zegt degene die naar 'ha tjin pon pan' luistert op autotunequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
schreeuwen en rammen op gitaren muziek noemen
Wat is 'ha tjin pon pan'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt degene die naar 'ha tjin pon pan' luistert op autotune_!
weet ik het, koreaans / japansquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat was een magnetron die gekontneukt werd door een autobot toch?
Dat lijkt totaal niet op Koreaans. Japans zou ik niet weten, maar daarvoor heb ik jouquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik het, koreaans / japans
weeaboo
Ik luister niet naar Japanse muziek, en zo spreken die Koreanen dat toch uit? Geen idee, ik gok wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt totaal niet op Koreaans. Japans zou ik niet weten, maar daarvoor heb ik jou
Wel! Jij luistert daarnaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik luister niet naar Japanse muziek, en zo spreken die Koreanen dat toch uit? Geen idee, ik gok wat.
Heul niet weeabooquote:
Kut voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Flippiee het volgende:
Vliegtickets binnen, vertrekken we al om 4 uur 's nachts_!
Dank je voor de uitleg maar alsnog versta je er niets van en zit het vol met autotune.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Snowbells het volgende:
Japans klinkt veel simpeler. VOORBEELD
Koreaans: Neon jeongmal jaesueobseo, neol mannal iyu eobseo
Neo gateun namjan isesange kkallyeosseo
Japans: Shitsumon no nami
Mitai shite kami
Kami na kuni yomite
Watashi no egochāji
hihi je zei shit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Snowbells het volgende:
Japans klinkt veel simpeler. VOORBEELD
Koreaans: Neon jeongmal jaesueobseo, neol mannal iyu eobseo
Neo gateun namjan isesange kkallyeosseo
Japans: Shitsumon no nami
Mitai shite kami
Kami na kuni yomite
Watashi no egochāji
Alleen back-track.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank je voor de uitleg maar alsnog versta je er niets van en zit het vol met autotune.
Dus het is schijt, mijn mening is feit.
Vooruit ik geef het een kans.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen back-track.
Luister hoe bazigje hoort ze gewoon zingen hoor.
Grapje toch beetje uitlokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
Bom is wel mooi. Ondanks plastic. En CL en Minzy zijn gewoon goed live. En Dara........ ja....
Op foto's van vroeger lijkt ze er niet eens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij enige wat ze heeft gedaan is haar ogen.
Sowieso elke aziaat zag er vroeger verschrikkelijk uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Op foto's van vroeger lijkt ze er niet eens opwel meer hoor.
Hm, niet slecht ofzo, niet mijn smaak. Vind die meid met dat zwart/paarse haar het best klinken, op het eind waar ze Engels zingen niet verkeerd klinken, alhoewel er wel wat machine geluid in zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen back-track.
Luister hoe bazigje hoort ze gewoon zingen hoor.
Dat lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso elke aziaat zag er vroeger verschrikkelijk uit.
dagdag doe de groeten aan kabeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga naar mijn date met KB, werken dus. Doei!
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Beaaach had je nou aan FOK!idols meegedaan?
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij wel een paar jaar geleden.
Wij maken het fast.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan wel heel erg slow wordt.
Ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan; ik heb al twee vaste sc's.quote:
Ik ga een poging doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan; ik heb al twee vaste sc's.
Probeer eerst maar eens het gewone kpop topic in MUZ tot leven te wekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |