Dit klinkt toch geweldig, slechte reden dat iemand na 30 jaar niet meer goed live kan spelen...quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
Wil ook wel naar Linda Perhacs, maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een artiest die 30 jaar bijna niks meer gedaan heeft live heel boeiend gaat zien. Iemand?
Heb er zin in!
Mjah, ik vind het wel een goede reden. Want het is zo vaak dat artiesten die zelfs die hele 30 jaar nog wel gespeeld hebben te wensen overlaten. Ik noem iemand als een Rodriquez, dat blijkt echt een volstrekte aanfluiting te zijn live. En het alleen kunnen teren op 1 albumpje vind ik ook niet heel bijzonder. Dus vandaar. Maar ik zou wel graag langsgaan hoor! Ik vroeg vooral of iemand weet hoe ze live is.quote:Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Dit klinkt toch geweldig, slechte reden dat iemand na 30 jaar niet meer goed live kan spelen...
Dat kaartje van 30 euro is voor may day helemaal. Dus ook de andere zalen. Als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd in de oudegracht bent dan kan er niks mis gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben onbekend met dit festival, Maar wil Neutral Milk Hotel graag zien. Betaal ik dan ¤ 30,00 en kan ik dan NHM zien? En is dat op een bepaalde locatie. Of zijn er meerdere locaties en kan ik bijvoorbeeld de pech hebben (ook al heb ik een kaartje) dat alles vol staat bij Neutral Milk Hotel?
Sorry voor de stomme vragen, maar wil graag dan kaartje kopen.
Heb het even nagevraagd bij een vriend van me die stage loopt bij LGW, maar hij "heeft nog geen idee". YEAH RIGHT.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef portie het volgende:
[..]
Dat kaartje van 30 euro is voor may day helemaal. Dus ook de andere zalen. Als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd in de oudegracht bent dan kan er niks mis gaan.
Ruim op tijd is de act daarvoor ofzo. Niet pas proberen binnen het uur voor NMH.
Edit: of zou het nieuwe muziekcentrum dan al open zijn?
Er is een soort vertakking van het festival genaamd Le Guess Who? Mayday. Dat is dus in mei en dat is het festival waar NMH komt te staan. Het 'officiële' festival is komend weekend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok ik zit op de site een beetje rond te neuzen, maar begrijp ik dus goed dat Neutral Milk Hotel de eerste bevestiging is van een nieuwe editie van Le Guess Who op o.a. 24 mei 2014?
Is dit festival meerdere keren per jaar dan? Aangezien ik ook timetables zie staan voor aanstaand weekend?
LGW? Is 2x per jaar. De grote meerdaagse editie die aanstaand weekend is en een May-day. 1 dag in mei.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok ik zit op de site een beetje rond te neuzen, maar begrijp ik dus goed dat Neutral Milk Hotel de eerste bevestiging is van een nieuwe editie van Le Guess Who op o.a. 24 mei 2014?
Is dit festival meerdere keren per jaar dan? Aangezien ik ook timetables zie staan voor aanstaand weekend?
Ok thanks. Ik ga er proberen erbij te zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er is een soort vertakking van het festival genaamd Le Guess Who? Mayday. Dat is dus in mei en dat is het festival waar NMH komt te staan. Het 'officiële' festival is komend weekend.
Sowieso vaak wel een goede lineup hoor. Al zal komende editie vooral in het teken staan van NMH.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok thanks. Ik ga er proberen erbij te zijn.
Ach de rest is mooi meegenomen dan, in de line-up van a.s. weekend staan ook genoeg leuke dingen bij. Maar NHM is voor mij een mustsee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sowieso vaak wel een goede lineup hoor. Al zal komende editie vooral in het teken staan van NMH.
Iemand? Alsook plaatsen waar goedkoop fietsen te huur zijn? Mijn fiets past namelijk niet in de wagen merkte ik. Of is alles te voet makkelijk te begaan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef Muknal het volgende:
Ik ga dit jaar voor de eerste maal naar Le Guess Who... Zal tevens mijn eerste keer in Utrecht zijn.
Ik kom met de wagen en ben van plan mijn fiets mee te nemen. Iemand suggesties waar te parkeren? Liefst niet >2km van het centrum en duurder dan 25euro per avond.
Die transferia liggen wat ver van het centrum en zijn na 1u 's nachts afgesloten...
Te voet is het wel ver en heb je het ook wel snel gehad vrees ik. Ov fietsen zijn betaalbaar en dus een goede optie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Muknal het volgende:
[..]
Iemand? Alsook plaatsen waar goedkoop fietsen te huur zijn? Mijn fiets past namelijk niet in de wagen merkte ik. Of is alles te voet makkelijk te begaan?
Er zijn geloof ik iets van tien plekken in Utrecht waar je een ov fiets kunt huren, kijk anders even op de website. De meeste plekken zijn goed te belopen, alleen de Helling ligt uit de richting.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Muknal het volgende:
[..]
Iemand? Alsook plaatsen waar goedkoop fietsen te huur zijn? Mijn fiets past namelijk niet in de wagen merkte ik. Of is alles te voet makkelijk te begaan?
OV fiets huren @ CS idd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Muknal het volgende:
[..]
DB's ligt ook behoorlijk uit de richting.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik iets van tien plekken in Utrecht waar je een ov fiets kunt huren, kijk anders even op de website. De meeste plekken zijn goed te belopen, alleen de Helling ligt uit de richting.
Oh ja, die was er ook nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
DB's ligt ook behoorlijk uit de richting.
Vooral Ekko en Helling liggen ver uit elkaar. Fiets is zeker aan te raden. Parkeren kan ik je niet mee helpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik iets van tien plekken in Utrecht waar je een ov fiets kunt huren, kijk anders even op de website. De meeste plekken zijn goed te belopen, alleen de Helling ligt uit de richting.
quote:Voor de vrijdag en zaterdag zullen er zeker nog bands bij komen. Hierbij het tijdschema (onder voorbehoud):
Vrijdag - Museum Speelklok, Adres: Steenweg 6, 3511 JP
13:30 uur - Superhumanoids (openden in de VS voor Cold War Kids en Local Natives)
14:30 uur - Wampire
15:30 uur - Califone
16:30 uur - Black Angels
Zaterdag - Mirliton Theater
Adres: Boven Clarenburg 93-2 , Hoog Catharijne, 3511 CS
12:30 uur - Linda Perhacs
14:00 uur - PINS
15:00 uur - METZ
16:30 uur - Crystal Stilts
Zondag - The Village Coffee and Music
Adres: Voorstraat 46, 3512 AP
14:30 uur - Destroyer
15:30 uur - Föllakzoid
16:30 uur - Damien Jurado
17:30 uur - Wooden Shjips
Ja heel vet. Ga ik zeker wat van meepakken, vooral op zondagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef kciR het volgende:
Ik ben morgen van de partij!
Ik kwam nog meer gratis optredens tegen. Deze keer niet Le Mini Who?, maar sessies door 3voor12 georganiseerd
[..]
Ik blijf in Tivoli, tot het begin van Forest Swords. Beter geformuleerd zo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef kciR het volgende:
Norrage, ik denk dat je Ekko ipv Tivoli bedoelt.
Ik ga naar Forest Swords lekker naar huis denk ik. Ik vond het geloof ik allemaal niet zo interessant, wat ik had opgezocht.
Wat ik zo lees wordt het volle bak bij FS. Iedereen lijkt daar heen te gaan. Ik ben erg benieuwd!
Ik geloof het niet. Maar ik had het gistermiddag al gehaald. Toen was ik samen met Pien Feith de enigequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:36 schreef kciR het volgende:
En hoe gaat het met de bandjes halen op het Neude. Loopt dat een beetje snel door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |