abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:45:25 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115000654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef TrippelD het volgende:
Hij heeft een paar puntjes met benadrukking op puntjes en dat zijn geen punten van ¤725
Misschien niet, maar hij kan er zomaar punten van in totaal 725 euro van maken als hij wil.
pi_115000758
TS mag sowieso blij zijn als het bij die 725 euro blijft.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115000776
Allemaal bedankt voor de reacties sluit deze topic maar kom toch geen steek verder CIAO!
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:48:38 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115000816
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef TrippelD het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties sluit deze topic maar kom toch geen steek verder CIAO!
Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
pi_115000926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. En volgens mij weet je nu veel meer dan toen je het topic opende, dus om nou te zeggen dat je "geen steek verder bent gekomen"...
Het gewenste antwoord staat er natuurlijk niet tussen :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 augustus 2012 @ 15:52:54 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115001095
Verloop van het topic is echt briljant.
pi_115002820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ben wel wat wijzer geworden dat is zeker waar! Maar kom nu op het moment geen steek verder dat bedoel ik er mee ik moet even rustig worden. Ik zit me zelf alleen maar op te vreten moet hier nog ¤900 huur neer leggen wat ik nu niet kan betalen hij zit nu lekker met ze reet voor ze werk in het buitenland dus die denkt zie het wel als ik terug ben. Hij hoefd zich nergens druk over te maken.
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:18:31 #58
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115008516
Wat ik me dan weer afvraag.. Waarom ga je een huis huren dat je bij een tegenvaller van 700 euro al niet meer kunt betalen?
pi_115008797
Sommige mensen hebben dat niet even liggen
help me
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:01:24 #60
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_115010262
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:26 schreef TrippelD het volgende:
Sommige mensen hebben dat niet even liggen
Dat was al duidelijk; en vandaar die vraag ook denk ik zo
Frysk bloed tsjoch op!
pi_115014002
Ik wil wel me hele leven aan jullie uitleggen maar daar schiet niemand wat mee op denk ik zo. Ben al op me 20ste vader geworden niks gespaard alleen maar particulier kunnen huren alles rond de 1000 euro en als je dan geen spaar geld hebt of wat dan ook dan houd het snel op. Bedrijven die na 3 à 4 jaar geld eisen die me zogenaamd niet konden vinden allemaal bedragen van 800 à 1000 euro waar nooit een brief van in de bus is gevallen. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. Dus vandaar doe er mee wat je wilt zeg dat ik me aanstel van mij apart ik weet dat ik alles er aan heb gedaan om het op te lossen en kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
help me
pi_115015003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TrippelD het volgende:
kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.
Wanneer dringt dat nou eens tot je door?
pi_115015544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij bent degene hier die er een puinhoop van maakt door zijn afspraken niet na te komen.
Wanneer dringt dat nou eens tot je door?
Mag je vinden ik weet hoe het precies in elkaar zit dacht dat iemand me hier kon helpen. Daar integen zit er een paar mensen hier die genieten van het leed vermaak prima doe je best ben beter dan dat.
help me
pi_115015749
Dat je antwoorden terug krijgt die jou niet bevallen betekend niet dat niemand jou wilt helpen en/of we jou hier uitlachen.

Zoals jij hier het verhaal schetst valt er gewoon geen andere conclusie te trekken dat jij de afspraken niet bent nagekomen en de verhuurder het recht heeft de herstelkosten bij jou in rekening te brengen.
pi_115017332
En verder ben je gewoon een huillie.
pi_115018738
Ga lekker de rest lastig vallen als je niks zinnigs hebt te zeggen. Want wat jij nu doet is gewoon zielig en triest iemand die hulp zoekt voor iets wat serieus is en een gezin te eten moet geven nog een schop na geven.
help me
pi_115020217
Je hebt helemaal gelijk man.
Dat die huisbaas dat zo doet is te belachelijk voor woorden!
Je hebt recht op dubbele borg terug.

Zo beter?
pi_115021019
Zo'n verhuurder doet natuurlijk alles om die borg in zijn zak te houden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115021192
quote:
Ik wil wel me hele leven aan jullie uitleggen maar daar schiet niemand wat mee op denk ik zo. Ben al op me 20ste vader geworde
weleens van condooms gehoord?
quote:
n niks gespaard alleen maar particulier kunnen huren alles rond de 1000 euro en als je dan geen spaar geld hebt of wat dan ook dan houd het snel op. Bedrijven die na 3 à 4 jaar geld eisen die me zogenaamd niet konden vinden allemaal bedragen van 800 à 1000 euro waar nooit een brief van in de bus is gevallen
dus ze eisten onterecht dat geld van je? dan maakt het toch verder niet uit, kost je niks dan.
quote:
. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen
oh?
quote:
maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. Dus vandaar doe er mee wat je wilt zeg dat ik me aanstel van mij apart ik weet dat ik alles er aan heb gedaan om het op te lossen en kan zometeen weer door een over andere klootzak weer allemaal Tiefus zooi gaan opruimen en misschien weer een dubbele baan gaan nemen
huilie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115039612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef TrippelD het volgende:
En wat als die gebreken die hij moest verhelpen in het huurcontract staan en hij het niet is na gekomen kan ik er dan nog wat aan doen los van misschien gezondheids klachten aan luchtwegen door de schimmel in de slaapkamer?
Had je precies het zelfde moeten doen als je ex-huurbaas, gewoon mail schrijven dat het nog moest gebeuren. Jij hebt er niets aan laten doen. OF desnoods zelf doen en dus kosten die door de aannemer gemaakt worden aftrekken van je huur ( dat kan je in de mail zetten)

dit doet je ex-huurbaas nu ook.

Verder ja ik begrijp je, hoe je je voelt. Maar helaas gaat het in dit soort dingen niet op gevoel en rechtvaardigheid, maar om feiten en bewijzen. En vooral die laatste het je niet.
Verder: doe je in je openingspost alsof alles 100% ok is en gaande weg topic word duidelijk dat dat toch niet helemaal waar is.

neefje heeft geverfd en je hebt het niet eens gecontroleerd?
excuse me?

En verder heb je een wijze les geleerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:27:02 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115047420
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Omdat het makkelijk geld verdienen is aan iemand die niet oplet.
Dit dus, vervelend, maar zo kan het verkeren. Ik vind het rot voor je, maar daar heb je niks aan.
pi_115058664
quote:
*Knip*
Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen maar heb heel bijna een jaar van s morgens 6 tot 's avonds 10 uur staan werken om alles terug te betalen en op een gegeven moment eist dat ook een tol op je lichaam maar ook geestelijk. *knip*
Je hebt HE-LE-MAAL gelijk... Ik zou de huisbaas ook opknopen aan de hoogste boom! En zn wijf erbij!
Zo, en nu wil ik wel eens weten wat een "Slagtoverrol" is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')