Zeg ehm, doe eens een beetje vriendelijk? Mijn overbuurman heeft ook jarenlang niet gereden en die moet er ook opnieuw inkomen, dat zie je ook aan zijn rijstijl.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukje man. Hoezo verlopen ervaring? Stap op dat ding en trap m aan.

Excuus, het was niet bot bedoeldquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg ehm, doe eens een beetje vriendelijk? Mijn overbuurman heeft ook jarenlang niet gereden en die moet er ook opnieuw inkomen, dat zie je ook aan zijn rijstijl.
Dan kan ik het mij voorstellen dat je dat liever alleen doet of met een heel klein groepje, ipv een toerrit zoals deze.

Dus? Niet iedereen is hetzelfde en laat iedereen dan ook lekker in zijn of haar waarde ipv een "kom op man". Geloof me, dat helpt niet, maar werkt averechts.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
Als Lillysleaf rijb haalt, heeft ze praktisch geen ervaring, maar wilt wel mee geloof ik. Vooraan in de groep rijd het rustigst.

Iets, maar niet veel vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:26 schreef Dekatria het volgende:
Er is een verschil tussen net je rijbewijs hebben en al een heule tijd gewoon niet gereden hebben, he Vin

Zie mijn excuusquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Niet iedereen is hetzelfde en laat iedereen dan ook lekker in zijn of haar waarde ipv een "kom op man". Geloof me, dat helpt niet, maar werkt averechts.

Tuurlijk wel. Lilliesleaf heeft dadelijk een x aantal maanden achter elkaar gereden, dus die zit er juist helemaal in.quote:

1 maand volgens mijquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Lilliesleaf heeft dadelijk een x aantal maanden achter elkaar gereden, dus die zit er juist helemaal in.

Mickeys!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:49 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben inderdaad vrouw, net 2 jaar mijn motorrijbewijs binnen en zo'n midlife figuur die dus alsnog graag haar motorrijbewijs wou halen/hebben. Maar ik vind alleen rijden niet zo leuk als in een gezellige groep waarbij, wat ik aanneem, ook de nodige stops worden gemaakt en gezelligheid voorop staat.
Bovendien gaat het mij niet om het hard rijden, wat ook niet gaat met mijn 250CC, maar wat voor mij hard genoeg gaat. Ik popel best wel om weer te gaan rijden en baal dan ook dat ik nu juist op de mooiste dagen diverse afspraken heb staan. Anders was ik echt wel gaan rijden. Misschien morgen een stukje weer proberen.

Nogmaals excuus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:49 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben inderdaad vrouw, net 2 jaar mijn motorrijbewijs binnen en zo'n midlife figuur die dus alsnog graag haar motorrijbewijs wou halen/hebben. Maar ik vind alleen rijden niet zo leuk als in een gezellige groep waarbij, wat ik aanneem, ook de nodige stops worden gemaakt en gezelligheid voorop staat.
Bovendien gaat het mij niet om het hard rijden, wat ook niet gaat met mijn 250CC, maar wat voor mij hard genoeg gaat. Ik popel best wel om weer te gaan rijden en baal dan ook dat ik nu juist op de mooiste dagen diverse afspraken heb staan. Anders was ik echt wel gaan rijden. Misschien morgen een stukje weer proberen.

quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik neem aan dat we met de rit minimaal 1 tussenstop hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oeh, dat bied perspectieven. Volgens mij hebben wij nog "samen" gelest toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Mickeys!!als jij gaat kom ik ook

Ik zou voor 2 stops zijn.... Maar ja, we zijn met een groep dan natuurlijk.quote:

quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook heel goed jaquote:![]()

Geen probleem hoor, heel veel denken dat ik man ben en stoer en zo. Nah, stoer ben ik op zich welquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogmaals excuus.
Maakt niet uit wat je leeftijd is, of hoe je gebouwd bent, wat je rijd. Als je er maar plezier in hebt als je rijd
Eigenlijk is het met dit weer niet uit te houden op de motor, tenzij een goed doorwaaipak en zo mijn mogelijk stil staan.
"Gewoon" binnenkort eens opstappen en rustig aan beginnen en de feeling weer krijgen. Komt heus wel goed.
Ik neem aan dat we met de rit minimaal 1 tussenstop hebben.

Mooi ja zit nu op mobiel dus kon het niet goed zien, dus vandaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heel veel denken dat ik man ben en stoer en zo. Nah, stoer ben ik op zich wel
Ik heb een zomerpak dus dat is geen probleem, maar wat je zegt, je moet met deze temperaturen niet stil gaan staan, zelf in een cabrio verbrand je levendig als je stil staat.

En je hebt eigenlijk ook nog een 'stop' voor en ná de route. Vorige keer hebben er een paar nog een drankje gedronken bij het kakkersrestaurant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:29 schreef Dekatria het volgende:
Vorige keer stop bij snackbar en stop voor een ijsje (en ook één aan het begin om te tanken).
Zit er eigenlijk een ijsdinges op de route deze keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |