Dit zijn alleen maar Engelstaligen en geen Afrikaners.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet net als vroeger die van Zuid afrika met ons mee laten doen winnen we ook weer met roeien
Ik wil net zeggen. Ik denk dat die de gouden medaille met potlood wel al hadden ingevuldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef pullup het volgende:
Die Britten balen hier vast gigantisch vanDie hadden hier zeker op gerekend
Zuid Afrikaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef pullup het volgende:
Die Britten balen hier vast gigantisch vanDie hadden hier zeker op gerekend
Maakt niet uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit zijn alleen maar Engelstaligen en geen Afrikaners.
Iedereen geniet. En jij pakt het negatieve er weer uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef golfer het volgende:
Zijn de Nederlanders onderweg gezonken?
Oh nee, ze zijn nu ook al over de finish.
Maar dat gebeurt toch alleen bij Nederland?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik denk dat die de gouden medaille met potlood wel al hadden ingevuld
Die Denen zullen wel balen denk ik zo ja..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Denen kregen het even, damn...
Die lachende man voorin bij Zuid-Afrika.
En deze ploeg medaillekansen toedichten van Nederland.Finale is al een goede prestatie...
Ow nee, ze hadden maar beter hun best moeten doen! En alles wat niet zomaar een medaille pakt had Nederland eigenlijk niet moeten sturen, want is bij voorbaat een faal, of zo.
Benieuwd naar de vrouwen acht zo.
De finale was een totale verrassing, ze hebben niks verloren wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef JC14 het volgende:
Zuid-Afrika, PRACHTIG gedaan
![]()
Over Nederland:
Moeten we hier nou nog om huilen of om schaterlachen of juist stil zijn?
Lijkt wel of er totale verdoemenis over Nederland ligt betreft sportprestaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |