quote:Le Guess Who?
Tomorrow we will add a lot of new names to our line-up!!!
Ik weet het ook nog niet. Werk in een winkel en het is het weekend voor Sinterklaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ik kan niet gaan
Wss alleen op vrijdag ofzo
Godver!!!! Nog meer namen??? Kan het nog erger worden???quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het ook nog niet. Werk in een winkel en het is het weekend voor Sinterklaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze nou even Destroyer en Suuns en beak op vrijdag programmeren kan ik er hopelijk nog bij zijn!!!!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Niet erg interessante namen voor zover ik weet.quote:Matthew Dear, Bersarin Quartett, AmenRa, Lapalux, Cate le Bon, Fidlar, Mala In Cuba, Dam Mantle, Team Ghost, Chain and the Gang, Old Apparatus, Palmbomen (live), Night Beds, Chris Cohen, Sinkane, Oathbreaker, Erin Lang & The Foundlings, Land Observations, St. Paul Psycho, The Allah-Las, Man From The South en Birdt zijn toegevoegd aan het programma van Le Guess Who?.
Ik ben nog niet overtuigd...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
Misschien maar het centrale LGW topic maken hiervan?
Ik dacht dat de lineup vorig jaar goed was, maar dit jaar overtreft de stoutste verwachtingen. Oh mijn god, echt de shit.
Yo La Tengo, Mark Lanegan, Ólafur Arnalds, THE FALL, Ty Segall, The Black Angels, Wooden Shjips, Braids, Connan Mockasin, Damien Jurado, Oddisee, Metz, Linda Perhacs, Oneohtrix Point Never, The Dodos, Ed Askew, Crystal Stilts, Disappears, Neko Case, Scout Niblett, King Khan & The Shrines, Young Fathers, Forest Swords, Glasser, White Fence, Om, Destroyer, Hailu Mergia, Terakaft, Meridian Brothers, James Pants, Laurel Halo, Mammane Sani, Califone,
wat the fuck? Serieus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:58 schreef brooklyndodger het volgende:
Sup. Alleen al voor Linda Perhacs , bizar dat zij weer gaat touren grote kans ook nog met Ramona Gonzalez van nite jewel en Julia Holter in de backingband.
Dan heb je verkeerde muzieksmaak, want deze lineup is te ziekelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd...
Hou het wel even in de gaten
http://www.timelesslindaperhacs.com/. Als backing band he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
wat the fuck? Serieus?Nite Jewel, Julia Holter...met Linda Perhacs...wtf
Dat zou wel heeeel erg vet zijn.....
Ik vind het meeste wat poppy....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
wat the fuck? Serieus?Nite Jewel, Julia Holter...met Linda Perhacs...wtf
Dat zou wel heeeel erg vet zijn.....
[..]
Dan heb je verkeerde muzieksmaak, want deze lineup is te ziekelijk
Ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
http://www.timelesslindaperhacs.com/. Als backing band he.
Dan ken je de helft van de bands niet....wat vind jij poppy?quote:
Nouja poppy.... bedoel meer rechttoerechtaan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik
[..]
Dan ken je de helft van de bands niet....wat vind jij poppy?ik denk dat met uitzondering van Incubate dit toch wel het meest gewaagde, experimentele en harde festival is dat er is. maar ik heb ook niet alles neergezet, daaronder staan nog wat onbekendere experimentele acts...
Dat is wel waar, en staan veel rechttoerechtaan bandjes inderdaad. Lekker raggen. Dat hele fuzz-idee is ook een beetje hier ontstaan met Ty Segall en zo. Maar ook nog bands als Yo La Tengo neerzetten, Linda Perhacs, Forest Swords, Olafar Arnalds, Oneothrix Point Never etc....de combinatie alleen alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja poppy.... bedoel meer rechttoerechtaan...
In ieder geval van degene die ik gehoord heb tot nu toe. Maar ik ga nog maar eens echt alles luisteren dan.
Waar wil ik heen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wel waar, en staan veel rechttoerechtaan bandjes inderdaad. Lekker raggen. Dat hele fuzz-idee is ook een beetje hier ontstaan met Ty Segall en zo. Maar ook nog bands als Yo La Tengo neerzetten, Linda Perhacs, Forest Swords, Olafar Arnalds, Oneothrix Point Never etc....de combinatie alleen al
Maar ik denk dat ik ondertussen wel een beetje begrijp waar je heen wilt. Maar desalniettemin, voor mij is deze lineup echt te bizar voor woorden. Dat wordt weer enorme plan-stress, alles wat ik daar heb neergezet wil ik bijna wel zien
Oke dat is dan wel goed. Heb echt een hekel aan mensen die een festival meer als een gezellig uitje met de vrienden zien, dan een serie optredens... Dat zie ik veels te vaak gebeuren tegenwoordig op de alternatievere festivalsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
Ik moest vorig jaar missen maar de keren daarvoor was het prima. Heel stil zelfs, maar misschien is dat toeval...
Tim hecker 2 jaar geleden was wel heel matig met het gelul van het publiek overal. Het varieert maar is gelukkig vaker aan de positieve kant dan aan de negatieve. Trouwens Perhacs speelt in een kerkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
Misschien stomme vraag, maar hoe was het ouwehoer gehalte vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |