abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115085037
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
De PKK heeft tenminste 'bewijs' van de verliezen die zij veroorzaken.
Je bewijs heeft wel een bron hoop ik... ;(.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:33:51 #77
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_115085046
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bewijs heeft wel een bron hoop ik... ;(.
Moet ik video's gaan posten? O wacht, dan roepen jullie natuurlijk dat het in scene is gezet en het uit een speelfilm komt :').
pi_115085057
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Senor Chang vroeg ook of ik een nieuwe OP wou aanmaken, dus ik zal daar de tijd voornemen en er een maken die het over elk deel zal hebben.
Ligt er maar net aan hoor. Als ik eerder ben maak ik een vernieuwde OP. Met bronnen.
pi_115085069
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Moet ik video's gaan posten? O wacht, dan roepen jullie natuurlijk dat het in scene is gezet en het uit een speelfilm komt :').
Oh, leuk, een videogevecht. Ik kan vast wel filmpjes vinden over de zwakke Koerden.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:35:58 #80
344644 computerprobleem
pi_115085076
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoor. Als ik eerder ben maak ik een vernieuwde OP. Met bronnen.
Nee, dan is het niet objectief. Zeker niet als een topic over een Koerdisch conflict ingeleid wordt door een Turk, dat klopt gewoon niet.
pi_115085078
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dit topic gaat over het Koerdisch conflict. Ik, als Koerd, weet daar meer vanaf dan jij. Ik heb kennis over alle delen, jij vooral over wat er gebeurd in Turkije & daarbuiten. Maak jij er maar een aan over het Turkse conflict of zo.
Inderdaad, jij ondersteunt je beweringen met bronnen.

GRAPJEEE.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:36:27 #82
344644 computerprobleem
pi_115085081
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, leuk, een videogevecht. Ik kan vast wel filmpjes vinden over de zwakke Koerden.
Als je zo doorgaat post ik ze hier gewoon :').
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:36:39 #83
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_115085083
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Beter dan helemaal geen bron.

Wat ik immers niet snap is, je noemt Palestijnen terroristen terwijl zij eigenlijk in hetzelfde bootje zitten als jullie.

Of is dat alleen zo omdat Israel pro-Kurdistan is en steunt?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_115085094
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, dan is het niet objectief. Zeker niet als een topic over een Koerdisch conflict ingeleid wordt door een Turk, dat klopt gewoon niet.
Hoe durf jij te beweren objectief te zijn als 1) je de PKK niet ziet als een groepje terroristen 2)geen bronnen durft te posten?!
pi_115085105
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat post ik ze hier gewoon :').
Sure, verneuk je topic maar.

Kom maar op. Serieus, YouTube staat vol met video's waar zelfs ik iets aan heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 03:39:47 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:40:04 #86
344644 computerprobleem
pi_115085113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef rakotto het volgende:

[..]

Wat ik immers niet snap is, je noemt Palestijnen terroristen terwijl zij eigenlijk in hetzelfde bootje zitten als jullie.

Nee. De Palestijnen zijn een stel schijnheiligen die helemaal geen recht hebben op dat land. Israël is altijd van de Joden geweest, zoals Koerdistan altijd van de Koerden is geweest.

De Arabieren hebben genoeg land en dan azen ze weer op een klein stukje land, het enige land van een volk (in dit geval de Joden). Daarbij zijn de Palestijnen terroristen, 2/3 van de zelfmoordenaars is een kind. De haat van de Arabieren tegenover het Joodse volk is onmeetbaar, zo groot is het.

Ook zijn de Palestijnen niet zo heilig als ze zelf beweren te zijn. Tijdens de Al-Anfal campagne, waarbij het Ba'ath regime 182,000 Koerden levend heeft begraven, hingen de Palestijnen vlaggen van Irak uit en zwaaiden ze met portretten van Saddam Hussein. Ik kots dus op dat volk. Aan de ene kant ontkennen ze de Holocaust en aan de andere kant moedigen ze een genocide aan.

Saddam bracht dan ook Palestijnen naar Irak en liet hen tegen de Peshmerga vechten 'omdat de Koerden ongelovigen/Joden' zouden zijn.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:41:03 #87
344644 computerprobleem
pi_115085121
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe durf jij te beweren objectief te zijn als 1) je de PKK niet ziet als een groepje terroristen 2)geen bronnen durft te posten?!
De PKK zijn ook geen terroristen. Zoals de Turkse staat Hamas niet ziet als een terroristische organisatie (zijn ze wel), zie ik de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders.
pi_115085129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:36 schreef rakotto het volgende:

[..]

Nee, want dat zijn 1) moslims en 2) het land is geen Israël.

Probeer maar een discussie aan te gaan. Ik ben benieuwd hoe hij jouw vragen die hem niet aanstaan gaat negeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 03:41:49 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:43:04 #89
344644 computerprobleem
pi_115085150
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sure, verneuk je topic maar.

Kom maar op. Serieus, YouTube staat vol met video's waar zelfs ik iets aan heb.
Kom maar op? Oke dan.

Dit is een.

En hoe zouden de PKK toch aan zulke geavanceerde wapens komen? :o :o
Toch niet van de VS of een ander Westers land dat de PKK aanmerkt als ''terroristische organisatie''? :')
pi_115085155
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De PKK zijn ook geen terroristen.
Bron?

Ik heb de VS en de EU. En andere bronnen. Jij?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:46:34 #91
344644 computerprobleem
pi_115085199
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bron?

Ik heb de VS en de EU. En andere bronnen. Jij?
Dus omdat de VS en de EU het zeggen is het de waarheid?
De VS en de EU zeggen het omdat Turkije constant loopt te janken dat ze de PKK niet aan kunnen.

De meesten Koerden zien de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders. Dat zijn ze namelijk ook. De Turkse staat heeft meer invloed op de media dan een groepje vrijheidsstrijders, ergens hoog in de bergen. Natuurlijk komen ze dan zo voor in de media.

Daarnaast: in veel nieuwsberichten (ook in Nederland en het buitenland) gebruiken ze ''rebellen'' of ''guerilla'' i.p.v. ''terrorists''. Dat zegt genoeg.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:48:25 #92
344644 computerprobleem
pi_115085222
En dit is waarom Turkije de PKK nooit zal kunnen verslaan. Een Turks legerbasis wordt van alle kanten onder vuur genomen. Je kunt daar geen kant op. En de PKK zijn terroristen? :') Duidelijk gewoon guerilla strijders die een militaire post aanvallen. Niets terroristisch aan.

pi_115085234
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus omdat de VS en de EU het zeggen is het de waarheid?
Wanneer is het de waarheid? Dat zijn geen Turken ( :o!), wat wil je nog meer?!

quote:
De VS en de EU zeggen het omdat Turkije constant loopt te janken dat ze de PKK niet aan kunnen.
Of misschien omdat het écht terroristen zijn?! :o.

quote:
De meesten Koerden zien de PKK niet als terroristen, maar als vrijheidsstrijders. Dat zijn ze namelijk ook. De Turkse staat heeft meer invloed op de media dan een groepje vrijheidsstrijders, ergens hoog in de bergen. Natuurlijk komen ze dan zo voor in de media.

Daarnaast: in veel nieuwsberichten (ook in Nederland en het buitenland) gebruiken ze ''rebellen'' of ''guerilla'' i.p.v. ''terrorists''. Dat zegt genoeg.
Ja, dat komt omdat de Koerden hun slachtofferrol goed spelen en Turkije foei is.

Wat genoeg zegt is dat ze aangemerkt zijn als terroristen. :o.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:51:50 #95
344644 computerprobleem
pi_115085260
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer is het de waarheid? Dat zijn geen Turken ( :o!), wat wil je nog meer?!

[..]

Of misschien omdat het écht terroristen zijn?! :o.

[..]

Ja, dat komt omdat de Koerden hun slachtofferrol goed spelen en Turkije foei is.

Wat genoeg zegt is dat ze aangemerkt zijn als terroristen. :o.
Dat is een mening van Turkije. De VS en de EU kan het werkelijk geen reet schelen wat er daar gebeurd. Sterker nog: de VS en Israël zijn meerdere malen ''beschuldigd'' van het leveren van wapens aan de PJAK (een onderdeel van de PKK). Hoe serieus wil je die erkenning dan nemen lol.
pi_115085289
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En hoe zouden de PKK toch aan zulke geavanceerde wapens komen? :o :o
Toch niet van de VS of een ander Westers land dat de PKK aanmerkt als ''terroristische organisatie''? :')
De VS. :o. Zij trekken hun eigen plannen en verdienen goed geld door beide kanten te steunen. :'). De VS is wat dat betreft een duur hoertje.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:54:02 #97
344644 computerprobleem
pi_115085296
quote:
Vast ja, die man is overuidelijk:

- Geen PKK strijders en alles is opgezet.

- Een PKK strijder die geforceerd is zullen dingen te vertellen.

Alsof de Turkse media toestaat dat hij positief over de PKK praat en de waarheid vertelt. Als het nou niet van een Turkse zender af kwam, en hij geïnterviewd was door een Engelse zender buiten Turkije, met zijn gezicht zichtbaar en bewijs dat hij daadwerkelijk bij de PKK heeft gezeten, dan was het nog geloofbaar. Maar dit is gewoon pure onzin die je post lol.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:54:22 #98
344644 computerprobleem
pi_115085299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

De VS. :o. Zij trekken hun eigen plannen en verdienen goed geld door beide kanten te steunen. :'). De VS is wat dat betreft een duur hoertje.
Waarom gebruik je de VS dan?

Maar ik moet nog veel doen, verspil de laatste dagen al mijn nachten aan FOK!
Moet veel dingen gereed maken voor verzending, foto's maken, nodig spul bestellen, advertenties plaatsen etc. niet dat het jullie verder een moer kan schelen, maar ik wil dus aangeven dat ik nu weg ben en de komende tijd (vannacht & morgen, heb een BBQ) niet meer reageer :P.
pi_115085339
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom gebruik jij geen bronnen dan?
pi_115085344
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maar ik moet nog veel doen, verspil de laatste dagen al mijn nachten aan FOK!
Moet veel dingen gereed maken voor verzending, foto's maken, nodig spul bestellen, advertenties plaatsen etc. niet dat het jullie verder een moer kan schelen, maar ik wil dus aangeven dat ik nu weg ben en de komende tijd (vannacht & morgen, heb een BBQ) niet meer reageer :P.
Geen probleem hoor, :).

We pakken het weer op wanneer jij er bent. Of we lullen dit topic vol zodat ik de nieuw OP heb. Doe je ding kiddo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')