Volgens mij kan er beter gewoon één centraal topic voor dit onderwerp worden gemaakt want het is elke keer weer hetzelfde verhaal..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En natuurlijk heb jij foto's gemaakt toen je de deur achter je dicht trok?
Les voor de volgende keer: nooit er vanuit gaan dat je je borg (snel) terugkrijgt.quote:Ik ben nu dus radeloos want met de borg die ik terug zou krijgen wilde ik mijn nieuwe huisbaas de huur van betalen.
Dat is natuurlijk geen excuus. Als je zelf niet goed genoeg kan schilderen moet je het laten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende:
...
Ik ben zelf kok en geen schilder het ziet er goed uit maar niet perfect.
...
Ik heb het natuurlijk niet allemaal gezien, maar als je inderdaad over wandcontactdozen en lichtschakelaars heen verft, dan zou ik dat ook niet direct herkennen als "je van je goeie kant laten zien"..quote:Ben nu bang dat ik kan fluiten naar me geld plus dat ik niet weet wat hij wel en niet van mij kan eisen.... Als iemand mij hier mee zou willen helpen heel graag ben ten einde raad. Het liefst draai ik zijn nek om maar zo werkt dat niet. Ik heb me van me goede kant laten zien ben de hele zondag en maandag avond bezig geweest om alles aan kant te krijgen maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..quote:Door dit soort mensen heb ik spijt dat ik geen rechten ben gaan studeren
...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef DonJames het volgende:
Schilderen is geen onderdeel van de rechtenstudie..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef TrippelD het volgende: