Volgens mij kan er beter gewoon één centraal topic voor dit onderwerp worden gemaakt want het is elke keer weer hetzelfde verhaal..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En natuurlijk heb jij foto's gemaakt toen je de deur achter je dicht trok?
Les voor de volgende keer: nooit er vanuit gaan dat je je borg (snel) terugkrijgt.quote:Ik ben nu dus radeloos want met de borg die ik terug zou krijgen wilde ik mijn nieuwe huisbaas de huur van betalen.
Dat is natuurlijk geen excuus. Als je zelf niet goed genoeg kan schilderen moet je het laten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende:
...
Ik ben zelf kok en geen schilder het ziet er goed uit maar niet perfect.
...
Ik heb het natuurlijk niet allemaal gezien, maar als je inderdaad over wandcontactdozen en lichtschakelaars heen verft, dan zou ik dat ook niet direct herkennen als "je van je goeie kant laten zien"..quote:Ben nu bang dat ik kan fluiten naar me geld plus dat ik niet weet wat hij wel en niet van mij kan eisen.... Als iemand mij hier mee zou willen helpen heel graag ben ten einde raad. Het liefst draai ik zijn nek om maar zo werkt dat niet. Ik heb me van me goede kant laten zien ben de hele zondag en maandag avond bezig geweest om alles aan kant te krijgen maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..quote:Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren
...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef DonJames het volgende:
Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende:
We hebben dus duidelijke afspraken gemaakt over de oplevering van de woning, ik had de laatste week van juli vrij genomen van mijn werk om alles in orde te maken + te verhuizen. Alle hulp die ik had geregeld belde af familie drama er tussen door noem het allemaal maar op! Dus ik had zo goed als alles verhuisd en voor genomen om zondag 29 juli in het oude huis alle muren te verven en alles schoon te maken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende:
Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren
"Ja sorry agent, ik heb goede wil getoond en écht m'n uiterste best gedaan om geen 240 km/u te rijden, maar ik ben nou eenmaal geen expert in het besturen van auto's, dus ik neem aan dat u m'n rijbewijs niet in gaat nemen en we wel tot een overeenstemming kunnen komen."quote:Ik heb me uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk te verven ben geen expert heb goede wil getoond en verwacht daarom ook dat we tot een overeenstemming kunnen komen.
Ja want dit heeft er ook echt iets mee te maken....slaat echt totaal nergens op als je niet gewoon antwoord kan geven en de lolbroek wilt uit hangen doe dat lekker ergens anders wil je hier schiet ik totaal niks mee op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja sorry agent, ik heb goede wil getoond en écht m'n uiterste best gedaan om geen 240 km/u te rijden, maar ik ben nou eenmaal geen expert in het besturen van auto's, dus ik neem aan dat u m'n rijbewijs niet in gaat nemen en we wel tot een overeenstemming kunnen komen."
Ik kwam op een gegeven moment ook in een huis waar gewoon over de deurklinken en stopcontacten heen geverfd wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef kikkerbril het volgende:
Daarom alles op papier vastleggen en samen het huis doorlopen en daarna beiden tekenen voor oplevering. Daarnaast heb je serieus over de stopcontacten heen geverfd?
Je ziet de overeenkomst niet? Wat maakt het die verhuurder nou uit of je je best hebt gedaan? Je houdt je aan afspraken of je houdt je niet aan afspraken en in dat laatste geval heb je de gevolgen maar te accepteren (mits niet tegenstrijdig met wetten/regels). Hoeveel moeite jij er in hebt gestoken heeft niemand een boodschap aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef TrippelD het volgende:
[..]
Ja want dit heeft er ook echt iets mee te maken....slaat echt totaal nergens op als je niet gewoon antwoord kan geven en de lolbroek wilt uit hangen doe dat lekker ergens anders wil je hier schiet ik totaal niks mee op.
Vreselijk gezicht is dat! armoedig doet het aan, vooral omdat je ze zo kunt afplakken of er even afhalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam op een gegeven moment ook in een huis waar gewoon over de deurklinken en stopcontacten heen geverfd was
Latex kun je er zelfs gewoon met een vochtige doek vanaf poetsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef TrippelD het volgende:
Neefje van mijn vriendin heeft maandag nog een muur geverfd heb het zelf niet gezien maar dar is nog schoon te maken met een klein beetje terpentine lijkt mij maarja
Bedankt ga er meteen achter aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
In dezelfde staat is niet het huis verven in oorspronkelijke kleurentenzij het echt verschrikkelijk opzichtige kleuren zijn die je zelf gebruikt hebt.
Ga eens contact opnemen met de Jurofoon of je rechtsbijstandverzekering wat wettelijk toegestaan is qua eisen aan oplevering. En niet morgen of van de week, nee gewoon nu want je hebt haast toch
Goed om te wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Latex kun je er zelfs gewoon met een vochtige doek vanaf poetsen.
Heb je alleen niet zoveel meer aan.quote:
Wellicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef TrippelD het volgende:
Je moet toch wettelijk een kans krijgen om de dingen die hij niet goed vind te verhelpen of heb ik dat nu verkeerd?
Ja tot het einde van je contract. Daarom ook nooit op de laatste dag zo'n controle doen want dan heb je geen kans om het te repareren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef TrippelD het volgende:
Je moet toch wettelijk een kans krijgen om de dingen die hij niet goed vind te verhelpen of heb ik dat nu verkeerd?
Je had op de 29ste afgesproken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef TrippelD het volgende:
Nee ik was niet te laat met de overdracht ik heb 31 juli de sleutel neer gelegd en de huur liep t/m 1 augustus dus ik was gewoon optijd
Nee nu kun je daar niets meer mee. Als je foto's had gemaakt van tevoren wel, nu heb je er mee ingestemd door het huurcontract te tekenen en de woning te betrekken. Zie het als een dure levensles.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef TrippelD het volgende:
Hij was bereid om een gesprek te voeren met ons en dan met een oplossing te komen dus neem aan dat hij dat nog wilt. Het is echt niet dat de woning er niet uit ziet en hij heeft over sommige punten best gelijk en dat wil ik ook verhelpen dat is geen probleem maar de staat zo als de woning nu is zo heb ik het gekregen (op die kleine dingetjes na) en ik vind dat hij behoorlijk onredelijk is over de rest. Er waren ook gebreken toen ik in de woning kwam die hij had moeten verhelpen dat is nooit gedaan kan ik daar nu natuurlijk niks meer mee of wel?
Dat klopt ik heb en toen die middag laten weten dat ik dat niet ging redden en dat het de 31ste werd dus nog steeds voor 1 augustusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je had op de 29ste afgesproken.
Dan heb je de politie nu wel heel makkelijk bewijs gegevenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef TrippelD het volgende:
Ik denk dat ik hem wat aan doe als hij me op deze manier belazerd
Welkom in de grote mensen wereld. Het is in ieder geval een wijze les geweest, deze fout maak je niet nog eens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef TrippelD het volgende:
Ik denk dat ik hem wat aan doe als hij me op deze manier belazerd
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef TrippelD het volgende:
[..]
Dat klopt ik heb en toen die middag laten weten dat ik dat niet ging redden en dat het de 31ste werd dus nog steeds voor 1 augustus
Hij zegt dan: ik heb daar iets tegen gedaan, blijkbaar is het door de schuld van TrippleD teruggekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef TrippelD het volgende:
En wat als die gebreken die hij moest verhelpen in het huurcontract staan en hij het niet is na gekomen kan ik er dan nog wat aan doen los van misschien gezondheids klachten aan luchtwegen door de schimmel in de slaapkamer?
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef TrippelD het volgende:
En wat als die gebreken die hij moest verhelpen in het huurcontract staan en hij het niet is na gekomen kan ik er dan nog wat aan doen los van misschien gezondheids klachten aan luchtwegen door de schimmel in de slaapkamer?
Omdat je huisbaas er geld aan verdient.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen
Was dan gewoon de gemaakte afspraken nagekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen overal word je genaaid waar je bijstaat
Omdat het makkelijk geld verdienen is aan iemand die niet oplet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef TrippelD het volgende:
Wat een gelul allemaal zeg waarom kunnen mensen het niet gewoon op een eerlijke manier regelen overal word je genaaid waar je bijstaat
Het is wellicht wat onredelijk, maar als jij je niet precies aan de afspraken hebt gehouden heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk - of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef TrippelD het volgende:
Is allemaal makkelijk vanaf jullie kant waardeer dat jullie allemaal hebben gereageerd meen ik echt. Ik moet ook werken kon niet nog meer vrij krijgen van me werk heb het gewoon opgeleverd schoon en geverfd zo als gevraagd nog gezegd dat ik die laatste dingetjes wilde verhelpen maar als daar voor de rest niet op word gereageerd vind ik er erg onredelijk maar dat kan aan mij liggen
Misschien niet, maar hij kan er zomaar punten van in totaal 725 euro van maken als hij wil.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef TrippelD het volgende:
Hij heeft een paar puntjes met benadrukking op puntjes en dat zijn geen punten van ¤725
Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef TrippelD het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties sluit deze topic maar kom toch geen steek verder CIAO!
Het gewenste antwoord staat er natuurlijk niet tussenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
Ben wel wat wijzer geworden dat is zeker waar! Maar kom nu op het moment geen steek verder dat bedoel ik er mee ik moet even rustig worden. Ik zit me zelf alleen maar op te vreten moet hier nog ¤900 huur neer leggen wat ik nu niet kan betalen hij zit nu lekker met ze reet voor ze werk in het buitenland dus die denkt zie het wel als ik terug ben. Hij hoefd zich nergens druk over te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
Dat was al duidelijk; en vandaar die vraag ook denk ik zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:26 schreef TrippelD het volgende:
Sommige mensen hebben dat niet even liggen
Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TrippelD het volgende:
kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
Mag je vinden ik weet hoe het precies in elkaar zit dacht dat iemand me hier kon helpen. Daar integen zit er een paar mensen hier die genieten van het leed vermaak prima doe je best ben beter dan dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.
Wanneer dringt dat nou eens tot je door?
weleens van condooms gehoord?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TrippelD het volgende:
Ik wil wel me hele leven aan jullie uitleggen maar daar schiet niemand wat mee op denk ik zo. Ben al op me 20ste vader geworde
dus ze eisten onterecht dat geld van je? dan maakt het toch verder niet uit, kost je niks dan.quote:n niks gespaard alleen maar particulier kunnen huren alles rond de 1000 euro en als je dan geen spaar geld hebt of wat dan ook dan houd het snel op. Bedrijven die na 3 à 4 jaar geld eisen die me zogenaamd niet konden vinden allemaal bedragen van 800 à 1000 euro waar nooit een brief van in de bus is gevallen
oh?quote:. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen
huilie.quote:maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. Dus vandaar doe er mee wat je wilt zeg dat ik me aanstel van mij apart ik weet dat ik alles er aan heb gedaan om het op te lossen en kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
Had je precies het zelfde moeten doen als je ex-huurbaas, gewoon mail schrijven dat het nog moest gebeuren. Jij hebt er niets aan laten doen. OF desnoods zelf doen en dus kosten die door de aannemer gemaakt worden aftrekken van je huur ( dat kan je in de mail zetten)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef TrippelD het volgende:
Dit dus, vervelend, maar zo kan het verkeren. Ik vind het rot voor je, maar daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk geld verdienen is aan iemand die niet oplet.
Je hebt HE-LE-MAAL gelijk... Ik zou de huisbaas ook opknopen aan de hoogste boom! En zn wijf erbij!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TrippelD het volgende:
*Knip*
Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. *knip*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |