quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Achter de blokhut langs (of wat mij betreft er overheen). En die perenboom... ach; als ie er maar staat. Verder is het niet zo belangrijk. Ik bedoel; het is niet alsof we ooit een peer geplukt hebben of zo
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
In dat geval kan je op mij rekenen.Ik zit in de bijstand en moet t doen met ± 24 eu per week.
Ik wil je graag helpen en voor mij is dit niet moeilijk. Al teken ik nooit iets eigenlijk doe t meestal uit mn hoofd.
Ik zit alleen wel even met Wodan. Ik moet even iemand regelen die m evt die dag insuline en eten wil geven. Als hij voldoende hersteld is straks.
Oei, wat er er met het beestje??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In dat geval kan je op mij rekenen.Ik zit in de bijstand en moet t doen met ± 24 eu per week.
Ik wil je graag helpen en voor mij is dit niet moeilijk. Al teken ik nooit iets eigenlijk doe t meestal uit mn hoofd.
Ik zit alleen wel even met Wodan. Ik moet even iemand regelen die m evt die dag insuline en eten wil geven. Als hij voldoende hersteld is straks.
Het blijft toch open? Gewoon die boom laten staan. Hebben ze ook wat om lekker aan te krabbelen en te klimmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Achter de blokhut langs (of wat mij betreft er overheen). En die perenboom... ach; als ie er maar staat. Verder is het niet zo belangrijk. Ik bedoel; het is niet alsof we ooit een peer geplukt hebben of zo
Zie t katten foto topic. Hij was vorige week bijna dood...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, wat er er met het beestje??
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie t katten foto topic. Hij was vorige week bijna dood...![]()
Ik werd op mn verjaardag wakker en toen lag ie meer dood dan levend op mn balkon idd...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Nee
![]()
Owh, wacht.. Daar heb ik wat over gelezen, je vond hem ineens zo toch (of verwar ik je met een ander)
Gewoon geen dak erop; kan ons het schelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Het blijft toch open? Gewoon die boom laten staan. Hebben ze ook wat om lekker aan te krabbelen en te klimmen.
Ik moet nog 2 kasten, 1 bar, 45 m2 laminaat leggen, een deur afhangen en een badkamermeubel maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat spreekt voor zich.
Als het plan een beetje vorm krijgt, dan moeten we volgens mij gewoon een dag prikken (ik kan altijd, behalve a.s. zaterdag en de 23e augustus). Gaat toch wel goedkomen dan?!
Wat een vreselijke ervaring, en zeker op je verjaardagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werd op mn verjaardag wakker en toen lag ie meer dood dan levend op mn balkon idd...
Kan idd maar dat is heel veel werk en t kan simpeler en makkelijker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef betyar het volgende:
Gewoon deze zelf maken:
[ afbeelding ]
Ziet er gewoon goed en netjes uit
Dak kan dicht met gaas. Gewoon dat gaas hoog genoeg maken zodat de boom er in past.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon geen dak erop; kan ons het schelen
Njah, kwestie van frezen, wat zeg ik een zaagtafel, slijptol/betonschaar en een schroefmachine en je kunt meters maken, van die kippengaas en andere zooi ziet er niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan idd maar dat is heel veel werk en t kan simpeler en makkelijker.
Dat was geen leuk kado idd. Maar de dag erna hem terug krijgen en lekker knuffelen wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ervaring, en zeker op je verjaardag![]()
![]()
Maar het gaat nu langzaam beter?
En jij hebt die apparatuur tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, kwestie van frezen, wat zeg ik een zaagtafel, slijptol/betonschaar en een schroefmachine en je kunt meters maken, van die kippengaas en andere zooi ziet er niet uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij hebt die apparatuur toch
Is niet te vergelijken, maar droomde vannacht dat één van mijn katten dood was.. Dat was in paniek wakker schieten en betreffend arm dier snel zoeken en knuffelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was geen leuk kado idd. Maar de dag erna hem terug krijgen en lekker knuffelen wel.
Mwa het ging juist weer slechter. Vandaag op kosten van een gulle gever naar een andere DA gegaan en bleek dat mn DA het verkeerde voer ivm zn nieren had gegeven.... Nou nieuw voer en meds tegen de misselijkheid en hij eet weer en knapt nu al langzaam weer op.
Als de constructie zwaar genoeg is ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom balken op de grond.. je kan de balken ook in de grond doen, heb je je stabiliteit
als je 15 tot 20 cm de grond in gaat, scheelt het balken aanschaffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als de constructie zwaar genoeg is ook
Ik geloof je gelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je 15 tot 20 cm de grond in gaat, scheelt het balken aanschaffen
Voor 1,80 per m1 heb je geïmpregneerd vuren kopmaat 45x70, je haalt het wat makkelijker weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je 15 tot 20 cm de grond in gaat, scheelt het balken aanschaffen
Kan idd ja. Als je een echte timmerman oid bent. Ik ben maar een hobby timmerman met timmeren in de genen. Ben er technisch genoeg voor maar ik heb de spullen er niet voor en heb t nog nooit gedaan zoals jij zegt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, kwestie van frezen, wat zeg ik een zaagtafel, slijptol/betonschaar en een schroefmachine en je kunt meters maken, van die kippengaas en andere zooi ziet er niet uit.
Omdat je dan al snel naar harthout moet gaan anders rot het zo weg en zoals ik t schreef kan je een houten vloertje \ vlondertje maken wat minder koud is aan de pootjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom balken op de grond.. je kan de balken ook in de grond doen, heb je je stabiliteit
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken, maar droomde vannacht dat één van mijn katten dood was.. Dat was in paniek wakker schieten en betreffend arm dier snel zoeken en knuffelen![]()
![]()
![]()
Jeetje, 2x bijna mis
Maar fijn te horen dat het opknappen in gang is gezet
![]()
PS excuses voor de off-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |