ik hoop dat we het zo kunnen regelen en het verder netjes kunnen regelen en wil ook bij deze mijn excuus aanbieden voor de vorige mails. Hoop snel een reactie van je te krijgen.

Ik heb wel degelijk me van mijn beste kant laten zien ik heb zelfs nog de schimmel ,die er al zat toen we in de woning kwamen, weg gehaald in de slaapkamer omdat ik wist dat er dinsdag avond koper zouden komen. Heb zelfs koper te woord gestaan de laatste paar weken dat ik er in zat en een goed woordje voor hem gedaan. Ik was niks verplicht om de woning te verven ik heb er mee overeengestemd zodat ik me borg terug zou krijgen. Heb de woning gelaten zo als hij was.
help me
pi_114994995
quote:
We hebben dus duidelijke afspraken gemaakt over de oplevering van de woning, ik had de laatste week van juli vrij genomen van mijn werk om alles in orde te maken + te verhuizen. Alle hulp die ik had geregeld belde af familie drama er tussen door noem het allemaal maar op! Dus ik had zo goed als alles verhuisd en voor genomen om zondag 29 juli in het oude huis alle muren te verven en alles schoon te maken.
quote:
Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren
_O-
je maakt dus afspraken, en die jij niet na komt. En dan kijk je vreemd om dat het anders loopt dan jij had verwacht? Wat denk je, dat rechten studeren je hiermee had geholpen?
pi_114995121
Sorry voor de spel fouten verstuur het via mijn iphone
help me
pi_114995204
Ik heb me aan de afspraak gehouden ik heb het geverfd zo als hij vroeg alles schoon staan maken. Nu komt hij met een paar punten die ik bereid ben om te verhelpen maar hij reageerd niet en om dan meteen te zeggen dat hij een aannemer gaat inhuren om het te laten doen os gewoon onzin de woning ziet er precies zo uit als toen we er inkwamen
help me
pi_114995208
Sowieso het huis verven als je gaat verhuizen :')
Je grootste fout is geweest dat je je niet aan afspraken houdt en niet samen de eindbezichtiging heb gedaan.

En leg even uit waarom het huis verven om je borg terug te krijgen :?
pi_114995233
Stonden alle werkzaamheden die jij nu voor hem, naar eer en geweten, hebt uitgevoerd al beschreven in de huurcontract?
pi_114995356
Je had die inspectie inderdaad samen moeten lopen. Hij had net zo goed in het huis kunnen gaan zitten schijten en beweren dat er poep ligt wat schoongemaakt moet worden.
pi_114995432
Er staat in het huur contract dat het opgeleverd moet worden in de staat dat het huis was toen ik erin kwam. Dat heb ik nu dus gedaan en natuurlijk beschadigen dingetjes en heb hem nu dus ook gemaild dat ik die dingen nog wil verhelpen. Het is niet alsof het huis paars is en ik stront door het hele huis heb lopen gooien.
help me
pi_114995796
In dezelfde staat is niet het huis verven in oorspronkelijke kleuren :') tenzij het echt verschrikkelijk opzichtige kleuren zijn die je zelf gebruikt hebt.

Ga eens contact opnemen met de Jurofoon of je rechtsbijstandverzekering wat wettelijk toegestaan is qua eisen aan oplevering. En niet morgen of van de week, nee gewoon nu want je hebt haast toch
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:15:08 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114995830
quote:
Ik heb me uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te verven ben geen expert heb goede wil getoond en verwacht daarom ook dat we tot een overeenstemming kunnen komen.
"Ja sorry agent, ik heb goede wil getoond en écht m'n uiterste best gedaan om geen 240 km/u te rijden, maar ik ben nou eenmaal geen expert in het besturen van auto's, dus ik neem aan dat u m'n rijbewijs niet in gaat nemen en we wel tot een overeenstemming kunnen komen."
pi_114995988
Daarom alles op papier vastleggen en samen het huis doorlopen en daarna beiden tekenen voor oplevering. Daarnaast heb je serieus over de stopcontacten heen geverfd?
pi_114996004
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

"Ja sorry agent, ik heb goede wil getoond en écht m'n uiterste best gedaan om geen 240 km/u te rijden, maar ik ben nou eenmaal geen expert in het besturen van auto's, dus ik neem aan dat u m'n rijbewijs niet in gaat nemen en we wel tot een overeenstemming kunnen komen."
Ja want dit heeft er ook echt iets mee te maken....slaat echt totaal nergens op als je niet gewoon antwoord kan geven en de lolbroek wilt uit hangen doe dat lekker ergens anders wil je hier schiet ik totaal niks mee op.
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:19:29 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114996022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef kikkerbril het volgende:
Daarom alles op papier vastleggen en samen het huis doorlopen en daarna beiden tekenen voor oplevering. Daarnaast heb je serieus over de stopcontacten heen geverfd?
Ik kwam op een gegeven moment ook in een huis waar gewoon over de deurklinken en stopcontacten heen geverfd was :')
pi_114996064
Neefje van mijn vriendin heeft maandag nog een muur geverfd heb het zelf niet gezien maar dar is nog schoon te maken met een klein beetje terpentine lijkt mij maarja
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:20:49 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114996071
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef TrippelD het volgende:

[..]

Ja want dit heeft er ook echt iets mee te maken....slaat echt totaal nergens op als je niet gewoon antwoord kan geven en de lolbroek wilt uit hangen doe dat lekker ergens anders wil je hier schiet ik totaal niks mee op.
Je ziet de overeenkomst niet? Wat maakt het die verhuurder nou uit of je je best hebt gedaan? Je houdt je aan afspraken of je houdt je niet aan afspraken en in dat laatste geval heb je de gevolgen maar te accepteren (mits niet tegenstrijdig met wetten/regels). Hoeveel moeite jij er in hebt gestoken heeft niemand een boodschap aan.
pi_114996083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik kwam op een gegeven moment ook in een huis waar gewoon over de deurklinken en stopcontacten heen geverfd was :')
Vreselijk gezicht is dat! armoedig doet het aan, vooral omdat je ze zo kunt afplakken of er even afhalen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:21:16 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114996096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef TrippelD het volgende:
Neefje van mijn vriendin heeft maandag nog een muur geverfd heb het zelf niet gezien maar dar is nog schoon te maken met een klein beetje terpentine lijkt mij maarja
Latex kun je er zelfs gewoon met een vochtige doek vanaf poetsen.
pi_114996113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
In dezelfde staat is niet het huis verven in oorspronkelijke kleuren :') tenzij het echt verschrikkelijk opzichtige kleuren zijn die je zelf gebruikt hebt.

Ga eens contact opnemen met de Jurofoon of je rechtsbijstandverzekering wat wettelijk toegestaan is qua eisen aan oplevering. En niet morgen of van de week, nee gewoon nu want je hebt haast toch
Bedankt ga er meteen achter aan
help me
pi_114996301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Latex kun je er zelfs gewoon met een vochtige doek vanaf poetsen.
Goed om te weten :D
help me
pi_114996403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef TrippelD het volgende:

[..]

Goed om te weten :D
Heb je alleen niet zoveel meer aan.
Als de verhuurder echt kwaad wil laat hij het allemaal herstellen en krijg jij de rekening.

Jij hebt de kans gehad.
pi_114996715
Je moet toch wettelijk een kans krijgen om de dingen die hij niet goed vind te verhelpen of heb ik dat nu verkeerd?
help me
pi_114996847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef TrippelD het volgende:
Je moet toch wettelijk een kans krijgen om de dingen die hij niet goed vind te verhelpen of heb ik dat nu verkeerd?
Wellicht.
Maar jij was al te laat met de overdracht.
pi_114996927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef TrippelD het volgende:
Ja tot het einde van je contract. Daarom ook nooit op de laatste dag zo'n controle doen want dan heb je geen kans om het te repareren.
pi_114996943
Nee ik was niet te laat met de overdracht ik heb 31 juli de sleutel neer gelegd en de huur liep t/m 1 augustus dus ik was gewoon optijd
help me
pi_114997038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef TrippelD het volgende:
Nee ik was niet te laat met de overdracht ik heb 31 juli de sleutel neer gelegd en de huur liep t/m 1 augustus dus ik was gewoon optijd
Je had op de 29ste afgesproken.
pi_114997093
Kan er niet gewoon één topic komen met huur/koop/verhuistips? Het lijkt me dat je foto's maakt van de woning zodra je erin gaat, en ook zodra je het achterlaat. Alsnog is het natuurlijk aan hem om te bewijzen dat de woning niet fatsoenlijk is achtergelaten, maar als jij geen foto's hebt kan hij natuurlijk nog even zelf de boel op stelten gaan zetten daar. Jouw woord tegen zijn woord, wordt een lastig verhaal.
pi_114997169
Hij was bereid om een gesprek te voeren met ons en dan met een oplossing te komen dus neem aan dat hij dat nog wilt. Het is echt niet dat de woning er niet uit ziet en hij heeft over sommige punten best gelijk en dat wil ik ook verhelpen dat is geen probleem maar de staat zo als de woning nu is zo heb ik het gekregen (op die kleine dingetjes na) en ik vind dat hij behoorlijk onredelijk is over de rest. Er waren ook gebreken toen ik in de woning kwam die hij had moeten verhelpen dat is nooit gedaan kan ik daar nu natuurlijk niks meer mee of wel?
help me
pi_114997235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef TrippelD het volgende:
Hij was bereid om een gesprek te voeren met ons en dan met een oplossing te komen dus neem aan dat hij dat nog wilt. Het is echt niet dat de woning er niet uit ziet en hij heeft over sommige punten best gelijk en dat wil ik ook verhelpen dat is geen probleem maar de staat zo als de woning nu is zo heb ik het gekregen (op die kleine dingetjes na) en ik vind dat hij behoorlijk onredelijk is over de rest. Er waren ook gebreken toen ik in de woning kwam die hij had moeten verhelpen dat is nooit gedaan kan ik daar nu natuurlijk niks meer mee of wel?
Nee nu kun je daar niets meer mee. Als je foto's had gemaakt van tevoren wel, nu heb je er mee ingestemd door het huurcontract te tekenen en de woning te betrekken. Zie het als een dure levensles.
pi_114997245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je had op de 29ste afgesproken.
Dat klopt ik heb en toen die middag laten weten dat ik dat niet ging redden en dat het de 31ste werd dus nog steeds voor 1 augustus
help me
pi_114997283
Ik denk dat ik hem wat aan doe als hij me op deze manier belazerd
help me
pi_114997331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef TrippelD het volgende:
Dan heb je de politie nu wel heel makkelijk bewijs gegeven ;) :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:48:29 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114997365
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef TrippelD het volgende:
Welkom in de grote mensen wereld. Het is in ieder geval een wijze les geweest, deze fout maak je niet nog eens.

Overigens is het lastig om nog na de opleverdatum dingen te gaan veranderen, wellicht heeft hij het alweer verhuurd aan een ander.
pi_114997410
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef TrippelD het volgende:

[..]

Dat klopt ik heb en toen die middag laten weten dat ik dat niet ging redden en dat het de 31ste werd dus nog steeds voor 1 augustus
Zo werkt dat natuurlijk niet.
pi_114997471
En wat als die gebreken die hij moest verhelpen in het huurcontract staan en hij het niet is na gekomen kan ik er dan nog wat aan doen los van misschien gezondheids klachten aan luchtwegen door de schimmel in de slaapkamer?
help me
pi_114997566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef TrippelD het volgende:
En wat als die gebreken die hij moest verhelpen in het huurcontract staan en hij het niet is na gekomen kan ik er dan nog wat aan doen los van misschien gezondheids klachten aan luchtwegen door de schimmel in de slaapkamer?
Hij zegt dan: ik heb daar iets tegen gedaan, blijkbaar is het door de schuld van TrippleD teruggekomen.
pi_114997568
quote:
Nee
pi_114997994
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen overal word je genaaid waar je bijstaat
help me
pi_114998015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen
Omdat je huisbaas er geld aan verdient.
pi_114998044
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen overal word je genaaid waar je bijstaat
Was dan gewoon de gemaakte afspraken nagekomen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:01:15 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114998062
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Omdat het makkelijk geld verdienen is aan iemand die niet oplet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:06:07 #47
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114998293
Dan had je het eerder moeten regelen en niet op het laatste moment.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115000057
Is allemaal makkelijk vanaf jullie kant waardeer dat jullie allemaal hebben gereageerd meen ik echt. Ik moet ook werken kon niet nog meer vrij krijgen van me werk heb het gewoon opgeleverd schoon en geverfd zo als gevraagd nog gezegd dat ik die laatste dingetjes wilde verhelpen maar als daar voor de rest niet op word gereageerd vind ik er erg onredelijk maar dat kan aan mij liggen
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:36:05 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115000169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef TrippelD het volgende:
Is allemaal makkelijk vanaf jullie kant waardeer dat jullie allemaal hebben gereageerd meen ik echt. Ik moet ook werken kon niet nog meer vrij krijgen van me werk heb het gewoon opgeleverd schoon en geverfd zo als gevraagd nog gezegd dat ik die laatste dingetjes wilde verhelpen maar als daar voor de rest niet op word gereageerd vind ik er erg onredelijk maar dat kan aan mij liggen
Het is wellicht wat onredelijk, maar als jij je niet precies aan de afspraken hebt gehouden heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk - of je dat nou leuk vindt of niet.
pi_115000579
Hij heeft een paar puntjes met benadrukking op puntjes en dat zijn geen punten van ¤725
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:45:25 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115000654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef TrippelD het volgende:
Hij heeft een paar puntjes met benadrukking op puntjes en dat zijn geen punten van ¤725
Misschien niet, maar hij kan er zomaar punten van in totaal 725 euro van maken als hij wil.
pi_115000758
TS mag sowieso blij zijn als het bij die 725 euro blijft.
pi_115000776
Allemaal bedankt voor de reacties sluit deze topic maar kom toch geen steek verder CIAO!
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:48:38 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115000816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef TrippelD het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties sluit deze topic maar kom toch geen steek verder CIAO!
Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
pi_115000926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
Het gewenste antwoord staat er natuurlijk niet tussen :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 augustus 2012 @ 15:52:54 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115001095
Verloop van het topic is echt briljant.
pi_115002820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ben wel wat wijzer geworden dat is zeker waar! Maar kom nu op het moment geen steek verder dat bedoel ik er mee ik moet even rustig worden. Ik zit me zelf alleen maar op te vreten moet hier nog ¤900 huur neer leggen wat ik nu niet kan betalen hij zit nu lekker met ze reet voor ze werk in het buitenland dus die denkt zie het wel als ik terug ben. Hij hoefd zich nergens druk over te maken.
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:18:31 #58
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115008516
Wat ik me dan weer afvraag.. Waarom ga je een huis huren dat je bij een tegenvaller van 700 euro al niet meer kunt betalen?
pi_115008797
Sommige mensen hebben dat niet even liggen
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:01:24 #60
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_115010262
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:26 schreef TrippelD het volgende:
Sommige mensen hebben dat niet even liggen
Dat was al duidelijk; en vandaar die vraag ook denk ik zo
Frysk bloed tsjoch op!
pi_115014002
Ik wil wel me hele leven aan jullie uitleggen maar daar schiet niemand wat mee op denk ik zo. Ben al op me 20ste vader geworden niks gespaard alleen maar particulier kunnen huren alles rond de 1000 euro en als je dan geen spaar geld hebt of wat dan ook dan houd het snel op. Bedrijven die na 3 à 4 jaar geld eisen die me zogenaamd niet konden vinden allemaal bedragen van 800 à 1000 euro waar nooit een brief van in de bus is gevallen. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. Dus vandaar doe er mee wat je wilt zeg dat ik me aanstel van mij apart ik weet dat ik alles er aan heb gedaan om het op te lossen en kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
help me
pi_115015003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TrippelD het volgende:
kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.
Wanneer dringt dat nou eens tot je door?
pi_115015544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.
Wanneer dringt dat nou eens tot je door?
Mag je vinden ik weet hoe het precies in elkaar zit dacht dat iemand me hier kon helpen. Daar integen zit er een paar mensen hier die genieten van het leed vermaak prima doe je best ben beter dan dat.
help me
pi_115015749
Dat je antwoorden terug krijgt die jou niet bevallen betekend niet dat niemand jou wilt helpen en/of we jou hier uitlachen.

Zoals jij hier het verhaal schetst valt er gewoon geen andere conclusie te trekken dat jij de afspraken niet bent nagekomen en de verhuurder het recht heeft de herstelkosten bij jou in rekening te brengen.
pi_115017332
En verder ben je gewoon een huillie.
pi_115018738
Ga lekker de rest lastig vallen als je niks zinnigs hebt te zeggen. Want wat jij nu doet is gewoon zielig en triest iemand die hulp zoekt voor iets wat serieus is en een gezin te eten moet geven nog een schop na geven.
help me
pi_115020217
Je hebt helemaal gelijk man.
Dat die huisbaas dat zo doet is te belachelijk voor woorden!
Je hebt recht op dubbele borg terug.

Zo beter?
pi_115021019
Zo'n verhuurder doet natuurlijk alles om die borg in zijn zak te houden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115021192
quote:
Ik wil wel me hele leven aan jullie uitleggen maar daar schiet niemand wat mee op denk ik zo. Ben al op me 20ste vader geworde
weleens van condooms gehoord?
quote:
n niks gespaard alleen maar particulier kunnen huren alles rond de 1000 euro en als je dan geen spaar geld hebt of wat dan ook dan houd het snel op. Bedrijven die na 3 à 4 jaar geld eisen die me zogenaamd niet konden vinden allemaal bedragen van 800 à 1000 euro waar nooit een brief van in de bus is gevallen
dus ze eisten onterecht dat geld van je? dan maakt het toch verder niet uit, kost je niks dan.
quote:
. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen
oh?
quote:
maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. Dus vandaar doe er mee wat je wilt zeg dat ik me aanstel van mij apart ik weet dat ik alles er aan heb gedaan om het op te lossen en kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
huilie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115039612
quote:
Had je precies het zelfde moeten doen als je ex-huurbaas, gewoon mail schrijven dat het nog moest gebeuren. Jij hebt er niets aan laten doen. OF desnoods zelf doen en dus kosten die door de aannemer gemaakt worden aftrekken van je huur ( dat kan je in de mail zetten)

dit doet je ex-huurbaas nu ook.

Verder ja ik begrijp je, hoe je je voelt. Maar helaas gaat het in dit soort dingen niet op gevoel en rechtvaardigheid, maar om feiten en bewijzen. En vooral die laatste het je niet.
Verder: doe je in je openingspost alsof alles 100% ok is en gaande weg topic word duidelijk dat dat toch niet helemaal waar is.

neefje heeft geverfd en je hebt het niet eens gecontroleerd?
excuse me?

En verder heb je een wijze les geleerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:27:02 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115047420
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Omdat het makkelijk geld verdienen is aan iemand die niet oplet.
Dit dus, vervelend, maar zo kan het verkeren. Ik vind het rot voor je, maar daar heb je niks aan.
pi_115058664
quote:
*Knip*
Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. *knip*
Je hebt HE-LE-MAAL gelijk... Ik zou de huisbaas ook opknopen aan de hoogste boom! En zn wijf erbij!
Zo, en nu wil ik wel eens weten wat een "Slagtoverrol" is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')