alsof autoracen niet technisch isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:22 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Waar denk jij dat het bij die sport op aan komt? Denk je nou echt dat het een kwestie is van 'alleen maar goed kunnen mikken'?
[..]
Nou je het zegt... ik stuur voortaan mijn auto wel de 10 meter baan op, dan weet ik in elk geval zeker dat ik de 10 raak! (en de rest ook)
Waar gaat jouw argumentatie nou over? Olympische sporten gaan om de prestatie van de mens. Bij autoracen gaat het daar niet over. (Daarom heb ik ook weinig tot niets met de paardensporten).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
alsof autoracen niet technisch is
Heb je alleen maar een gouden medaille uit te delen, en een zilveren en bronzen urn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef beantherio het volgende:
Hunting man for sports
Maar dat zal ook wel weer tegen de olympische gedachte zijn.
Ik ben het er mee eens dat schieten een prima Olympische sport is, en autosport niet, maar wat je hier zegt over autosport is onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Waar gaat jouw argumentatie nou over? Olympische sporten gaan om de prestatie van de mens. Bij autoracen gaat het daar niet over. (Daarom heb ik ook weinig tot niets met de paardensporten).
Schieten is wel degelijk een mensensport; je moet hard trainen en veel bewegen om goed stil te kunnen staan. (Want schieten = stilstaan en ademhalen).
Zo'n soort Race of Champions zou inderdaad erg gaaf zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Autoracen, gewoon hetzelfde als het concept als The Race of Champions. Gewoon allemaal dezelfde wagen en desnoods nog verschillende races met andere wagens. Autosport wordt fysiek gewoon zwaar onderschat, is niet zomaar even een autootje besturen.
Of gewoon karten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Autoracen, gewoon hetzelfde als het concept als The Race of Champions. Gewoon allemaal dezelfde wagen en desnoods nog verschillende races met andere wagens. Autosport wordt fysiek gewoon zwaar onderschat, is niet zomaar even een autootje besturen.
kijk hier hou ik nou van!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef sorcees het volgende:
Base jumpen, Bunjee jumpen, ultramarathon, zeepkistenrace, hotdog eten, zweefvliegen, houhakken, doedelzakspelen, zwaardvechten, en hoe heet dat ook al weer, iets met lansen en paarden uit de middeleeuwen.
Of een 24 uurs race op de fiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
kijk hier hou ik nou van!
Maar wat dachten we van een nieuwe jurysport zoals Stand-up comedy (dan valt er nog eens iets te lachen).
Hinkelen lijkt me wel aardig om te zien, misschien langeafstandsduiken?
Doe dan maar iets als transalp, als ze dat nou eens mooi in beeld zouden kunnen brengen, fantastisch!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:14 schreef sorcees het volgende:
[..]
Of een 24 uurs race op de fiets.
Transalp, solo, non-stop als survival, ja dat lijkt me wel wat, een ploeterende kei-kapotte sportheld omringd met helicopters en cameracrossmotoren!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:16 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Doe dan maar iets als transalp, als ze dat nou eens mooi in beeld zouden kunnen brengen, fantastisch!
Fietsen op omafietsen met iemand achterop, en dan in de vorm van een klimtijdrit. Mooie televisie gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:18 schreef sorcees het volgende:
[..]
Transalp, solo, non-stop als survival, ja dat lijkt me wel wat, een ploeterende kei-kapotte sportheld omringd met helicopters en cameracrossmotoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |