Ah mijn vraag kan ik hier zelf beantwoorden:quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Iemand nog naar dat 24-hours dronefest geweest? Ik was benieuwd hoe William Basinski en Stephen O'Malley waren. Van die laatste verwachtte ik dat het nogal op auto-pilot-mode zou zijn
Ik vond ze allebei niet bijzonder maar wel tof om eens mee te makenquote:Op maandag 24 november 2014 16:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah mijn vraag kan ik hier zelf beantwoorden:
Concertzender || Luister terug: Dronefest || Basinski || O’Malley
Voor het optreden van Basinski was ik idd niet graag die kant op gereden. Niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. Nu bezig met O'Malley, die klinkt wel tof
Ja eigenlijk doet SOMA een niet heel bijzondere set, maar volgens mij ben ik gewoon een fanboyquote:Op maandag 24 november 2014 18:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei niet bijzonder maar wel tof om eens mee te maken
Wel grappig dat we eigenlijk lijnrecht tegenover elkaar staan... wat jij saai noemt, vind ik geweldig, en andersomquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef Norrage het volgende:
Verslagje rest van het festival:
Ought![]()
http://pat-sounds.blogspo(...)-who-2014-11-22.html
Ela Stiles, WVFTS, Hauschka, Greg/Maarten. Die Tuneyards had ik dan gezien, maar dat was voor mij leuk voor 2 nummers. Muzikaal niet zo heel boeiend, ook al was het 'aanwezig'. En er bekroop mij zo'n vrouwenemancipatiegevoelquote:Op maandag 24 november 2014 22:15 schreef Norrage het volgende:
Haha grappig. Maar dat heb ik zelfs met mijn blogmaatje best wel vaak
Wat vond jij geweldig, dat ik affakkel dan?
Ach was wel leuk om te zien hoor. Maar niet echt een act waar ik voor zou komen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:19 schreef Norrage het volgende:
Winged Victory is misschien kort door de bocht, want die heb ik niet eens gezien(maar albums vind ik verschrikkelijk, vandaar) En over Ela, Hauschka en Greg was ik zeker positief. Maar deed net niet genoeg
En tsja, Tuneyards...Dat is wel een dingetje. Voor mij gewoon een perfect vreugdevolle afsluiter die me met een glimlach naar huis deed gaan.
Een beetje een Turkse zangeres zonder naam ofzo. Was wel voor even grappig, maar niet heel boeiend verder nee. Ze leek nogal flink wat te betekenen voor de Turken daar. Kreeg bloemen enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:45 schreef Norrage het volgende:
Tsja dat Selda...ik kan me niet voorstellen dat dat echt muzikaal heel boeiend kon zijn geweest. Ja, een feestje, dat wel. Net als met Tune-yards
Ik denk dat dat meer komt door haar bezigheden buiten de muziek ofzo, want muzikaal echt niet boeiend. Dan vond ik die Baba Zula van daarvoor beter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:49 schreef Norrage het volgende:
Bijna alle artiesten noemden haar naam. Suuns, Tuneyards en nog vele anderen, ze schijnt wel echt een enorm fenomeen te zijn. Klinkt ook best aardig hoor op spotify, maar ik vond het niet de moeite waard naartoe te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |