Nederlandersquote:za 28 jul 10.30 Roeien Vrouwen Twee - Series
za 28 jul 10.50 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Series
za 28 jul 11.10 Roeien Mannen Acht - Series
za 28 jul 11.30 Roeien Mannen Dubbeltwee - Series
za 28 jul 12.00 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Series
za 28 jul 12.30 Roeien Mannen Dubbelvier - Series
za 28 jul 13.00 Roeien Mannen Twee - Series
za 28 jul 13.30 Roeien Mannen Skiff - Series
za 28 jul 14.20 Roeien Vrouwen Skiff - Series
zo 29 jul 10.30 Roeien Mannen Dubbeltwee - Herkansingsronde
zo 29 jul 10.40 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Herkansingsronde
zo 29 jul 10.50 Roeien Mannen Skiff - Herkansingsronde
zo 29 jul 11.10 Roeien Vrouwen Skiff - Herkansingsronde
zo 29 jul 11.20 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Series
zo 29 jul 11.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Series
zo 29 jul 12.30 Roeien Vrouwen Acht - Series
ma 30 jul 10.30 Roeien Vrouwen Twee - Herkansingsronde
ma 30 jul 10.40 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Herkansingsronde
ma 30 jul 10.50 Roeien Mannen Acht - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.00 Roeien Mannen Dubbelvier - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.10 Roeien Mannen Twee - Herkansingsronde
ma 30 jul 11.20 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Series
ma 30 jul 11.40 Roeien Mannen Vier - Series
di 31 jul 10.30 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 10.40 Roeien Mannen Vier - Herkansingsronde
di 31 jul 10.50 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 11.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Herkansingsronde
di 31 jul 11.30 Roeien Vrouwen Acht - Herkansingsronde
di 31 jul 11.40 Roeien Mannen Skiff - Kwartfinale
di 31 jul 12.20 Roeien Vrouwen Skiff - Kwartfinale
di 31 jul 13.00 Roeien Mannen Dubbeltwee - Halve finale
di 31 jul 13.20 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Halve finale
wo 01 aug 10.30 Roeien Mannen Skiff - Halve finale
do 01 aug 10.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Halve finale
wo 01 aug 11.10 Roeien Vrouwen Twee - Finale B
wo 01 aug 11.20 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Finale B
wo 01 aug 11.30 Roeien Mannen Acht - Finale B
wo 01 aug 11.40 Roeien Mannen Dubbelvier - Halve finale
wo 01 aug 12.00 Roeien Mannen Twee - Halve finale
wo 01 aug 12.50 Roeien Vrouwen Twee - Finale A
wo 01 aug 13.10 Roeien Vrouwen Dubbelvier - Finale A
wo 01 aug 13.30 Roeien Mannen Acht - Finale A
do 02 aug 10.30 Roeien Vrouwen Skiff - Halve finale
do 02 aug 10.50 Roeien Mannen Dubbeltwee - Finale B
do 02 aug 11.00 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Finale B
do 02 aug 11.10 Roeien Mannen Vier - Halve finale
do 02 aug 11.30 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Halve finale
do 02 aug 12.50 Roeien Mannen Dubbeltwee - Finale A
do 02 aug 13.10 Roeien Mannen Lichtgewicht vier - Finale A
do 02 aug 13.30 Roeien Vrouwen Acht - Finale A
vr 03 aug 10.30 Roeien Mannen Skiff - Finale E
vr 03 aug 10.40 Roeien Mannen Skiff - Finale D
vr 03 aug 10.50 Roeien Mannen Skiff - Finale C
vr 03 aug 11.00 Roeien Mannen Dubbelvier - Finale B
vr 03 aug 11.10 Roeien Mannen Twee - Finale B
vr 03 aug 11.20 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Finale B
vr 03 aug 11.30 Roeien Mannen Skiff - Finale B
vr 03 aug 12.30 Roeien Mannen Dubbelvier - Finale A
vr 03 aug 12.50 Roeien Mannen Twee - Finale A
vr 03 aug 13.10 Roeien Vrouwen Dubbeltwee - Finale A
vr 03 aug 13.30 Roeien Mannen Skiff - Finale A
za 04 aug 10.30 Roeien Vrouwen Skiff - Finale E
za 04 aug 10.40 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale D
za 04 aug 10.50 Roeien Vrouwen Skiff - Finale D
za 04 aug 11.00 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale C
za 04 aug 11.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale C
za 04 aug 11.20 Roeien Vrouwen Skiff - Finale C
za 04 aug 11.30 Roeien Mannen Vier - Finale B
za 04 aug 11.40 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale B
za 04 aug 11.50 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale B
za 04 aug 12.00 Roeien Vrouwen Skiff - Finale B
za 04 aug 12.30 Roeien Mannen Vier - Finale A
za 04 aug 12.50 Roeien Vrouwen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale A
za 04 aug 13.10 Roeien Mannen Lichtgewicht dubbeltwee - Finale A
za 04 aug 13.30 Roeien Vrouwen Skiff - Finale A
quote:Mannen twee zonder
- Nanne Sluis
- Meindert Klem
Mannen vier zonder
- Kaj Hendriks
- Ruben Knab
- Boaz Meylink
- Mechiel Versluis
Lichte mannen vier zonder
- Tim Heijbrock
- Roeland Lievens
- Tycho Mudo
- Vincent Muda
Mannenacht
- Rogier Blink
- Roel Braas
- Sjoerd Hamburger
- Jozef Klaassen
- Olivier Siegelaar
- Diederik Simon
- Mitchel Steenman
- Matthijs Vellenga
- Peter Wiersum (stuurman)
Vrouwen dubbeltwee
- Elisabeth Hogerwerf
- Inge Janssen
Lichte vrouwen dubbeltwee
- Maaike Head
- Rianne Sigmond
Vrouwenacht
- Chantal Achterberg
- Claudia Belderbos
- Carline Bouw
- Sytske de Groot
- Annemiek de Haan
- Nienke Kingma
- Roline Repelaer van Driel
- Jacobine Veenhoven
- Anne Schellekens (stuurvrouw)
Prachtig inderdaadquote:
Geen verrassing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef beantherio het volgende:
Tering spannende race!![]()
Helaas niet voor Nederland
Dit zijn alleen maar Engelstaligen en geen Afrikaners.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet net als vroeger die van Zuid afrika met ons mee laten doen winnen we ook weer met roeien
Ik wil net zeggen. Ik denk dat die de gouden medaille met potlood wel al hadden ingevuldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef pullup het volgende:
Die Britten balen hier vast gigantisch vanDie hadden hier zeker op gerekend
Zuid Afrikaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef pullup het volgende:
Die Britten balen hier vast gigantisch vanDie hadden hier zeker op gerekend
Maakt niet uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit zijn alleen maar Engelstaligen en geen Afrikaners.
Iedereen geniet. En jij pakt het negatieve er weer uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef golfer het volgende:
Zijn de Nederlanders onderweg gezonken?
Oh nee, ze zijn nu ook al over de finish.
Maar dat gebeurt toch alleen bij Nederland?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik denk dat die de gouden medaille met potlood wel al hadden ingevuld
Die Denen zullen wel balen denk ik zo ja..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Denen kregen het even, damn...
Die lachende man voorin bij Zuid-Afrika.
En deze ploeg medaillekansen toedichten van Nederland.Finale is al een goede prestatie...
Ow nee, ze hadden maar beter hun best moeten doen! En alles wat niet zomaar een medaille pakt had Nederland eigenlijk niet moeten sturen, want is bij voorbaat een faal, of zo.
Benieuwd naar de vrouwen acht zo.
De finale was een totale verrassing, ze hebben niks verloren wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef JC14 het volgende:
Zuid-Afrika, PRACHTIG gedaan
![]()
Over Nederland:
Moeten we hier nou nog om huilen of om schaterlachen of juist stil zijn?
Lijkt wel of er totale verdoemenis over Nederland ligt betreft sportprestaties.
Zoals ik het begreep kunnen zij niet mee met de top, dus was een finaleplaats al een goede prestatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef JC14 het volgende:
Zuid-Afrika, PRACHTIG gedaan
![]()
Over Nederland:
Moeten we hier nou nog om huilen of om schaterlachen of juist stil zijn?
Lijkt wel of er totale verdoemenis over Nederland ligt betreft sportprestaties.
Ah ok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep kunnen zij niet mee met de top, dus was een finaleplaats al een goede prestatie.
Oude grap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef golfer het volgende:
Zijn de Nederlanders onderweg gezonken?
Oh nee, ze zijn nu ook al over de finish.
De vrouwenacht in 2? De tering, wat een pechquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef andre77 het volgende:
De baanindeling maakt alles uit. Als je de resultaten van de voorrondes vergelijkt met die in de finale, dan blijken de hogere baannummers ineens beter te presteren. Dat is in vrijwel alles races zo.
En Nederland heeft vandaag alle 4 de boten in baan 1 en 2 (net als gisteren de 8), dat is weinig geluk met de indeling.
Nederland en roeien is al een hele tijd niks. Er is geen droog brood mee te verdienen, dus ik snap het wel. Ze hebben nog geluk dat het een grote studentensport is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Denen kregen het even, damn...
Die lachende man voorin bij Zuid-Afrika.
En deze ploeg medaillekansen toedichten van Nederland.Finale is al een goede prestatie...
Ow nee, ze hadden maar beter hun best moeten doen! En alles wat niet zomaar een medaille pakt had Nederland eigenlijk niet moeten sturen, want is bij voorbaat een faal, of zo.
Benieuwd naar de vrouwen acht zo.
Golfer is gewoon een beetje zuur de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen geniet. En jij pakt het negatieve er weer uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nederland en roeien is al een hele tijd niks. Er is geen droog brood mee te verdienen, dus ik snap het wel. Ze hebben nog geluk dat het een grote studentensport is.
Oude slechte grap.quote:
Inderdaad, want de Roemeense dames zitten in 5 en de Nederlandse vrouwen versloegen de Roemeense dames nota bene in de herkansingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vrouwenacht in 2? De tering, wat een pech
Ja en in zimbabwe ook over 4 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef plerda het volgende:
Wat een falerts![]()
Zuid Afrika 1?
Kunnen ze daar tegenwoordig ook al roeien
Ik zat op het puntje van mijn stoel. Dchitterende finish.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef TheArt het volgende:
Het lijkt wel of iedereen hier expres blind is en de posts van DeeBee niet wil lezen om zo maar lekker te kunnen trollen en over falen te willen sprekenJe zal maar zo zuur in leven staan zeg
Jammer van de finale van de lichte 4, maar dit was een logische klassering.
Zo'n groot verschil?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vrouwenacht in 2? De tering, wat een pech
Maakt wel uit ja, tenzij je gewoon echt veel beter bentquote:
Dat gaat helaas zeker uitmakenquote:
Gewoon gaan roeien in een meer met crocodillen. Nou je zul wel hard moeten gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en in zimbabwe ook over 4 jaar.
Daarom. Ik snap niet dat mensen daar niet van genieten i.p.v. alleen maar compleet onterecht te zeiken op de Nederlandse 4.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat op het puntje van mijn stoel. Dchitterende finish.
Of stel een team van blanke boeren samen en laat boze Mugabe aanhangers je achtervolgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon gaan roeien in een meer met crocodillen. Nou je zul wel hard moeten gaan
Wat is er? Ik had totaal geen verwachtingen qua medailles bij het roeien. Dit is ongeveer het niveau van de Nederlandse equipe.quote:
Minstens brons hopelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef plerda het volgende:
om 13:30 de vrouwen acht.
Wordt een vierde plek ?
Het kan bijna niet anders
Ben ik ook een beetje bang voorquote:
Ze halen elke spelen van de laatste 16 jaar al een handjevol medailles. maar goed dat vergeten we even.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is er? Ik had totaal geen verwachtingen qua medailles bij het roeien. Dit is ongeveer het niveau van de Nederlandse equipe.
Vreemd inderdaad. Ik had wel verwacht dat ze weer een herhaling zouden laten zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze nu ineens een prijsuitreiking bij het roeien uitzenden.
Tuurlijk! We moeten er een beetje inkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze nu ineens een prijsuitreiking bij het roeien uitzenden.
Nee wel kansen op medaille.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Vrouwen 8 dus in een slechte baan.
Graag een realistische schatting qua plek? Hebben ze echt kans op brons of was het een verrassing om in de finale te komen?
Nee hoor. Laatste tijd gaat het aardig achteruit hoor. En in Peking was het ook niet geweldig. Weet je nog wanneer de 8 een gouden medaille haalde?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze halen elke spelen van de laatste 16 jaar al een handjevol medailles. maar goed dat vergeten we even.
Zonder deze omstandigheden hadden ze een goede kans op brons, nu wordt het lastig denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Graag een realistische schatting qua plek? Hebben ze echt kans op brons of was het een verrassing om in de finale te komen?
Ze waren de vorige race 1equote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Roemenië hield in, hooguit 4de.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Mhua, je moet de resultaten van het afgelopen dikke jaar niet uit het oog verliezen natuurlijk. En dan is er maar één conclusie mogelijk en dat is dat de Vrouwen 8 veruit de grootste kans op een medaille was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze halen elke spelen van de laatste 16 jaar al een handjevol medailles. maar goed dat vergeten we even.
Inb4 'ze gaan vast falen'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef JC14 het volgende:
Ik heb véél vertrouwen in deze vrouwen. Gaat gewoon goud worden.
No way. Hoogstens brons. Ze gaan echt verliezen van Canada en de USA.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef JC14 het volgende:
Ik heb véél vertrouwen in deze vrouwen. Gaat gewoon goud worden.
Daar is ook geen woord aan gelogen op zich. Ik snap alleen echt niet waar het verwachtingspatroon vandaan komt dat ELKE Nederlandse equipe of sporter mee zou kunnen doen voor de medailles zomaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nederland en roeien is al een hele tijd niks. Er is geen droog brood mee te verdienen, dus ik snap het wel. Ze hebben nog geluk dat het een grote studentensport is.
Ze gaan dus wel zinkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef kilon het volgende:
Er was een gaatje in de boot. Niet de ideale voorbereiding dus.
6quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef Wespensteek het volgende:
Ze hebben in elk geval een diploma er doen maar 5 boten mee in de finale.
Eerste 6 toch altijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef Wespensteek het volgende:
Ze hebben in elk geval een diploma er doen maar 5 boten mee in de finale.
Grote kansquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef plerda het volgende:
Ik denk dat het een faal wordt.
op 00000.1 sec 4de
Kan het alleen maar meevallenquote:
Ben je al over het hockey van gister heen ? Jammer dat julie eruitgaan bij mannen en vrouwen ookal was vrouwen wel verwacht natuurlijk.quote:
Is weer eens wat andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
Dit is wel een hele snelle start, terwijl ze het normaal van de laatste 500 moeten hebben.
Heb het niet kunnen zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben je al over het hockey van gister heen ? Jammer dat julie eruitgaan bij mannen en vrouwen ookal was vrouwen wel verwacht natuurlijk.
Daar vrees ik dus ook voor. Als dit maar niet ten koste gaat van de sprint.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef marcodej het volgende:
Goeie start. Dan zal die sprint wel uitblijven.
alles of niets tactiek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
Dit is wel een hele snelle start, terwijl ze het normaal van de laatste 500 moeten hebben.
Ik ben het met je eens. Ik had trouwens helemaal geen hoge verwachtingen. Dit is gewoon de stand van zaken bij het roeien in Nederland. Ik zie ze de komende jaren geen medaille halen bij een 8. Hoogstens een individueel succesje in de skiff of een succesje in de 2.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar is ook geen woord aan gelogen op zich. Ik snap alleen echt niet waar het verwachtingspatroon vandaan komt dat ELKE Nederlandse equipe of sporter mee zou kunnen doen voor de medailles zomaar.
Kijk, de eisen zijn zo dat Nederlanders gemiddeld (structureel) tot de top-8 van de wereld moeten horen. Dat is al best een flinke eis, maar betekent ook dat je nog steeds 'kansloos' kan zijn voor een medaille omdat er geen veel betere toppers zijn nog. Of dat je een slechte dag hebt en dan zomaar als 8e of 10e eindigt (of top 16 zoals Verwijlen) of inderdaad als laatste in een roei-finale.
Dat is niet de epische prestatie / stunt waar ik ook op had gehoopt, maar wel 'gewoon' hun niveau. Maar ja, dan ben je weer te snel tevreden is dan de makkelijke reply van een hoop...![]()
Dat Nederland veel meer uit het roeien zou moeten halen ben ik verder compleet met je eens! Nederlands zijn qua fysiek perfect voor roeien, alleen pakt iedereen het op als ze gaan studeren en hebben dan vaak in een jaar of 2 / 3 aansluiting met de wereldtop. Dat is eigenlijk te gek voor woorden, ook nu weer met de achten, als je ziet hoe snel ze weer bij de top aansluiten... Alleen is er te weinig ondersteuning om al jong met roeien te beginnen of die ploegen jaren in een samenstelling te laten trainen en dat is jammer! Want Nederland kan echt naar het niveau van GBR of zo met roeien qua talent, daar ben ik van overtuigd.
Dat zullen die Roemenen wel zijn zeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemd tel ik toch 6 boten waar de commentator zei dat er 5 deelnamen. Wie roeit er zwart mee?
Maar we verloren dus met verdienen een gelijkspel heb je niks...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Julie verdienden minimaal gelijkspel
Prima baantjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
Zou maar je baantje zijn op de Spelen, bootaanduwer bij het roeien
Wacht maar, over 4 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef plerda het volgende:
blij dat er niet van die enge chinezen meedoen.
Hehe dat is juist het leukequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Sasman het volgende:
[..]
Maar we verloren dus met verdienen een gelijkspel heb je niks...
Geen last van, ik woon gelukkig niet in Zuid- of Noord-Holland.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het toch fijn om een hollander te zijn
quote:
Wellicht nog een sprint aan het einde? Geloof dat alle Nederlanders hier het van hun eindschot moeten hebbenquote:
In Peking was dat fantastischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeg kunnen die Vrouwen een beetje sprinten?
Ze coachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Wat moet je doen om mee te mogen fietsen met de roeiers?
Een fiets hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Wat moet je doen om mee te mogen fietsen met de roeiers?
Inderdaad. Ze wonnen in de herkansingen maar nipt van Roemenië en nu blijven ze de voormalige heersers echt ruim voor.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
Alle azijnzeikers kunnen weer naar bed.
Het had toch wel goud moeten zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
Alle azijnzeikers kunnen weer naar bed.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef plerda het volgende:
Bah Brons, zilver het had gekund maar gelukkig hebben we er weer een "plak" bij.
Ik haat het als ze plak zeggen
Ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:37 schreef marcodej het volgende:
Gewoon dik brons, terwijl ik op een gevecht met de Roemenen had gerekend. Meevaller dus. Een kleintje, maar goed.
Toch weer een medaille. Wel de beste boot van Nederland natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:37 schreef marcodej het volgende:
Gewoon dik brons, terwijl ik op een gevecht met de Roemenen had gerekend. Meevaller dus. Een kleintje, maar goed.
Geen wonder als je medisch stuk zat jaquote:
Meer was niet haalbaar denk ik.quote:
Matige troll is matig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |