Oja dat zei je gister.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot de onderzijde van de boeiborden van de aanbouw is 2.60m
Wutt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en wat de toeval betreft: de kans dat ik er niet bij ben, is groter dan de kans dat ik er niet bij kan mocht het zover komen!
Niets hoorquote:
Oh ja, ok op die manier...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niets hoorIk bedoel maar te zeggen: ik maak me niet zoveel zorgen om een toeval. En ik maak me er al helemaal niet zoveel zorgen om dat ik er niet bij zou kunnen als er een een toeval krijgt
Het was ook wel een verdomd moeilijke postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef frederik het volgende:
Ik las het eerst ook op de manier van Outpost, maar bij nogmaals lezen las ik al dat je ervan uitging dat de kans dat jij toevallig ergens anders was (en dus niet zag dat de kat een toeval had) vele malen groter zou zijn dan de kans dat jij het wel net zag, maar niet kon ingrijpen door die hoogte.
Outpost was dus niet de enige die zo las
Er gebeurt hier niet veel. Ik heb mn voorstel neergelegd bij ElisaB en ik wacht af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoop dat er héél veel achter de schermen gebeurd, want ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat en zie hier niks meer verschijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |