quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:13 schreef Tankiej het volgende:
Startplek voor de rit maar gewoon die van de route op GPStracks.nl aanhouden? Hierzo dus: http://goo.gl/maps/hIB16 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:38 schreef Dekatria het volgende:
Als reminder even, voor sommigen: tevens tijd voor ijs!mooi stuk mancandy zit daar op de achtergrond zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je onderlangs gaat kun je misschien bij Salatrel en Dekatria aansluiten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:45 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga denk ik wel mee, maar dan moet het wel echt goed weer zijn, want ik ga niet twee uur heen en twee uur terug als het maar een matig ritje zou worden.
Ik rijdt deze route, iemand die daar in de buurt zit?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je onderlangs gaat kun je misschien bij Salatrel en Dekatria aansluiten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef Salatrel het volgende:
zit mijn werkrooster in te voeren in de agenda en helaasch moet ik 16-9 werken dus ben er niet bij
klik op aanmelden bovenaan: http://www.meeting-manager.nl/1154/quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Onder voorbehoud rij ik mee. Inmiddels uit de luiers met 9 jaar rijervaring met een oerTransalp.
Edit: Ik weet alleen niet zo goed hoe ik mij moet aanmelden.![]()
Thnx! Gelukt, aangemeld voor de 16e.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klik op aanmelden bovenaan: http://www.meeting-manager.nl/1154/
Een XLV? Naaisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Onder voorbehoud rij ik mee. Inmiddels uit de luiers met 9 jaar rijervaring met een oerTransalp.
Edit: Ik weet alleen niet zo goed hoe ik mij moet aanmelden.![]()
Nog een vrouw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal er nog even over nadenken. Heb al heel lang niet echt meer gereden en ik ben bovendien een schijtbak als het regent. In dat laatste geval valt het sowieso af.
Jups, maar las dat jij niet mee gaat deze keer en dat vind ik wel jammer.quote:
Ik zit nog in de twijfel-modusquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, maar las dat jij niet mee gaat deze keer en dat vind ik wel jammer.
Ik woon in Almere dus an sich wel te berijden naar Zwolle, maar dan moet de rit nog gedaan worden en met die verlopen rij ervaring van mij... beetje herkenbaar dus.quote:
Heeft ook niet alleen te maken met de weersomstandighedenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, maar las dat jij niet mee gaat deze keer en dat vind ik wel jammer.
Zo snel rijden we niet heur.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik woon in Almere dus an sich wel te berijden naar Zwolle, maar dan moet de rit nog gedaan worden en met die verlopen rij ervaring van mij... beetje herkenbaar dus.
Klein stukje man. Hoezo verlopen ervaring? Stap op dat ding en trap m aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik woon in Almere dus an sich wel te berijden naar Zwolle, maar dan moet de rit nog gedaan worden en met die verlopen rij ervaring van mij... beetje herkenbaar dus.
Zeg ehm, doe eens een beetje vriendelijk? Mijn overbuurman heeft ook jarenlang niet gereden en die moet er ook opnieuw inkomen, dat zie je ook aan zijn rijstijl.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukje man. Hoezo verlopen ervaring? Stap op dat ding en trap m aan.
Excuus, het was niet bot bedoeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg ehm, doe eens een beetje vriendelijk? Mijn overbuurman heeft ook jarenlang niet gereden en die moet er ook opnieuw inkomen, dat zie je ook aan zijn rijstijl.
Dan kan ik het mij voorstellen dat je dat liever alleen doet of met een heel klein groepje, ipv een toerrit zoals deze.
Dus? Niet iedereen is hetzelfde en laat iedereen dan ook lekker in zijn of haar waarde ipv een "kom op man". Geloof me, dat helpt niet, maar werkt averechts.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
Als Lillysleaf rijb haalt, heeft ze praktisch geen ervaring, maar wilt wel mee geloof ik. Vooraan in de groep rijd het rustigst.
Iets, maar niet veel vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Dekatria het volgende:
Er is een verschil tussen net je rijbewijs hebben en al een heule tijd gewoon niet gereden hebben, he Vin
Zie mijn excuusquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Niet iedereen is hetzelfde en laat iedereen dan ook lekker in zijn of haar waarde ipv een "kom op man". Geloof me, dat helpt niet, maar werkt averechts.
Tuurlijk wel. Lilliesleaf heeft dadelijk een x aantal maanden achter elkaar gereden, dus die zit er juist helemaal in.quote:
1 maand volgens mijquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Lilliesleaf heeft dadelijk een x aantal maanden achter elkaar gereden, dus die zit er juist helemaal in.
Mickeys!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:49 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben inderdaad vrouw, net 2 jaar mijn motorrijbewijs binnen en zo'n midlife figuur die dus alsnog graag haar motorrijbewijs wou halen/hebben. Maar ik vind alleen rijden niet zo leuk als in een gezellige groep waarbij, wat ik aanneem, ook de nodige stops worden gemaakt en gezelligheid voorop staat.
Bovendien gaat het mij niet om het hard rijden, wat ook niet gaat met mijn 250CC, maar wat voor mij hard genoeg gaat. Ik popel best wel om weer te gaan rijden en baal dan ook dat ik nu juist op de mooiste dagen diverse afspraken heb staan. Anders was ik echt wel gaan rijden. Misschien morgen een stukje weer proberen.
Nogmaals excuus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:49 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben inderdaad vrouw, net 2 jaar mijn motorrijbewijs binnen en zo'n midlife figuur die dus alsnog graag haar motorrijbewijs wou halen/hebben. Maar ik vind alleen rijden niet zo leuk als in een gezellige groep waarbij, wat ik aanneem, ook de nodige stops worden gemaakt en gezelligheid voorop staat.
Bovendien gaat het mij niet om het hard rijden, wat ook niet gaat met mijn 250CC, maar wat voor mij hard genoeg gaat. Ik popel best wel om weer te gaan rijden en baal dan ook dat ik nu juist op de mooiste dagen diverse afspraken heb staan. Anders was ik echt wel gaan rijden. Misschien morgen een stukje weer proberen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik neem aan dat we met de rit minimaal 1 tussenstop hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat bied perspectieven. Volgens mij hebben wij nog "samen" gelest toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Mickeys!!als jij gaat kom ik ook
Ik zou voor 2 stops zijn.... Maar ja, we zijn met een groep dan natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook heel goed jaquote:![]()
Geen probleem hoor, heel veel denken dat ik man ben en stoer en zo. Nah, stoer ben ik op zich welquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogmaals excuus.
Maakt niet uit wat je leeftijd is, of hoe je gebouwd bent, wat je rijd. Als je er maar plezier in hebt als je rijd
Eigenlijk is het met dit weer niet uit te houden op de motor, tenzij een goed doorwaaipak en zo mijn mogelijk stil staan.
"Gewoon" binnenkort eens opstappen en rustig aan beginnen en de feeling weer krijgen. Komt heus wel goed.
Ik neem aan dat we met de rit minimaal 1 tussenstop hebben.
Mooi ja zit nu op mobiel dus kon het niet goed zien, dus vandaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heel veel denken dat ik man ben en stoer en zo. Nah, stoer ben ik op zich wel
Ik heb een zomerpak dus dat is geen probleem, maar wat je zegt, je moet met deze temperaturen niet stil gaan staan, zelf in een cabrio verbrand je levendig als je stil staat.
En je hebt eigenlijk ook nog een 'stop' voor en ná de route. Vorige keer hebben er een paar nog een drankje gedronken bij het kakkersrestaurant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:29 schreef Dekatria het volgende:
Vorige keer stop bij snackbar en stop voor een ijsje (en ook één aan het begin om te tanken).
Zit er eigenlijk een ijsdinges op de route deze keer?
Hmm... eten lijkt mij ook wel leuk, alleen heb ik een donker vizier en dat is in het donker niet zo lekker rijden. Bovendien ben ik een rookster (quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
En je hebt eigenlijk ook nog een 'stop' voor en ná de route. Vorige keer hebben er een paar nog een drankje gedronken bij het kakkersrestaurant.
Als we deze keer iets later gaan wil ik daarna nog wel wat eten. Vorige keer was het te vroeg (3 uur?), maar waren we dan wel weer aardig laat met eten thuis
.
Dat roze randje aan de rechterkant van d'r posts betekent dat ze een vrouw isquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi ja zit nu op mobiel dus kon het niet goed zien, dus vandaar.
Moet te doen zijn als je aan de rand van de stad woont, anders wordt het zweten geblazen
En mijn onderschrift staat het ook nog eens heel duidelijk of zie je dat op mobiel niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat roze randje aan de rechterkant van d'r posts betekent dat ze een vrouw is.
Ik heb ook een donker vizier. Maar om 4 uur eten en daarna naar huis rijden moet nog wel lukken denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmm... eten lijkt mij ook wel leuk, alleen heb ik een donker vizier en dat is in het donker niet zo lekker rijden. Bovendien ben ik een rookster () dus aan die behoeft zou ik ook wel willen voldoen.
Zie je mobiel niet inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En mijn onderschrift staat het ook nog eens heel duidelijk of zie je dat op mobiel niet?
Ah! Staat dat daarvoor?! Weet ik dat ook weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat roze randje aan de rechterkant van d'r posts betekent dat ze een vrouw is.
Clevers. Die zit niet in Nijmegen, zover ik weet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die jij laatst zei, iets met een C geloof ik.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:21 schreef Mirgeam het volgende:
Met MF gebruiken we meestal een follow-up systeem, werkt erg goed om de groep intact te houden, misschien ook iets voor ons?Dan zal ik wel eerst mijn knipperlicht moeten fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er nu achter dat het niet de zekering is, en de lampjes werken allemaal ook nog
* BlackLining zoekt sleutelset en soldeerbout
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
overzicht doet het hier gewoon, je naam staat er ook tussen maar niet dat je meegaat de 16e... je staat nog blanco op die dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef Mickeys het volgende:
Goed, ik heb mij via die manager aangemeld, maar daar ging voor mijn gevoel flink wat mis en nu zie ik het overzicht in de OP niet meersorry voor het geval het inderdaad verkloot is.
Ik kan op alle overige dagen. Ik zal daar dan even "ja" op antwoorden. Bovendien zijn alle data's waar ik "ja" op zeg onder voorbehoud. Als er regen word verwacht dan word dat een "nee".quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
overzicht doet het hier gewoon, je naam staat er ook tussen maar niet dat je meegaat de 16e... je staat nog blanco op die dag
Omdat we er niet mee reden gok ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:32 schreef Salatrel het volgende:
dat systeem heb ik gemistik reed gewoon achter Dekatria aan
Zou het normaal geen probleem vinden, een buitje onderweg, maar ik moet al 4 uur snelweg kachelen, en dan wil ik natuurlijk wel een sublieme rit zien verderquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dat de meesten niet gaan als het gaat regenen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:21 schreef Mirgeam het volgende:
Met MF gebruiken we meestal een follow-up systeem, werkt erg goed om de groep intact te houden, misschien ook iets voor ons?Vorige systeem werkte prima in al z'n simpelheid, vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Mickeys, welkom hier!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie..quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom sta jij er eigk niet tussen
Pfff, zo zie ik ze bijna dagelijks... Gisteren ook weer een stelletje (?), jongen in zomers kleding, meisje achterop met een soort roze hotpants achterop en slippers aan. Die kwamen net van het strand waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:33 schreef Mickeys het volgende:
Zie dat mijn schuin overbuurman bezoek heeft gekregen van iemand op een motor die... je gelooft het bijna niet, in een korte broek, T-shirt en gympies op de motor zat. Ok, wel helm op, maar ik zou toch graag bij een eventuele val het vel over mijn botten willen houden en er niet naast hebben liggen.
Ow, dat zou geweldig zijn. Wat meer zekerheid is nooit verkeerdquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey Mickeys, welkom hier!
Ik zit redelijk in de buurt (Dronten) en ik kom eigenlijk dagelijks langs Almere. Als je het leuk vindt kunnen we voor die tijd anders wel eens een ritje te doen, zodat je vast wat kilometers maakt en het gevoel weer een beetje in de vingers krijgt?
Dit is ook verschrikkelijk inderdaad. Maar goed, het is hun leven en hun lijf.quote:[..]
Ja, da's een goeie..
Ik zal er eens naar kijken
[..]
Pfff, zo zie ik ze bijna dagelijks... Gisteren ook weer een stelletje (?), jongen in zomers kleding, meisje achterop met een soort roze hotpants achterop en slippers aan. Die kwamen net van het strand waarschijnlijk.
Ik zou het mezelf nooit vergeven denk ik, als ik op m'n bek zou gaan en iemand anders ligt daardoor helemaal open (ook al is het natuurlijk in de eerste plaats zijn/haar eigen verantwoordelijkheid)..
Al wisten we met z'n 6en de groep nog op te splitsenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vorige systeem werkte prima in al z'n simpelheid, vond ik.
tis net fietsenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, dat zou geweldig zijn. Wat meer zekerheid is nooit verkeerd
Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis net fietsenjaren geleden was ik begonnen met lessen maar voordat ik de praktijkexamens had gedaan moest ik tijdelijk stoppen... daarna is het er niet meer van gekomen verder te gaan tot vorig jaar zomer. eerste les heb ik toen gewoon AVD gereden en binnen notime was het gevoel terug. instructeur zei naderhand dat het binnen die ene les al een enorme stijgende lijn was waar hij aan kon zien dat ik al eerder gereden had (was ook bij hem weliswaar dus hij kende me nog)
Koop een Piaggo MP3, die liggen stabieler op de wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.
In dat geval kan ik me inderdaad voorstellen dat je iets voorzichter bent..quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.
Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koop een Piaggo MP3, die liggen stabieler op de weg
Tevens is mijn Bandit net uitgemaakt voor 'knullige rijstbrander' door een Harley rijder![]()
* BlackLining zoekt knuppel![]()
Bijzondere motor voor iemand die nog niet zeker is qua rijden. Echt vergevingsgezind is zo'n snelle fiets niet, wel mooi om te zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)
[ afbeelding ]
ehm.. nee joh, deze foto is 2 jaar oud en nog op het oude adres waar ik woonde. Die had tenminste een garage. Waar ik nu woon is het door een steeg en dan ongeveer 5 keer een haakse bocht maken voordat ik hem in of uit de tuin heb.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef BlackLining het volgende:
Ah, kijk, hij is al uit de tuin zie ik
Mooi fietsje hoor. Nodeloos te zeggen dat wanneer je echt een MP3 zou kopen en mee zou nemen naar de meet, ik in de tank zou gaan pissenSchrale hokken. Zeker de uitvoering met een dak erop.
2
Die is inderdaad tof!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)
[ afbeelding ]
't Is een 250 hč?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bijzondere motor voor iemand die nog niet zeker is qua rijden. Echt vergevingsgezind is zo'n snelle fiets niet, wel mooi om te zien
170 kg droogquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. nee joh, deze foto is 2 jaar oud en nog op het oude adres waar ik woonde. Die had tenminste een garage. Waar ik nu woon is het door een steeg en dan ongeveer 5 keer een haakse bocht maken voordat ik hem in of uit de tuin heb.
en 250CC is deze
Zo ziet die er wel uit inderdaad, maar als je het geluid hoort weet je dat het niet meer is dan een mega opgevoerde grasmaaierquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Paxlie het volgende:
Als 250 valt het idd wel mee, ik dacht dat het volle bak was en vond het al zo vreemd
Bwehe, doet me denken aan de broer van een vriend van mij. Die heeft ook zoiets, maar dat is een Aprilia RS250. Tweetaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo ziet die er wel uit inderdaad, maar als je het geluid hoort weet je dat het niet meer is dan een mega opgevoerde grasmaaier
kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh, dat bied perspectieven. Volgens mij hebben wij nog "samen" gelest toch?
Ik heb me opgegeven....quote:
mijn buurman heeft ook een bandit dus ik snap die harley rijder welquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef BlackLining het volgende:
Tevens is mijn Bandit net uitgemaakt voor 'knullige rijstbrander' door een Harley rijder![]()
* BlackLining zoekt knuppel![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn buurman heeft ook een bandit dus ik snap die harley rijder wel
Hij staat privéquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Mickeys het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En dit is de "weg" die ik moet afleggen om de motor de tuin uit te krijgen (Let niet op de zooi)
Nu dan? Heb de "video" nu op openbaar gezetquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij staat privéJe zult hem dan even op verborgen moeten zetten ofzo, dan kun je hem wel bekijken mits je de link hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |