De reden waarom ik jou niet uitnodigde toentertijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vies je neemt toch geen rat in huis voor de lol
Misschien een vuist tegen je hoofd volgende keer, maar verder vind ik je nog wel lief.quote:
Links 3, rechts 2.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
een twee- of een drievingerige?
Waarschijnlijk wel verdient, btje gemene opmerking.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien een vuist tegen je hoofd volgende keer, maar verder vind ik je nog wel lief.
Enkel en alleen hierquote:
Kon niet snel genoeg wegkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Luiaards zijn onverantwoordelijke dieren.
Daarvoor niet dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kon niet snel genoeg wegkomen.. Ik ben ook haarloos in de schaamstreek hierdoor.
schreeuwen en rammen op gitaren muziek noemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Deze versie of de normale?
Hmmm zo veel moois kan ik niet aan.
ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
schreeuwen en rammen op gitaren muziek noemen
Obviously niet geluisterd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Kontneuken en rughaarplukken muziek noemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kontneuken en rughaarplukken muziek noemen.
Het gaat nu niet over dubstep.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kontneuken en rughaarplukken muziek noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |