Hij is professioneelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan idd ja. Als je een echte timmerman oid bent. Ik ben maar een hobby timmerman met timmeren in de genen. Ben er technisch genoeg voor maar ik heb de spullen er niet voor en heb t nog nooit gedaan zoals jij zegt.
[..]
Omdat je dan al snel naar harthout moet gaan anders rot het zo weg en zoals ik t schreef kan je een houten vloertje \ vlondertje maken wat minder koud is aan de pootjes.
ja, kan...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan idd ja. Als je een echte timmerman oid bent. Ik ben maar een hobby timmerman met timmeren in de genen. Ben er technisch genoeg voor maar ik heb de spullen er niet voor en heb t nog nooit gedaan zoals jij zegt.
[..]
Omdat je dan al snel naar harthout moet gaan anders rot het zo weg en zoals ik t schreef kan je een houten vloertje \ vlondertje maken wat minder koud is aan de pootjes.
Staat die in het kattenfototopic??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.MaryMouse was hier zaterdag en die heeft een foto gemaakt van mij aan t knuffelen met Wodan.
Gaf ie net een kopje kopstoot tegen mn neus.
![]()
Dat hoop ik ja. zondag en maandag ging t ook nog goed.
Dat begreep ik al ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is professioneel![]()
En een vlondertje/vloertje kan a;tijd toch?? Ook als je niet de grond ingaat (of juist wel)??
Klopt maar zoals ik hierboven zeg. Als je ze dan moet vervangen moet je weer gaan graven en zoals ik voorstel is t dus makkelijker te vervangen. Even wat schroeven los maken en klaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, kan...
maar ik vind het kosten verhogend...
maar goed, mijn mening..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat die in het kattenfototopic??
Liefquote:
Ik ben er ook nog hoor maar heb even wat andere tegenslagen gehad.... Er wordt an de tekening gewerkt. Al ben ik niet een goede tekenaar en misschien zijn er wel andere beter daarin. Ik bouw normaal zo iets uit mn hoofd... Daar is alles nl wel duidelijk maar hoe zet je dat op papier....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er nog hoor
Achterlijke idioot drukke dag gehad. Morgen bijna de hele dag weg, maar ik heb de spullen in huis om zondag even wat tekeningen te maken!
To be continued (en benieuwd naar de tekening van Outpost)
Zoiets is super leuk! Alleen wellicht wat klein voor 8 katten? Maar wel goed voor de perenboom!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Even een simpel ideetje ingepaint. Dat paint bij het hutje niet opletten is een dingetje van mijzelf, maar mijn kat ligt altijd op dat soort hutjes
Misschien is het wel te klein voor 8 katten, Maar het mooie van zoiets zelf maken is dat je het naar je eigen wens en smaak kan aanpassen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zoiets is super leuk! Alleen wellicht wat klein voor 8 katten? Maar wel goed voor de perenboom!
afzagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Ireth het volgende:
Kan de perenboom niet gewoon verplaatst worden? Bedoel, peren gaf ie toch al niet
Dan is de ren van Boor nog groter bijnaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze wil een meter diep ongeveer, en standaard schermen zijn 90 cm, en dan de palen nog he
En verder is het ook nog 4 meter breed en 180-250 hoog
Is die ook 4 meter lang/breed dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is de ren van Boor nog groter bijnaEn die is voor 1 kat.
Of is dit al achterhaald? Dan heb ik niets gezegd
Het is work in progress, dus stay tunedquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is de ren van Boor nog groter bijnaEn die is voor 1 kat.
Of is dit al achterhaald? Dan heb ik niets gezegd
Zes van de acht mogen ook gewoon naar buiten. En dat kan dus ook (als we thuis en wakker zijn)quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef tombolafan het volgende:
En wie weet mag een deel van de katten af en toe ook "gewoon" naar buiten dus goed begin iig dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |