Grapje toch beetje uitlokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
Bom is wel mooi. Ondanks plastic. En CL en Minzy zijn gewoon goed live. En Dara........ ja....
Op foto's van vroeger lijkt ze er niet eens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij enige wat ze heeft gedaan is haar ogen.
Sowieso elke aziaat zag er vroeger verschrikkelijk uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Op foto's van vroeger lijkt ze er niet eens opwel meer hoor.
Hm, niet slecht ofzo, niet mijn smaak. Vind die meid met dat zwart/paarse haar het best klinken, op het eind waar ze Engels zingen niet verkeerd klinken, alhoewel er wel wat machine geluid in zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen back-track.
Luister hoe bazigje hoort ze gewoon zingen hoor.
Dat lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso elke aziaat zag er vroeger verschrikkelijk uit.
dagdag doe de groeten aan kabeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga naar mijn date met KB, werken dus. Doei!
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Beaaach had je nou aan FOK!idols meegedaan?
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij wel een paar jaar geleden.
Wij maken het fast.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan wel heel erg slow wordt.
Ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan; ik heb al twee vaste sc's.quote:
Ik ga een poging doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen behoefte aan; ik heb al twee vaste sc's.
Probeer eerst maar eens het gewone kpop topic in MUZ tot leven te wekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |