abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:51:33 #51
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_115074439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb je min of meer waar ik je wil hebben.

Twee dingen:
- Je accepteert mijn bronnen niet. Mocht ik nou nieuwsberichten posten over de (negatieve) daden van de PKK die gepubliceerd zijn door (grote) buitenlandse bronnen, ga je dat dan accepteren?

- Bedankt dat je ten eerste niet tegenspreekt dat er kinderen zijn die dat doen en bedankt ten tweede dat je hiermee aangeeft dat kinderen niet altijd braaf zijn wanneer ze gewond raken. Het siert de vaders en moeders van zulke kinderen wel overigens; hun kinderen misbruiken om de politie en de omgeving lastig te vallen.

Ik ben vooral benieuwd naar je antwoord op mijn vraag. Grappig dat je positief bent over de VS en de EU overigens, gewoon omdat zij de PKK als een terroristische groepering beschouwen.

En - nogmaals - post jij je bronnen ook eens.
De VS en de EU beschouwen de PKK enkel als terroristische organisatie omdat Turkije constant jankt bij de Navo dat er Turken gedood worden door de PKK. Ze blijken de term ''oorlog'' niet te snappen, daarom vermoorden de Turken ook constant onschuldige Koerdische burgers. Iets dat wel vaker voorkomt in de geschiedenis van Turkije en dat niet te ontkennen valt (een keiharde feit, Turkije heeft meerdere malen genocides/massamoorden gepleegd op onschuldige burgers).

Jij post trouwens Turkse bronnen, die zijn ook niet neutraal.
pi_115074516
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik post mijn bronnen tenminste. Wat zijn jouw bronnen?

Overigens de vierde of de vijfde keer dat ik ernaar vraag. Wil je een gelijkwaardige discussie? Post je bronnen.

En beantwoord mijn vraag eens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 22:52:56 ]
pi_115074596
Nogmaals, voor het geval dat je eroverheen leest.

Laat ik beginnen met de Human Rights Watch:

quote:
(...)

In July violence escalated with the PKK stepping up attacks on the military and police, and the Turkish government in August launching the first aerial bombardment of PKK bases in Iraqi Kurdistan since 2008. Among a rising number of attacks on civilians were two on September 2: an Ankara bombing by the Kurdistan Freedom Falcons (TAK)—a PKK-linked group—which killed three, and a PKK attack on a car that killed four women in Siirt.

(...)

Bron: http://www.hrw.org/world-report-2012/world-report-2012-turkey.
In bold.

Er staat in dat artikel overigens ook kritiek tegenover Turkije.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:53:47 #54
344644 computerprobleem
pi_115074628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
Laat ik beginnen met de Human Rights Watch:

[..]

In bold.

Er staat in dat artikel overigens ook kritiek tegenover Turkije.
De PKK volgens Turkije ja. De PKK eist zelf zulke aanslagen nooit op. Laatst ging het om Turkse nationalisten o.i.d. die een bomaanslag hadden gepleegd op burgers.

En hoe zit het met Turkije? Ze hebben laatst in een keer 30 onschuldige Koerdische burgers gedood bij een bombardement. Dat mag natuurlijk volgens jou, want het zijn maar Koerden. En de Turkse staat doet nooit iets fout, het waren namelijk geen onschuldige burgers, maar terroristen! :').
pi_115074857
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De PKK volgens Turkije ja. De PKK eist zelf zulke aanslagen nooit op. Laatst ging het om Turkse nationalisten o.i.d. die een bomaanslag hadden gepleegd op burgers.
Wacht even.

Ik post Turkse bronnen, vertel jij mij dat het onbetrouwbare bronnen zijn.

Nu is mijn bron de Human Rights Watch - een onafhankelijke internationale niet-gouvernementele organisatie die zich richt op de aanpak van mensenrechtenschendingen - en jouw reactie is "De PKK volgens Turkije ja".
pi_115075097
quote:

[..]

En hoe zit het met Turkije? Ze hebben laatst in een keer 30 onschuldige Koerdische burgers gedood bij een bombardement. Dat mag natuurlijk volgens jou, want het zijn maar Koerden. En de Turkse staat doet nooit iets fout, het waren namelijk geen onschuldige burgers, maar terroristen! :').
Waarom spring je naar een ander onderwerp.

Vallt de PKK burgers aan of niet?
pi_115075105
Wat zijn je bronnen overigens?
pi_115075145
quote:

[..]

Iets dat wel vaker voorkomt in de geschiedenis van Turkije en dat niet te ontkennen valt (een keiharde feit, Turkije heeft meerdere malen genocides/massamoorden gepleegd op onschuldige burgers).
Wat heeft dat hiermee te maken?

quote:
Jij post je bronnen niet. Post je bronnen eens.

De HRW is neutraal overigens.
pi_115075181
quote:

[..]

Laatst ging het om Turkse nationalisten o.i.d. die een bomaanslag hadden gepleegd op burgers.
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 23:03:19 ]
pi_115075775
quote:

[..]

De PKK eist zelf zulke aanslagen nooit op.
Al Jazeera:
quote:
Kurdish fighters claim Ankara bomb attack

Separatist group claims responsibility for deadly bombing in Turkish capital on Tuesday, and warns of more attacks.

Kurdish separatist fighters have claimed responsibility for a bomb attack that killed three people in the Turkish capital, Ankara, on Tuesday.

In a statement carried by the pro-Kurdish Firat news agency on Thursday, the Kurdistan Freedom Hawks (TAK) said it was behind the bombing, and also threatened more attacks on Turkish cities.

TAK said Tuesday's blast, which left at least 15 people wounded, was the "beginning of a series of attacks".

"Everywhere is a target," the statement said.

The explosion occurred in the Kizilay district of downtown Ankara, and Bulent Arinc, the country's deputy prime minister, blamed it on a bomb planted on a vehicle.

Main targets

TAK also laid claim for a recent attack in Antalya, on the Mediterranean coast, where several tourists were wounded by a small explosion on a beach.

"We, as TAK, claim responsibility for actions in Ankara and Antalya," the statement said. "Big Turkish cities will be our main targets."

Last year, TAK claimed responsibility for a bomb attack on a military bus that killed five people, and a suicide bomb attack that wounded 32 people in Istanbul.

Turkish officials say TAK is a front used by the separatist Kurdistan Workers Party, or PKK. PKK separatist fighters launched a guerrilla campaign against the Turkish state in the 1980s, and more than 40,000 have died in the conflict.

During the past month, Turkish warplanes have carried out more than 150 air strikes on Kurdish fighter targets in northern Iraq.

The PKK is listed as a terrorist organisation by Turkey, the United States and European Union.

Bron: http://www.aljazeera.com/(...)922165615225868.html.
Reuters:
quote:
February 13, 2006 - Six people are injured, one seriously, after a bomb explodes at the Kiler supermarket on the European side of Istanbul. The Kurdistan Liberation Hawks (TAK) claim responsibility for the blast and pledge more attacks.

Bron: http://www.reuters.com/ar(...)dUSL2319937420070523.
CNN:
quote:
Kurdish splinter group issues claim for Istanbul bombing

Istanbul, Turkey (CNN) -- A splinter nationalist group from the Kurdistan Workers' Party has claimed responsibility for Sunday's suicide bombing in Istanbul, Turkey, according to the group's statement on its website.

The Kurdistan Freedom Falcons, or TAK, said the attack, which injured at least 32 people, was "an act of revenge" and carried out by Vedat Acar, who died in the strike.
"We as TAK claim responsibility for the action carried out against the police force of Turkish fascism at Istanbul's Taksim Square on Oct 31, 2010," the statement said.

(...)

Bron: http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearch.
pi_115076138
Bij de strijd om Semdinli zijn er meer dan 100 PKK terroristen overleden. Het zijn inderdaad terroristen want ondanks dat de Koerden steeds en steeds meer rechten krijgen blijven ze het pad van geweld volgen. Laat ze de weg van dialoog bewandelen.
pi_115076322
Overigens:
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?

Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geef eens een bron voor je bewering over 30 omgekomen kinderen.
pi_115076428
Ik snap types als computerprobleem niet. Turkije haalt de banden met Barzani aan tegen de centrale regering van Irak. Turkije en KRG kunnen bondgenoten zijn in de regio, maar toch steunt computerprobleem geweld van PKK tegen Turkije. Turkije is democratischer dan ooit. Koerden hebben meer rechten dan ooit te voren in Turkije. Over alles valt te praten. Waarom wil je niet dat de Koerden de weg van de dialoog bewandelen?
pi_115077423
Zet Turkije ook drones in tegen de PKK in de bergen eigenlijk?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_115079373
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Lol. Ik ben zwaar anti-Hamas en al die andere terroristische Palestijnen.
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar ik sta erom bekend pro-Joods te zijn.
koerdische terroristen steun je wel he ?

terrorist.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_115079476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef polderturk het volgende:
Ik snap types als computerprobleem niet. Turkije haalt de banden met Barzani aan tegen de centrale regering van Irak. Turkije en KRG kunnen bondgenoten zijn in de regio, maar toch steunt computerprobleem geweld van PKK tegen Turkije. Turkije is democratischer dan ooit. Koerden hebben meer rechten dan ooit te voren in Turkije. Over alles valt te praten. Waarom wil je niet dat de Koerden de weg van de dialoog bewandelen?
computerprobleem is een terrorist en steunt de pkk.
Het is algemeen bekend dat de PKK het liefst continu chaos creëert en eigenlijk helemaal niet in vrede wilt leven etc.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_115079540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Aloulou het volgende:
Turkije heeft drones maar geen gewapende drones. Turkije is bezig met de ontwikkeling van een gewapende drone. Turkije heeft zelf een MALE UAV geproduceerd: de ANKA. Hij is 17 meter breed en 8 meter lang.

Bekijk de video van de Turkse drone

Hier een promotievideo van de ANKA

pi_115082653
quote:

[..]

onschuldige burgers ?
Je bedoeld een heel leger van pkk strijders onschuldige koerden die kilo's aan drugs de grens over reden.
pi_115082734
quote:

[..]

De VS en de EU beschouwen de PKK enkel als terroristische organisatie omdat Turkije constant jankt bij de Navo dat er Turken gedood worden door de PKK. Ze blijken de term ''oorlog'' niet te snappen, daarom vermoorden de Turken ook constant onschuldige Koerdische burgers. Iets dat wel vaker voorkomt in de geschiedenis van Turkije en dat niet te ontkennen valt (een keiharde feit, Turkije heeft meerdere malen genocides/massamoorden gepleegd op onschuldige burgers).

Nee jij en je holbewoners begrijpen de term oorlog wel.
Oorlog voeren volgens de pkk staat gelijk aan verstoppen in grotten en af en toe een bom plaatsen in een vuilnisbak die in een druk bevolkt winkelcentrum staat. Nadat bom 1 afgaat en hulpverleners toesnellen om onschuldige burgers te helpen gaat bom 2 af.

Een echte oorlog hoor. Applaus voor jezelf.

Het is mijn droom dat de pkk ooit besluit om echt oorlog te voeren. Zijn we binnen 24 uur verlost van alle pkk symphatisanten inclusief computerprobleem.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:06:30 #70
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_115083638
Wat een nuance en wijsheid in dit topic.

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_115083718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Aloulou het volgende:
Uiteraard! Alleen niet bewapend, daar gebruiken ze gewoon nog de ouderwetse F16 voor.

@Polderturk.

Leuke ontwikkeling. Alleen wat kan je ermee als je niet de beschikking hebt over satellieten? Misschien dat de Turken die dingen wel willen besturen met glasvezel..
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:31:19 #72
344644 computerprobleem
pi_115084129
Jullie denken dat het mij iets kan schelen dat jullie de PKK constant terroristen noemen? Whaha :').
Het zijn gewoon dappere vrijheidsstrijders van Koerdistan en minstens 40 miljoen andere Koerden denken daar precies zo over. Ik ben geen fan van de PKK, want soms brengen ze de veiligheid van andere delen van Koerdistan in gevaar, maar de PKK blijft een Koerdische beweging die strijd tegen de onderdrukking van het volk in het Noorden en zij komen op voor de rechten van het volk. Zonder de PKK zouden Koerden helemaal geen rechten gehad hebben in Turkije.

Of gaan jullie Turken nu ontkennen dat de Turkse overheid nooit heeft geprobeerd om de Koerden te assimileren en zo te proberen de Koerdische identiteit te laten verdwijnen? :')

Ik ga ook niet meer in op jullie berichten hierover. Met jullie valt toch niet te discussiëren. Jullie zijn helemaal gebrainwashed door de Turkse media, ik heb medelijden met jullie ;(.

O ja: Turkse media geloven die het altijd hebben over honderden gedoden PKK vrijheidsstrijders :').
Vast ja, na 10000x berichten dat er 100 PKK vrijheidsstrijders zijn gedood, lopen er nog altijd minstens 5000 rond. Lijkt wel alsof ze kunnen respawnen bij de PKK.

De PKK heeft tenminste 'bewijs' van de verliezen die zij veroorzaken. Genoeg video's te vinden op YT waarbij Turkse helikopters neergehaald worden, een Turkse militaire legerpost uren lang bestookt wordt en compleet vernietigd wordt, er lijken verspreid liggen over de bergen, er gepantserde voertuigen en tanks van een verte opgeblazen worden, Turkse militairen op de vlucht slaan en wachten tot een helikopter ze op haalt.

Ik heb wel een filmpje gevonden van Turkse militairen met een 'overwinning'. Ze slepen daarbij het lijk van een gesneuvelde PKK vrijheidsstrijder over de grond en schoppen er tegen aan.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:27:30 #73
344644 computerprobleem
pi_115084975
Ik zal binnenkort een OP maken die up-to-date is oke
pi_115084996
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:27 schreef computerprobleem het volgende:
Ik zal binnenkort een OP maken die up-to-date is oke
Wil je wedden dat de volgende OP van mij is?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:31:03 #75
344644 computerprobleem
pi_115085010
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wil je wedden dat de volgende OP van mij is?
Dit topic gaat over het Koerdisch conflict. Ik, als Koerd, weet daar meer vanaf dan jij. Ik heb kennis over alle delen, jij vooral over wat er gebeurd in Turkije & daarbuiten. Maak jij er maar een aan over het Turkse conflict of zo.

Senor Chang vroeg ook of ik een nieuwe OP wou aanmaken, dus ik zal daar de tijd voornemen en er een maken die het over elk deel zal hebben.
pi_115085037
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
De PKK heeft tenminste 'bewijs' van de verliezen die zij veroorzaken.
Je bewijs heeft wel een bron hoop ik... ;(.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:33:51 #77
344644 computerprobleem
pi_115085046
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bewijs heeft wel een bron hoop ik... ;(.
Moet ik video's gaan posten? O wacht, dan roepen jullie natuurlijk dat het in scene is gezet en het uit een speelfilm komt :').
pi_115085057
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Senor Chang vroeg ook of ik een nieuwe OP wou aanmaken, dus ik zal daar de tijd voornemen en er een maken die het over elk deel zal hebben.
Ligt er maar net aan hoor. Als ik eerder ben maak ik een vernieuwde OP. Met bronnen.
pi_115085069
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Moet ik video's gaan posten? O wacht, dan roepen jullie natuurlijk dat het in scene is gezet en het uit een speelfilm komt :').
Oh, leuk, een videogevecht. Ik kan vast wel filmpjes vinden over de zwakke Koerden.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:35:58 #80
344644 computerprobleem
pi_115085076
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoor. Als ik eerder ben maak ik een vernieuwde OP. Met bronnen.
Nee, dan is het niet objectief. Zeker niet als een topic over een Koerdisch conflict ingeleid wordt door een Turk, dat klopt gewoon niet.
pi_115085078
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dit topic gaat over het Koerdisch conflict. Ik, als Koerd, weet daar meer vanaf dan jij. Ik heb kennis over alle delen, jij vooral over wat er gebeurd in Turkije & daarbuiten. Maak jij er maar een aan over het Turkse conflict of zo.
Inderdaad, jij ondersteunt je beweringen met bronnen.

GRAPJEEE.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:36:27 #82
344644 computerprobleem
pi_115085081
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, leuk, een videogevecht. Ik kan vast wel filmpjes vinden over de zwakke Koerden.
Als je zo doorgaat post ik ze hier gewoon :').
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:36:39 #83
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_115085083
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Beter dan helemaal geen bron.

Wat ik immers niet snap is, je noemt Palestijnen terroristen terwijl zij eigenlijk in hetzelfde bootje zitten als jullie.

Of is dat alleen zo omdat Israel pro-Kurdistan is en steunt?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_115085094
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, dan is het niet objectief. Zeker niet als een topic over een Koerdisch conflict ingeleid wordt door een Turk, dat klopt gewoon niet.
Hoe durf jij te beweren objectief te zijn als 1) je de PKK niet ziet als een groepje terroristen 2)geen bronnen durft te posten?!
pi_115085105
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat post ik ze hier gewoon :').
Sure, verneuk je topic maar.

Kom maar op. Serieus, YouTube staat vol met video's waar zelfs ik iets aan heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 03:39:47 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:40:04 #86
344644 computerprobleem
pi_115085113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef rakotto het volgende:

[..]

Wat ik immers niet snap is, je noemt Palestijnen terroristen terwijl zij eigenlijk in hetzelfde bootje zitten als jullie.

Nee. De Palestijnen zijn een stel schijnheiligen die helemaal geen recht hebben op dat land. Israël is altijd van de Joden geweest, zoals Koerdistan altijd van de Koerden is geweest.

De Arabieren hebben genoeg land en dan azen ze weer op een klein stukje land, het enige land van een volk (in dit geval de Joden). Daarbij zijn de Palestijnen terroristen, 2/3 van de zelfmoordenaars is een kind. De haat van de Arabieren tegenover het Joodse volk is onmeetbaar, zo groot is het.

Ook zijn de Palestijnen niet zo heilig als ze zelf beweren te zijn. Tijdens de Al-Anfal campagne, waarbij het Ba'ath regime 182,000 Koerden levend heeft begraven, hingen de Palestijnen vlaggen van Irak uit en zwaaiden ze met portretten van Saddam Hussein. Ik kots dus op dat volk. Aan de ene kant ontkennen ze de Holocaust en aan de andere kant moedigen ze een genocide aan.

Saddam bracht dan ook Palestijnen naar Irak en liet hen tegen de Peshmerga vechten 'omdat de Koerden ongelovigen/Joden' zouden zijn.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:41:03 #87
344644 computerprobleem
pi_115085121
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe durf jij te beweren objectief te zijn als 1) je de PKK niet ziet als een groepje terroristen 2)geen bronnen durft te posten?!
De PKK zijn ook geen terroristen. Zoals de Turkse staat Hamas niet ziet als een terroristische organisatie (zijn ze wel), zie ik de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders.
pi_115085129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef rakotto het volgende:

[..]

Nee, want dat zijn 1) moslims en 2) het land is geen Israël.

Probeer maar een discussie aan te gaan. Ik ben benieuwd hoe hij jouw vragen die hem niet aanstaan gaat negeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 03:41:49 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:43:04 #89
344644 computerprobleem
pi_115085150
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sure, verneuk je topic maar.

Kom maar op. Serieus, YouTube staat vol met video's waar zelfs ik iets aan heb.
Kom maar op? Oke dan.

Dit is een.

En hoe zouden de PKK toch aan zulke geavanceerde wapens komen? :o :o
Toch niet van de VS of een ander Westers land dat de PKK aanmerkt als ''terroristische organisatie''? :')
pi_115085155
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De PKK zijn ook geen terroristen.
Bron?

Ik heb de VS en de EU. En andere bronnen. Jij?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:46:34 #91
344644 computerprobleem
pi_115085199
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bron?

Ik heb de VS en de EU. En andere bronnen. Jij?
Dus omdat de VS en de EU het zeggen is het de waarheid?
De VS en de EU zeggen het omdat Turkije constant loopt te janken dat ze de PKK niet aan kunnen.

De meesten Koerden zien de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders. Dat zijn ze namelijk ook. De Turkse staat heeft meer invloed op de media dan een groepje vrijheidsstrijders, ergens hoog in de bergen. Natuurlijk komen ze dan zo voor in de media.

Daarnaast: in veel nieuwsberichten (ook in Nederland en het buitenland) gebruiken ze ''rebellen'' of ''guerilla'' i.p.v. ''terrorists''. Dat zegt genoeg.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:48:25 #92
344644 computerprobleem
pi_115085222
En dit is waarom Turkije de PKK nooit zal kunnen verslaan. Een Turks legerbasis wordt van alle kanten onder vuur genomen. Je kunt daar geen kant op. En de PKK zijn terroristen? :') Duidelijk gewoon guerilla strijders die een militaire post aanvallen. Niets terroristisch aan.

pi_115085234
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus omdat de VS en de EU het zeggen is het de waarheid?
Wanneer is het de waarheid? Dat zijn geen Turken ( :o!), wat wil je nog meer?!

quote:
De VS en de EU zeggen het omdat Turkije constant loopt te janken dat ze de PKK niet aan kunnen.
Of misschien omdat het écht terroristen zijn?! :o.

quote:
De meesten Koerden zien de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders. Dat zijn ze namelijk ook. De Turkse staat heeft meer invloed op de media dan een groepje vrijheidsstrijders, ergens hoog in de bergen. Natuurlijk komen ze dan zo voor in de media.

Daarnaast: in veel nieuwsberichten (ook in Nederland en het buitenland) gebruiken ze ''rebellen'' of ''guerilla'' i.p.v. ''terrorists''. Dat zegt genoeg.
Ja, dat komt omdat de Koerden hun slachtofferrol goed spelen en Turkije foei is.

Wat genoeg zegt is dat ze aangemerkt zijn als terroristen. :o.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:51:50 #95
344644 computerprobleem
pi_115085260
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer is het de waarheid? Dat zijn geen Turken ( :o!), wat wil je nog meer?!

[..]

Of misschien omdat het écht terroristen zijn?! :o.

[..]

Ja, dat komt omdat de Koerden hun slachtofferrol goed spelen en Turkije foei is.

Wat genoeg zegt is dat ze aangemerkt zijn als terroristen. :o.
Dat is een mening van Turkije. De VS en de EU kan het werkelijk geen reet schelen wat er daar gebeurd. Sterker nog: de VS en Israël zijn meerdere malen ''beschuldigd'' van het leveren van wapens aan de PJAK (een onderdeel van de PKK). Hoe serieus wil je die erkenning dan nemen lol.
pi_115085289
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En hoe zouden de PKK toch aan zulke geavanceerde wapens komen? :o :o
Toch niet van de VS of een ander Westers land dat de PKK aanmerkt als ''terroristische organisatie''? :')
De VS. :o. Zij trekken hun eigen plannen en verdienen goed geld door beide kanten te steunen. :'). De VS is wat dat betreft een duur hoertje.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:54:02 #97
344644 computerprobleem
pi_115085296
quote:
Vast ja, die man is overuidelijk:

- Geen PKK strijders en alles is opgezet.

- Een PKK strijder die geforceerd is zullen dingen te vertellen.

Alsof de Turkse media toestaat dat hij positief over de PKK praat en de waarheid vertelt. Als het nou niet van een Turkse zender af kwam, en hij geïnterviewd was door een Engelse zender buiten Turkije, met zijn gezicht zichtbaar en bewijs dat hij daadwerkelijk bij de PKK heeft gezeten, dan was het nog geloofbaar. Maar dit is gewoon pure onzin die je post lol.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:54:22 #98
344644 computerprobleem
pi_115085299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

De VS. :o. Zij trekken hun eigen plannen en verdienen goed geld door beide kanten te steunen. :'). De VS is wat dat betreft een duur hoertje.
Waarom gebruik je de VS dan?

Maar ik moet nog veel doen, verspil de laatste dagen al mijn nachten aan FOK!
Moet veel dingen gereed maken voor verzending, foto's maken, nodig spul bestellen, advertenties plaatsen etc. niet dat het jullie verder een moer kan schelen, maar ik wil dus aangeven dat ik nu weg ben en de komende tijd (vannacht & morgen, heb een BBQ) niet meer reageer :P.
pi_115085339
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom gebruik jij geen bronnen dan?
pi_115085344
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maar ik moet nog veel doen, verspil de laatste dagen al mijn nachten aan FOK!
Moet veel dingen gereed maken voor verzending, foto's maken, nodig spul bestellen, advertenties plaatsen etc. niet dat het jullie verder een moer kan schelen, maar ik wil dus aangeven dat ik nu weg ben en de komende tijd (vannacht & morgen, heb een BBQ) niet meer reageer :P.
Geen probleem hoor, :).

We pakken het weer op wanneer jij er bent. Of we lullen dit topic vol zodat ik de nieuw OP heb. Doe je ding kiddo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')