Titels heb ik zo niet bij de hand, ik downloade af en toe een Japanse Aktiefilm en daar kwam het wel in voor. Ik denk niet dat het realistisch wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor films? Als die een realistisch beeld schetsen wil ik ze ook wel eens keer zien.
Niet flauw bedoeld maar dan kun je niet echt zeggen dat je het "tof" vind imho.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Titels heb ik zo niet bij de hand, ik downloade af en toe een Japanse aktiefilm en daar kwam het wel in voor. Ik denk niet dat het realistisch wasdaar zijn het speelfilms voor.
Linkje toegevoegd. Dat soort films. Vechtsporten vind ik mooi om te kijken, ik kijk ook vaak naar boksen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet flauw bedoeld maar dan kun je niet echt zeggen dat je het "tof" vind imho.
Een mod die een linkje met torrents plaatst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Linkje toegevoegd. Dat soort films. Vechtsporten vind ik mooi om te kijken, ik kijk ook vaak naar boksen.
En maakt niet uitVan de sport weet ik ook niet zoveel, heb je helemaal gelijk in.
Zijn reviews van filmsquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een mod die een linkje met torrents plaats.
En boksen is idd ook erg mooi. Daar kun je als leek prima van meegenieten.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef StateOfMind het volgende:
De 100m horden voor rolstoelers lijkt mij een leuke sport om te kijken
Jawel toch? Staan eronder.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn reviews van filmsEn die torrents kun je niet eens gebruiken.
Ik word dan doorverwezen naar een forum en als ik me dan registreer zou het wel kunnen.quote:
Uh nee. Maar we gaan erg off topic nu. Het ging om de reviews in ieder geval.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik word dan doorverwezen naar een forum en als ik me dan registreer zou het wel kunnen.
Uh jawel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |