quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef DemonRage het volgende:
En toen was er op de radar niets meer te zien ten ZW van Eindhoven...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
Als het zo door blijft gaan, heb ik binnen een uur onweer hier
Dan rijd je gewoon een paar keer te hard langs een flitspaal, heb je ook flitsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als het zo doorgaat krijg ik nooit onweer hier.
Strak plan! Of een van de mods??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Poeke het volgende:
Deamon, als Oom_Agent het goed vindt is het wel leuk om de link naar de FB groep te te voegen in de OP?
Het trekt volgens mij over Westervoort heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Gloeiende paardenkeutels, als het nu wéér als een geoliede dildo langs Arnhem om glipt verhuis ik![]()
![]()
Volgens mij kwam het onweer Zeist niet eens in hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:09 schreef SiGNe het volgende:
In Zeist is het ook weer voorbij, flinke regen en ook flinke onweer.. heerlijk.
2 inslagen ergens in de buurt, dat was flits-boem, hoogstens 300 meter verderop.
Geen brandweer daarna dus het zal wel in het bos ingeslagen zijn aan de andere kant van de snelweg.
Is Tilburg niets voor jou?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Gloeiende paardenkeutels, als het nu wéér als een geoliede dildo langs Arnhem om glipt verhuis ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Is Breda niets voor jou?
Velp, ergens in Velp Noord. Wat een vaag geluid blijft dat tochquote:
Is het daar wel raak dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Is Tilburg niets voor jou?
Dan heeft het Zeist nét geschrampt, moet wel want die knal na de flits kwam binnen 1 seconde en geluid gaat met +/-300meter per seconde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het onweer Zeist niet eens in hoor
nou niet zo, maar het hoeft niet zo van mij, zeker die harde klappen niet...quote:
Ik haat het...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef alors het volgende:
[..]
nou niet zo, maar het hoeft niet zo van mij, zeker die harde klappen niet...
In Grunn ook jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
Hier in Assen gaat het momenteel goed tekeer...
Ja godverdomme, mn hoofd knalde keihard tegen de muur tijdens de knal! Ik dacht gelijk "dat ga ik op fok" postenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:16 schreef Tommeke het volgende:
Godver, zat net rechtop in m'n bed. Wat een knal.
Me tooquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja godverdomme, mn hoofd knalde keihard tegen de muur tijdens de knal! Ik dacht gelijk "dat ga ik op fok" posten
Dat kun je wel zeggen ja. Allemaal van die kraakheldere klappenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De hel breekt los in Groningen
Hier niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef NorthernStar het volgende:
Thunder and lightning and fire [ afbeelding ]
Nachtelijk onweer is kennelijk een nieuwe trend aan het worden.
Wel hoor, was er zelfs wakker door geworden. (zie post hierboven)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:01 schreef marcel-o het volgende:
Ah, dat was dit
[ afbeelding ]
beste pit. zat alleen geen onweer in...
iig niet gehoord...
Breda was eigenlijk wat ik wou zeggenquote:
Oeps...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iets meer dan een uur geleden werd het vuurwerk afgesloten met een gigantisch harde knal. Daarna was het gelijk stil...
Niet veel later stond er even verderop een huis in de brand...
quote:
Tussen 0:00u en 0:45u idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef TommyGun het volgende:
In Eindhoven toch een leuk onweersbuitje gehad afgelopen nacht
Wauw, dat was zeker zo! Vanaf een uurtje of 1:00 tot 3:15 heeft het continu geonweerd en keihard geregend, prachtig om te zien! Het was net armageddon, zulk onweer heb ik nog vrijwel nooit gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De hel breekt los in Groningen
Heerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:00 schreef QBay het volgende:
[..]
Wauw, dat was zeker zo! Vanaf een uurtje of 1:00 tot 3:15 heeft het continu geonweerd en keihard geregend, prachtig om te zien! Het was net armageddon, zulk onweer heb ik nog vrijwel nooit gezien. De knallen waren soms echt keihard, enorm veel bliksem en 24.7MM water in twee uurtjes
.
Het ging echt goed los vanacht![]()
.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Buienradar is hier van slag.
Nee, dat is buienradar voor linkshandigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel gaaf zijn als de zon op kwam vanaf de zee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie krul daar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef firecow het volgende:
dikke tornado man bij engeland![]()
http://sat24.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |