SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Gevaarlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag: wat nou als je ze vanaf de geboorte zelf opvoedt, worden ze dan evengoed gevaarlijk voor mensen? Als ze niet beter weten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik was in de war met een luipaard
Ik zou het serieus doen als ik op mijzelf zou wonen. Die beesten zijn geniaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd
Ja tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou het serieus doen als ik op mijzelf zou wonen. Die beesten zijn geniaal.
Je weet toch dat het nachtdieren zijn hè? Dus die wordt 's nachts actief als jij fijn ligt te slapen.....zo van lamp naar lamp.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Beetje tuin aanpassen aan zijn standaard leefomgeving,en dan dat beest zijn gang laten gaan.
En dan savonds lekker knuffelen op de bank een filmpje kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik las ergens dat je ze in duitsland wel mag met een vergunning. Maar vind er nergens informatie over.
Dat is wat minder maar valt ook op te lossenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Je weet toch dat het nachtdieren zijn hè? Dus die wordt 's nachts actief als jij fijn ligt te slapen.....zo van lamp naar lamp.
Jij gaat 's nachts leven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dat is wat minder maar valt ook op te lossen
Ik zet een grote kas in mijn tuin (toekomstig huis +grote tuin), die maak ik dan helemaal zoals zuid-amerika klimaat met planten,etc, en dan zo'n klimaat creeren met automatisch licht en donker zodat hij savonds met me mee naar binnen kan,en dat als ik ga slapen hij weer terug naar zijn kas gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik zet een grote kas in mijn tuin (toekomstig huis +grote tuin), die maak ik dan helemaal zoals zuid-amerika klimaat met planten,etc, en dan zo'n klimaat creeren met automatisch licht en donker zodat hij savonds met me mee naar binnen kan,en dat als ik ga slapen hij weer terug naar zijn kas gaat.Lijkt me heel verstandig en doorspelen maar bij de lotto/staatsloterij or whatever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Om dit even te beantwoorden: Nee, een luipaard wordt nooit een schootkat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:37 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag: wat nou als je ze vanaf de geboorte zelf opvoedt, worden ze dan evengoed gevaarlijk voor mensen? Als ze niet beter weten.
Mijn katten zijn zelfs geen schootkattenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Om dit even te beantwoorden: Nee, een luipaard wordt nooit een schootkat.
Mijn kater is ook alleen maar een bedkat, en de dame is een rugleuning-van-bank-kat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn katten zijn zelfs geen schootkatten, degene die het wel waren zijn inmiddels dood.
Zo heb ik er ook eentje...kopjes geven als een gek maar niet aanraken a.u.b.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kater is ook alleen maar een bedkat, en de dame is een rugleuning-van-bank-kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |