abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132213625
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik :D

[..]

Dan ken je de helft van de bands niet....wat vind jij poppy? :? ik denk dat met uitzondering van Incubate dit toch wel het meest gewaagde, experimentele en harde festival is dat er is. maar ik heb ook niet alles neergezet, daaronder staan nog wat onbekendere experimentele acts...
Nouja poppy.... bedoel meer rechttoerechtaan...

In ieder geval van degene die ik gehoord heb tot nu toe. Maar ik ga nog maar eens echt alles luisteren dan.
pi_132213695
Kan me ook herinneren dat ik van vorig jaar maar een paar namen zag die ik de moeite vond.

't Is nogal erg veel indie he? ..

Ik vind Rewire bv interessanter.
pi_132213723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja poppy.... bedoel meer rechttoerechtaan...

In ieder geval van degene die ik gehoord heb tot nu toe. Maar ik ga nog maar eens echt alles luisteren dan.
Dat is wel waar, en staan veel rechttoerechtaan bandjes inderdaad. Lekker raggen. Dat hele fuzz-idee is ook een beetje hier ontstaan met Ty Segall en zo. Maar ook nog bands als Yo La Tengo neerzetten, Linda Perhacs, Forest Swords, Olafar Arnalds, Oneothrix Point Never etc....de combinatie alleen al :)

Maar ik denk dat ik ondertussen wel een beetje begrijp waar je heen wilt. Maar desalniettemin, voor mij is deze lineup echt te bizar voor woorden. Dat wordt weer enorme plan-stress, alles wat ik daar heb neergezet wil ik bijna wel zien :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_132213813
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is wel waar, en staan veel rechttoerechtaan bandjes inderdaad. Lekker raggen. Dat hele fuzz-idee is ook een beetje hier ontstaan met Ty Segall en zo. Maar ook nog bands als Yo La Tengo neerzetten, Linda Perhacs, Forest Swords, Olafar Arnalds, Oneothrix Point Never etc....de combinatie alleen al :)

Maar ik denk dat ik ondertussen wel een beetje begrijp waar je heen wilt. Maar desalniettemin, voor mij is deze lineup echt te bizar voor woorden. Dat wordt weer enorme plan-stress, alles wat ik daar heb neergezet wil ik bijna wel zien :(
Waar wil ik heen? :P

Olafur al een paar keer gezien, en z'n laatste tour ook al, die prima te doen was ook al is hij meer pop dan klassiek aan het worden. Maar Oneothrix Point Never vond ik laatst erg tegenvallen ivm paar jaar terug... maar dat zijn dan ook wel een beetje de namen momenteel voor mij.

Maar ik ga dus wel even kijken of er genoeg interessante namen op dezelfde dag spelen. Dat was vorig jaar niet het geval.
pi_132213838
Misschien stomme vraag, maar hoe was het ouwehoer gehalte vorig jaar? :@
pi_132214009
Ik moest vorig jaar missen maar de keren daarvoor was het prima. Heel stil zelfs, maar misschien is dat toeval...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_132214147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
Ik moest vorig jaar missen maar de keren daarvoor was het prima. Heel stil zelfs, maar misschien is dat toeval...
Oke dat is dan wel goed. Heb echt een hekel aan mensen die een festival meer als een gezellig uitje met de vrienden zien, dan een serie optredens... Dat zie ik veels te vaak gebeuren tegenwoordig op de alternatievere festivals ;( Trend van de laatste jaren lijkt het wel ;(

Mark Lanegan vind ik op zich al wel prima trouwens :P
pi_132214223
Ik zou alleen voor YLT al gaan _O_ maar Destroyer, Forest Swords, Perhacs, damien jurado...fuck iT ik kan hier te lang blijven opsommen :)
pi_132214246
YLT vind ik dus echt niet zo boeiend :@

Maar ik heb alle artiesten van die lijst daar nu open staan in tabbladen, dus ben even zoet met YT :P
pi_132214561
Zo, dat is een lekkere line-up. Norrage, kun je heel hard roepen of ze deze namens mij willen spelen? Is stilletjes aan één van mijn favorietjes geworden van ze.

woensdag 16 oktober 2013 @ 00:59:56 #36
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_132215025
Hele goede line up in mijn ogen, helaas ben ik wederom afwezig. Zelfde reden als vorig jaar. Dat was mijn bijdrage aan dit topic. Veel plezier nog.
pi_132215651
Pharmakon vind ik ook wel tof :Y Plus nog een paar anderen... vooral de vrijdag. Ik wacht de timetable even af nog :P

[ Bericht 41% gewijzigd door Faxie op 16-10-2013 02:22:38 ]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 13:50:14 #38
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_132224590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
Misschien stomme vraag, maar hoe was het ouwehoer gehalte vorig jaar? :@
Tim hecker 2 jaar geleden was wel heel matig met het gelul van het publiek overal. Het varieert maar is gelukkig vaker aan de positieve kant dan aan de negatieve. Trouwens Perhacs speelt in een kerk
*O*
pi_133252051
Leuke blokkenschema's *O*

http://www.leguesswho.nl/news/317/Timetable+and+festival+guide

En wow, zoveel concerten in de Janskerk :D
pi_133571701
Zo wat gaan jullie zien???? Nog tips?

Ik ga:

Donderdag: Duke Garwood -> Mark Lanegan -> Neko Case -> doordeweeks dus naar huis :(

Vrijdag: Weet nog niet waar ik begin maar wss hele avond Ekko -> Dodos -> Braids -> Forest Swords -> Visionist
Wil ook wel naar Linda Perhacs, maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een artiest die 30 jaar bijna niks meer gedaan heeft live heel boeiend gaat zien. Iemand?

Zaterdag: Lastigste dag (veel onbekendere namen en overlappen)...Crystal Stiltz, Adult Jazz... maar ik denk weer de Ekko met Perera Elsewhere -> Adult Jazz -> Darkstar. Maar voor vdanaag graag nog wat tips :)

Zondag: _O_ _O_ : Wilde eigenlijk Matt Elliott -> Moonface -> Destroyer -> Damien Jurado -> Yo La Tengo -> Wooden Shjips doen. Maar toen hoorde ik dat Destroyer solo zijn spaanse muziek gaat doen...heb ik niet zo'n zin in. Dus waarschijnlij na Moonface naar de Oudegracht voor Lonnie Holley. (wil ook naar Follakzoid....maar Damien Jurado + vooraan staan Yo La Tengo is belangrijker.

Heb er zin in! ^O^
  zondag 24 november 2013 @ 15:27:12 #41
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_133575325
Lgw

Donderdag:
20.30: DIrty Beaches oudegracht
22.00: king khan oudengracht
23.15: the fall oudengracht
0.30: othronix point never de helling

Vrijdag
20.30 Ed Askew janskerk
21.30: Linda Perphacs janskerk
22.45: Forrest swords ekko
1.30: JC satan de helling
2.30: fat white family acu

Zaterdag:
KNG sessie met matt elliott
20.30: THou and the get down stay down spiegelbar
21.15: scout nibblet ouderacht
22.15: dump spiegelbar
23.00: crystal slits oudengracht
23.30: The thing spiegelbar
1.00: laurel halo rasa
2.00: stellar om source rasa

zondag:
Matt elliott
17.45: Moonface leeuwnbergh
18.45: destroyer leeuwenbergh
21.45: Yo La Tengo tivoli oudengracht

Als iemand hoi wilt zeggen tegen me ga je gang

quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
Wil ook wel naar Linda Perhacs, maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een artiest die 30 jaar bijna niks meer gedaan heeft live heel boeiend gaat zien. Iemand?

Heb er zin in! ^O^
Dit klinkt toch geweldig, slechte reden dat iemand na 30 jaar niet meer goed live kan spelen...
pi_133576857
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef brooklyndodger het volgende:

[..]

Dit klinkt toch geweldig, slechte reden dat iemand na 30 jaar niet meer goed live kan spelen...
Mjah, ik vind het wel een goede reden. Want het is zo vaak dat artiesten die zelfs die hele 30 jaar nog wel gespeeld hebben te wensen overlaten. Ik noem iemand als een Rodriquez, dat blijkt echt een volstrekte aanfluiting te zijn live. En het alleen kunnen teren op 1 albumpje vind ik ook niet heel bijzonder. Dus vandaar. Maar ik zou wel graag langsgaan hoor! Ik vroeg vooral of iemand weet hoe ze live is.
pi_133643077
Ik ga dit jaar voor de eerste maal naar Le Guess Who... Zal tevens mijn eerste keer in Utrecht zijn.

Ik kom met de wagen en ben van plan mijn fiets mee te nemen. Iemand suggesties waar te parkeren? Liefst niet >2km van het centrum en duurder dan 25euro per avond.

Die transferia liggen wat ver van het centrum en zijn na 1u 's nachts afgesloten...
pi_133643486
Neutral Milk Hotel voor de 24ste
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:20:47 #45
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_133643672
Hoooly fucking guacemole. _O_
pi_133643962
Ik ben onbekend met dit festival, Maar wil Neutral Milk Hotel graag zien. Betaal ik dan ¤ 30,00 en kan ik dan NHM zien? En is dat op een bepaalde locatie. Of zijn er meerdere locaties en kan ik bijvoorbeeld de pech hebben (ook al heb ik een kaartje) dat alles vol staat bij Neutral Milk Hotel?

Sorry voor de stomme vragen, maar wil graag dan kaartje kopen.
pi_133644069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben onbekend met dit festival, Maar wil Neutral Milk Hotel graag zien. Betaal ik dan ¤ 30,00 en kan ik dan NHM zien? En is dat op een bepaalde locatie. Of zijn er meerdere locaties en kan ik bijvoorbeeld de pech hebben (ook al heb ik een kaartje) dat alles vol staat bij Neutral Milk Hotel?

Sorry voor de stomme vragen, maar wil graag dan kaartje kopen.
Dat kaartje van 30 euro is voor may day helemaal. Dus ook de andere zalen. Als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd in de oudegracht bent dan kan er niks mis gaan.

Ruim op tijd is de act daarvoor ofzo. Niet pas proberen binnen het uur voor NMH.

Edit: of zou het nieuwe muziekcentrum dan al open zijn?
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:37:57 #48
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_133644157
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef portie het volgende:

[..]

Dat kaartje van 30 euro is voor may day helemaal. Dus ook de andere zalen. Als je gewoon zorgt dat je ruim op tijd in de oudegracht bent dan kan er niks mis gaan.

Ruim op tijd is de act daarvoor ofzo. Niet pas proberen binnen het uur voor NMH.

Edit: of zou het nieuwe muziekcentrum dan al open zijn?
Heb het even nagevraagd bij een vriend van me die stage loopt bij LGW, maar hij "heeft nog geen idee". YEAH RIGHT.
pi_133644216
Ok ik zit op de site een beetje rond te neuzen, maar begrijp ik dus goed dat Neutral Milk Hotel de eerste bevestiging is van een nieuwe editie van Le Guess Who op o.a. 24 mei 2014?

Is dit festival meerdere keren per jaar dan? Aangezien ik ook timetables zie staan voor aanstaand weekend?
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:37 #50
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_133644282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok ik zit op de site een beetje rond te neuzen, maar begrijp ik dus goed dat Neutral Milk Hotel de eerste bevestiging is van een nieuwe editie van Le Guess Who op o.a. 24 mei 2014?

Is dit festival meerdere keren per jaar dan? Aangezien ik ook timetables zie staan voor aanstaand weekend?
Er is een soort vertakking van het festival genaamd Le Guess Who? Mayday. Dat is dus in mei en dat is het festival waar NMH komt te staan. Het 'officiële' festival is komend weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')