Heb je gelijk in.. (ik heb niet alles gelezen en wist niet dat er ook kleintjes bij zaten)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij de bouwmarkt geweest en dit is inderdaad een redelijke optie. Hoewel ik het kleinere (meer vierkante) geplastificeerde gaas eigenlijk nog iets beter vond. Die kleinsten kruipen er anders alsnog gewoon tussendoor
plus je hebt kans dat als het groter is en met donderjagen dat er een poot in blijft hangen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bij de bouwmarkt geweest en dit is inderdaad een redelijke optie. Hoewel ik het kleinere (meer vierkante) geplastificeerde gaas eigenlijk nog iets beter vond. Die kleinsten kruipen er anders alsnog gewoon tussendoor
Ik heb er (eerder) over gedacht (hoewel ik dat van de eigen chip niet wist), maar:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:15 schreef tombolafan het volgende:
Eliesje, ik vind het een top idee hoor! Maar het neemt zoveel van je ruimte weg, kun je niet beter toch een luikje op chip nemen?
Geen bandjes nodig, dus geen ophangperikelen, gewoon op de chip van de kat die er waarschijnlijk toch al in zitZijn iets van 85 euro tegenwoordig en er kunnen 32 chipnummers in!
Scheelt hoop tijd/geld/ruimte gok ik
De enige ren die een béétje in de buurt komt moet worden aangepast en kost dan ¤ 800quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Okee helder
kan je niet via zooplus ofzo een ren kopen die alléén nog in elkaar moet?en dan alleen t gangetje zelf maken?
Niet handigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De enige ren die een béétje in de buurt komt moet worden aangepast en kost dan ¤ 800
quote:Bij woningen kan dit gelezen worden als dat de volière ten dienste moet zijn van het woongenot (het moet een functie bevatten die in principe ook binnenshuis plaats kan vinden. Het beroepsmatig houden van vogels valt hier niet onder en bij hobbymatig gebruik is e.e.a. afhankelijk van het aantal vogels en de omvang van de volière).
Ohquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
Die van Greys was ook veel veel kleiner dacht ik
Oe, een paintquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Elies, ik ben best handig maar het is gewoon een pietsie lastig zo
Ietsje meer dan 3 meterquote:Als je met je gezicht naar het raam staat, hoeveel meter schutting is er dan links van het huis?
Er staan nu planten, dus blubberquote:En is de bodem daar zand of steen?
Minor detail: er staat een perenboom op dat stukje. Ik mag álles, maar de perenboom moet blijven staan van de beebquote:Ik zou als ik jou was van die bestaande schutting uitgaan, en dan met palen en van die schermen zoals ik hierboven plaatste in die hoek een omheining maken en dan een soort van gangetje vanuit dat raampje.
Ik teken even in jouw paint; momentje hoorquote:Het hoeft niet zo hoog dat je er in kan staan gok ik, dan kun je gewoon de nieuwe schutting als hoogte nemen. In het midden zou ik een ijzeren paal zetten, daar een kruiscontstructie op die ook weer leunt op de zijpalen, waar je dan weer gaas of zo'n hekwerk in kan makenDe ijzeren paal kun je dan weer met touw omwikkelen eventueel om er een klimpaal van te maken. Zoiets (globaal), als je maten hebt is het iets handiger
![]()
Geloof mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef tombolafan het volgende:
En ik zou het kleine stukje links gewoon niet doenDan heb je het overzichtelijk aan 1 kant en kun je links nog zitten (naast de perenboom)
Ik ook niet. Maar jij kan leuk zingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik ben trouwens heul geen timmerman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |