SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had gehoopt op een Nike/Garmin TT.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Drassss het volgende:
De tering 2 pm's binnen 30 seconde of ik een nieuwe wil aanmaken
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
I felt a disturbance in the Garmin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef Drassss het volgende:
De tering 2 pm's binnen 30 seconde of ik een nieuwe wil aanmaken![]()
Vond ik te makkelijk + dat ik Suunto heb en die staat uiteraard boven die 2quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een Nike/Garmin TT.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
RD trapt met zijn kuiten van staal de deur in en ramt het"Woord van Garmin" door Nero's strot![]()
Veeg me op.
![]()
dat is geen sekte, dat is een afvallige splintergroeperingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef Nero22 het volgende:
Niemand van de Polar sekte aanwezig vannacht?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Guerrilla bewegingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is geen sekte, dat is een afvallige splintergroepering![]()
En die Suunto gasten zijn helemaal lijp. Suunto Ahkbar alles.![]()
Ja onweer hier dus dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Drassss het volgende:
Ja onweer hier dus dat klopt wel.Ghehe. Van mij ga je geen last meer hebben, ik duik mijn bed in. Ik verwacht spierpijn voor morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
okeeeeeeeeeejjjjjj
ik hou niet van sektes!
waar was die badkuipmeeting?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
wat? sex in de badkuip?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat kun je ook doen in een badkuip haha!
(touwtje met knopen en water meting)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik heb een hekel aan het "in je eigen vuil rond dobberen" idee bij een badkuip maar nu opeens mis ik mijn badkuipquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef winterstorm666 het volgende:
dat kun je ook doen in een badkuip haha!
(touwtje met knopen en water meting)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
waarschuwing..deze spoiler bevat TMI en is niet geschikt voor jongere lezersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef Drassss het volgende:
Wees niet bang RD, daar in de VS hebben ze vaak hotelkamers met een badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef Drassss het volgende:
Alsof ze dat nog niet wist... Wat moet je anders in Amerika doen
http://www.raceplace.com/crunla.shtml'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tripplebypassburgerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef Drassss het volgende:
Alsof ze dat nog niet wist... Wat moet je anders in Amerika doen![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ach glijden kan altijd leuke wendingen geven proest!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oke + dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit
http://www.raceplace.com/crunla.shtml![]()
mental picture...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef winterstorm666 het volgende:
ach glijden kan altijd leuke wendingen geven proest!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef winterstorm666 het volgende:
ach glijden kan altijd leuke wendingen geven proest!brand los
![]()
Proberen we weer een beetje uit het bad te klimmen om ontopic te komen, ram jij ons er weer terug al glijdend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef winterstorm666 het volgende:
ach glijden kan altijd leuke wendingen geven proest!![]()
quote:
ik denk dat ik er toch eentje ga proberen als ik daar ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geloof dat hij gratis is als je hem op krijgtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk dat ik er toch eentje ga proberen als ik daar benpopulaire tent bij hollanders
![]()
jullie begonnen erover hahaha!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Proberen we weer een beetje uit het bad te klimmen om ontopic te komen, ram jij ons er weer terug al glijdend.
ik was braaf over een loopmeting aan het vertellen.
de rest laat ik lekker aan de verbeelding over gnagnagnahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat is toch een makkie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geloof dat hij gratis is als je hem op krijgtpopulaire tent bij hollanders
![]()
Grunt jij ook onder de douche?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
jullie begonnen erover hahaha!
ik was braaf over een loopmeting aan het vertellen.
de rest laat ik lekker aan de verbeelding over gnagnagna
Spetterrrrrspattuurrrrrspaataaaaaarrrghhhhhhhhh![]()
True maar als je een beetje honger hebt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor 12 dorrar heb jij een beste burger
Ik zou namelijk nu wel iets lusten maarja![]()
![]()
Foto's/filmpje gaarne!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk dat ik er toch eentje ga proberen als ik daar ben
Ja doei.![]()
zag net dat het 8000 claorieen is.... dat is 90km hardlopenquote:![]()
misschien toch maar niet...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nej ik wil nog wel dat de buren een leven hebben(en oren)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Grunt jij ook onder de douche?
Spetterrrrrspattuurrrrrspaataaaaaarrrghhhhhhhhhhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
hoewel mijn gewoon zingen daar geen verschil in maakthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb wel eens een wedstrijdje calo eten gedaan.. Bij 3000 vond ik het wel genoeg.. en dat heb ik geweten die nachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zag net dat het 8000 claorieen is.... dat is 90km hardlopen![]()
misschien toch maar niet...![]()
![]()
![]()
![]()
bij 1 zo`n uiring plof ik al(9maandenzwangere lijkende buik doet au)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mijn record is 3 big tasty bacon. Sindsdien nooit meer bij de mac gegeten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wedstrijdje calo eten gedaan.. Bij 3000 vond ik het wel genoeg.. en dat heb ik geweten die nacht![]()
![]()
![]()
ik ben dol op big tasty`s! maar 2 is echt mijn max........................ voor een uur of 2
heeel af en toe mag het van mezelf.1 dan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik kom er alleen voor de lekkere koffie en heeeeeel soms de mc kroketquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn record is 3 big tasty bacon. Sindsdien nooit meer bij de mac gegeten.![]()
![]()
heeyyyyy, die hebben wij niet hier in NZquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:59 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ben dol op big tasty`s! maar 2 is echt mijn max........................ voor een uur of 2
heeel af en toe mag het van mezelf.1 dan.
Mckroket all hail!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor de lekkere koffie en heeeeeel soms de mc kroket
Zo slecht, zo klef, maar zo lekker!![]()
Ik maak liever zelf m'n hamburgers, lekker op de barbecue! En dan vullen met spinazie, feta en pijnboompitten of met gorgonzolaZó lekker.
Fastfoodburgers, die komen er hier niet in
Ja doei.![]()
ja maar ik kom weer terug... al is het denk is sowieso jaren terug dat ik bij de Mac gegeten heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:04 schreef winterstorm666 het volgende:
ach je gaat toch naar amerika?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
klinkt mij te gezond...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik maak liever zelf m'n hamburgers, lekker op de barbecue! En dan vullen met spinazie, feta en pijnboompitten of met gorgonzolaZó lekker.
de weinige keren dat ik ongezond eet wil ik ook echt ongezond... zo vol met ranzigheid dat het vet mijn reet uitdruipt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
andere manier van glijden in je badkuip proest!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt mij te gezond...
de weinige keren dat ik ongezond eet wil ik ook echt ongezond... zo vol met ranzigheid dat het vet mijn reet uitdruipthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja wel hoor, NZ is niet voor niets een van de dikste landen ter wereld..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef winterstorm666 het volgende:
kennen ze de mac in Nz helemaal niet?
en KFC, Burger King, Wendy's, Pizza Hut... .etc. etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
google de google.. looking goodquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:09 schreef Drassss het volgende:
Als je ranzigheid wil RD kan ik je de keten IHOP aanbevelen![]()
Vergeet de koffie niet.
alleen ik denk dat Mrs.RD hier niet elke dag wil ontbijten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen probleem. Toko is 24u open dus je kan ook snachts lekker smullenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
google de google.. looking good
alleen ik denk dat Mrs.RD hier niet elke dag wil ontbijten
Edit: Zag het maar zo lekker uit als op die foto's dan was ik er echt elke dag gaan eten![]()
![]()
RD sluipt de hotelkamer uit als Mrs RD ligt te slapen..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik neem ook mijn Brooks Pure Cadance mee, super licht en dus de ultieme sluipschoenenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:15 schreef winterstorm666 het volgende:
RD sluipt de hotelkamer uit als Mrs RD ligt te slapen..
Ik ben dan ook echt heel gezondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt mij te gezond...
de weinige keren dat ik ongezond eet wil ik ook echt ongezond... zo vol met ranzigheid dat het vet mijn reet uitdruipt
*nipt aan glaasje rode wijn*
Ja doei.![]()
sluipschoenen ipv hardloopschoen(hoewel als ze wakker word wordt het toch rennen)
en motorbloempje rode wijn mag hoor! zitten goede stofjes in(hips)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik zou eerst een kilometer inlopen voordat je de Coopertest doen... een Coopertest helemaal uit het niets met koude spieren is volgens mij niet de doelstelling van z'n testquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef Drassss het volgende:
Morgenvroeg ga ik mijn cooper doen.
Wat denk jij RD. Eerste 1/2km inlopen en daarna volle gas?
Dan zou ik de eerste 6-8 minuten op gevoel zo'n 80% van je max lopen en dan de laatste 5minuten vol gas... dit zou zo'n kilometer of iets meer moeten zijn dus goed vol te houden vol gas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, ik leef redelijk gezond maar een goed glas rode wijn sla ik nooit af... wit trouwens ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:19 schreef winterstorm666 het volgende:
sluipschoenen ipv hardloopschoen(hoewel als ze wakker word wordt het toch rennen)
en motorbloempje rode wijn mag hoor! zitten goede stofjes in(hips)
Ja, weet ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:19 schreef winterstorm666 het volgende:
en motorbloempje rode wijn mag hoor! zitten goede stofjes in(hips)![]()
Ja doei.![]()
(by the way de opmerkingen komen niet uit een benevelde brein. just me helaas hahah)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja precies, zo deed ik het de vorige keer ook. Eerste 500 meter niet het idee om een cooper te doen, maar vervolgens de gedachte "Ach, gas erop". En uiteraard de laatste paar minuten het gas vol open gooienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou eerst een kilometer inlopen voordat je de Coopertest doen... een Coopertest helemaal uit het niets met koude spieren is volgens mij niet de doelstelling van z'n test
Dan zou ik de eerste 6-8 minuten op gevoel zo'n 80% van je max lopen en dan de laatste 5minuten vol gas... dit zou zo'n kilometer of iets meer moeten zijn dus goed vol te houden vol gasGa ik dat weer eens doen.
Trouwens wie deed hier aan pilates?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-je-seksleven.dhtml![]()
schrijft zich in voor cursus!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Trouwens wie deed hier aan pilates?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-je-seksleven.dhtmlhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
of je stuurt de hosselmossel even een DM'tjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:24 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
schrijft zich in voor cursus!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kun jij mij een slaapliedje zingen?quote:Gaat mij toch een end tekeer hier met bliksem en onweer!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
bij ons is het dus echt rustig! had me wel een beetje verheugd op wat onweer.
*schraapt keel*
slaap fazje slaap daar buiten loopt een mossel. een mossel met brook pure cadanje voetjes.
die drinkt zijn wijn zo zoetjes!
slaap fazje slaap RD die slaat je k.o en hossel...
eehh ahumhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef winterstorm666 het volgende:
bij ons is het dus echt rustig! had me wel een beetje verheugd op wat onweer.
*schraapt keel*
slaap fazje slaap daar buiten loopt een mossel. een mossel met brook pure cadanje voetjes.
die drinkt zijn wijn zo zoetjes!
slaap fazje slaap RD die slaat je k.o en hossel...
eehh ahum![]()
![]()
BedanktHaha! Het is echt erg op het moment. Nooit eerder zo erg meegemaakt! En het hoost
! Donders wat een natuurkracht!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
hier een paar flitsjes gehad thats it!
you`re welcome hahaha!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ga weer verder proberen te slapen.. Trusten
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
oke, omkleden en dan op weg voor het laatste rondje voor de vakantie....
paklijst tot nu...
Garmin..tick
3 paar loopsokken... tick
3 short sleeve shirts....tick
hardloop jacket....tick
camelbak... tick
sportdrink tabletten.... tick
hardloopschoenen..... tick'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je vergeet je shortsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, omkleden en dan op weg voor het laatste rondje voor de vakantie....
paklijst tot nu...
Garmin..tick
3 paar loopsokken... tick
3 short sleeve shirts....tick
hardloop jacket....tick
camelbak... tick
sportdrink tabletten.... tick
hardloopschoenen..... tick
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, ze staan er niet tussen, toch?! Of vergis ik me nu
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, ze staan er niet tussen, toch?! Of vergis ik me nu
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zou toch maar even de wetgeving erbij pakken voordat je straks zonder broek in een klein hokje zit met gefrustreerde mannenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:54 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Als je beneden bloot loopt koel je beter af.
Was gisteravond nog prima lopen na en tijdens het onweer in omgeving Nootdorp.
Gaat steeds beter, nu 5,75 km in 28 en een halve minuut.
Ik moest maar eens gaan kijken voor zo'n Garmin of zoiets.♫![]()
Mooie tijd!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:00 schreef knep het volgende:
Was gisteravond nog prima lopen na en tijdens het onweer in omgeving Nootdorp.
Gaat steeds beter, nu 5,75 km in 28 en een halve minuut.
Ik moest maar eens gaan kijken voor zo'n Garmin of zoiets.En welkom bij de club
Kloteeee slecht geslapen zeg door onweer enzo. Boo.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hier wederom geen onweeralleen nog steeds heel benauwd
commando jweetz...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou dr wel iets van een short overheen doenquote:
ze zitten eerlijk gezegd nog in de wasmachine dus voor morgen:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou dr wel iets van een short overheen doen
shorts...tick'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogge!![]()
Spierpijn. Dat was te verwachten na mijn eerste keer lopen. Kan ik dan vandaag wel gewoon verder gaan?Hier (omgeving Leiden) bakken regen en onweer gehad vannacht. Het is aardig opgefrist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier wederom geen onweeralleen nog steeds heel benauwd
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wanneer heb je gelopen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:31 schreef CklokC het volgende:
Mogge!![]()
Spierpijn. Dat was te verwachten na mijn eerste keer lopen. Kan ik dan vandaag wel gewoon verder gaan?
[..]
Hier (omgeving Leiden) bakken regen en onweer gehad vannacht. Het is aardig opgefrist.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
volgens mij gister..rustdag lijkt me dus verstandig voor CklokCquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mee eens. Spierpijn hoort erbij en is ook niet iets om je zorgen over te maken. Maar als beginner gelijk 2 dagen achter elkaar lopen is niet verstandig. Zorg ervoor dat je minimaal 1 rustdag hebt en dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij gister..rustdag lijkt me dus verstandig voor CklokC
In SF mag dat welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou toch maar even de wetgeving erbij pakken voordat je straks zonder broek in een klein hokje zit met gefrustreerde mannen![]()
![]()
inderdaad... niet voor niets een van de meest liberale steden van de USquote:
Oh, nou veel plezier dan RDquote:
you're not a man until you had man zeggen ze in SF...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vakantiekiekjes mag je achterwege latenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you're not a man until you had man zeggen ze in SF...
Nou TT klopt al niet meer
Ik ga vanavond weer lopen, zin in.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dank je !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooie tijd!En welkom bij de club
♫![]()
sorry knep, over je eerdere post heen gelezen... idd mooie tijd en welkomquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee ik heb dinsdag gelopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mee eens. Spierpijn hoort erbij en is ook niet iets om je zorgen over te maken. Maar als beginner gelijk 2 dagen achter elkaar lopen is niet verstandig. Zorg ervoor dat je minimaal 1 rustdag hebt en dan komt het helemaal goedIk kijk wel even wat het wordt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik ben wel blij dat het mij goed bevallen is de eerste keer lopen. In de regen.Heb er echt wel zin in om er wat van te gaan maken. Het kon ook dat je het meteen gehad heb na zo`n eerste keer hollen.
Oh, dan moet je niet miepen en lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef CklokC het volgende:
[..]
Nee ik heb dinsdag gelopen.Ik kijk wel even wat het wordt.
spierpijn.... stramme spieren of echt haast niet kunnen lopen van de pijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:09 schreef CklokC het volgende:
[..]
Nee ik heb dinsdag gelopen.Ik kijk wel even wat het wordt.
bij het eerste kan je imo best rustig lopen, gewoon proberen de spieren los te lopen maar als dat niet lukt zou ik als ik jou was nog een extra dagje rust nemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goede warming up is inderdaad belangrijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
spierpijn.... stramme spieren of echt haast niet kunnen lopen van de pijn?
bij het eerste kan je imo best rustig lopen, gewoon proberen de spieren los te lopen maar als dat niet lukt zou ik als ik jou was nog een extra dagje rust nemenMaar eeh, als je echt niet kunt lopen van de pijn zou ik ook een extra dagje rust nemen hoor
[ Bericht 5% gewijzigd door Maraca op 02-08-2012 10:19:51 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Neenee. Jullie vergeten het devies dat in dit topic zo vaak wordt gepredikt: pijn is een waarschuwing voor een blessure. Week niet lopen dus...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik voel altijd wel een 'pijntje' tijdens het lopen.. maar toch al een paar dagen achter elkaar op #1 op de endo leaderboard.....kortom, de pijn kunnen inschatten is belangrijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:18 schreef mosselmossel het volgende:
Neenee. Jullie vergeten het devies dat in dit topic zo vaak wordt gepredikt: pijn is een waarschuwing voor een blessure. Week niet lopen dus...
Hehe, ik predik het ook niet. Genoeg pijn waar je doorheen kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom zou je met dikke spierpijn gaan lopen? Wat is de lol dan nog van hardlopen? Niemand van ons gaat hier naar de Olympische spelen, dus wat is het punt om met pijn te blijven sporten? Ik vind dat echt onzin en over de top. Als ik pijn heb blijf ik lekker thuis.![]()
Als het onschuldige spierpijn is moet je juist bewegen om goede doorbloeding te krijgen. Niks intensief, maar rustig uitlopen/fietsen/zwemmen of wat dan ookRust is juist heel onverstandig.
![]()
Dit. Gewoon wat spierpijn is niks ernstigs, kun je gewoon doorheen. Al heb ik eigenlijk nooit echt spierpijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Drassss het volgende:
Als het onschuldige spierpijn is moet je juist bewegen om goede doorbloeding te krijgen. Niks intensief, maar rustig uitlopen/fietsen/zwemmen of wat dan ookRust is juist heel onverstandig.
Nee, maar jij bent dan ook de mosselmanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit. Gewoon wat spierpijn is niks ernstigs, kun je gewoon doorheen. Al heb ik eigenlijk nooit echt spierpijn.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook de mosselmanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind dat er best een groot verschil zit tussen kromlopen van de spierpijn of een 'onschuldige' spierpijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:32 schreef Drassss het volgende:
![]()
voor mij is spierpijn "een stram gevoel wat je los kunt lopen" en pijn echt een blessurequote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef Rammelaartje het volgende:
Waarom zou je met dikke spierpijn gaan lopen? Wat is de lol dan nog van hardlopen? Niemand van ons gaat hier naar de Olympische spelen, dus wat is het punt om met pijn te blijven sporten? Ik vind dat echt onzin en over de top. Als ik pijn heb blijf ik lekker thuis.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En hier kom je natuurlijk op de kern: iedereen ervaart dingen anders! Zo moeilijk om over dit soort onderwerpen consensus te bereiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor mij is spierpijn "een stram gevoel wat je los kunt lopen" en pijn echt een blessure![]()
dit dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En hier kom je natuurlijk op de kern: iedereen ervaart dingen anders! Zo moeilijk om over dit soort onderwerpen consensus te bereiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stomme buienradar, die zei dat het vanaf 10 droog zou blijven hier, dus ik denk, even hardlopen voordat ik weg moet
Na ongeveer 2 km krijg ik toch een bui op mijn kopMoest ik met mijn bril in mijn hand hardlopen, anders zag ik helemaal niets (note to self: ruitenwissers monteren op bril
)
Maar opzich voelde de regen niet zo heel erg, wel lekker verfrissendMaar ik had het wel weer gezien. Gelukkig had ik ongeveer 5km op de planning, dus hoefde ik maar 3km in de regen
En hogere snelheid dan normaal![]()
http://www.endomondo.com/workouts/77442800![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Miezziej het volgende:
Stomme buienradar, die zei dat het vanaf 10 droog zou blijven hier, dus ik denk, even hardlopen voordat ik weg moet
Na ongeveer 2 km krijg ik toch een bui op mijn kopMoest ik met mijn bril in mijn hand hardlopen, anders zag ik helemaal niets (note to self: ruitenwissers monteren op bril
)
Maar opzich voelde de regen niet zo heel erg, wel lekker verfrissendMaar ik had het wel weer gezien. Gelukkig had ik ongeveer 5km op de planning, dus hoefde ik maar 3km in de regen
![]()
Volgens Endomondo heb je gewoon een zonnetje hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef Miezziej het volgende:
)
Maar mooie tijd! Bekertjes
Endomondo en buienradar spannen samenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens Endomondo heb je gewoon een zonnetje hoor![]()
Maar mooie tijd! Bekertjes
![]()
![]()
inderdaad, mooi gelopen!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klam bij het rennen maar toch 11 km in precies een uur.
Loop de laatste tijd wat weinig (vakantie, dus wandelen en daarna veel werken) en dan merk ik duidelijk aan mijzelf dat ik chagrijnig word en er steeds meer tegen aan zit te hikken om op een vrije dag (zoals vandaag) toch te gaan.
Nu is mijn humeur ineens prima ':)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Heerlijk constante cooper kunnen lopen, woei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteravond interval gelopen..was net halverwege toen er een noodweer losbrak..nouja, wel lekker verfrissend, alleen niet zo goed voor de snelheid ineens zo'n storm tegenwind met regen.
Het lijkt wel of mijn max hartslag omlaag gaat..begin vorige maand nog 170 gezien in die hitte toen en nu kom ik echt niet meer boven de 165 uit gek genoeg.![]()
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whoohoo, ik mag vanavond weer proberen te lopen van de fysio!!!!
Wel "maar" max 2,5km en als ik last begin te krijgen moet ik uiteraard eerder stoppen
En mijn vriendin gaat mee op haar skeelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat vanavond alles goed gaat zodat ik weer "recht" heb om mee te posten!!
@Mvr.Poes...
Edit: sorry dat ik zo'n vrolijk bericht post onder zo'n vreselijke nieuws..
Veel sterkte bij de dierenarts.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicZielug! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef streamnl het volgende:
Wel "maar" max 2,5km en als ik last begin te krijgen moet ik uiteraard eerder stoppen
En mijn vriendin gaat mee op haar skeelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat vanavond alles goed gaat zodat ik weer "recht" heb om mee te posten!!![]()
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd
![]()
Beetje stram dus. Het is zeker geen echte pijn, ik loop verder normaal. Als het weer straks even meezit ga ik rustig aan even een blokkie om.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor mij is spierpijn "een stram gevoel wat je los kunt lopen" en pijn echt een blessure
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicDat is echt gillen, sterkte ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even volgen. Tijdje geleden het hardlopen opgepakt, veel te enthousiast begonnen (drie keer 18 km in vijf dagen) met de verkeerde schoenen en sokken, met als gevolg drie blaren die zijn gaan ontsteken en waar ik een antibioticakuur voor heb gekregen. Ik heb mijn lesje dus wel geleerd. Vanochtend een goed paar Brooks en goede sokken gehaald, dus ik kan er weer tegenaan![]()
![]()
Hoe gaat je schema eruit zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Hourglass het volgende:
Even volgen. Tijdje geleden het hardlopen opgepakt, veel te enthousiast begonnen (drie keer 18 km in vijf dagen) met de verkeerde schoenen en sokken, met als gevolg drie blaren die zijn gaan ontsteken en waar ik een antibioticakuur voor heb gekregen. Ik heb mijn lesje dus wel geleerd. Vanochtend een goed paar Brooks en goede sokken gehaald, dus ik kan er weer tegenaan![]()
![]()
En hoe goed zijn die Brooks?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Hourglass het volgende:
Even volgen. Tijdje geleden het hardlopen opgepakt, veel te enthousiast begonnen (drie keer 18 km in vijf dagen) met de verkeerde schoenen en sokken, met als gevolg drie blaren die zijn gaan ontsteken en waar ik een antibioticakuur voor heb gekregen. Ik heb mijn lesje dus wel geleerd. Vanochtend een goed paar Brooks en goede sokken gehaald, dus ik kan er weer tegenaanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Weet ik nog niet. Ik heb wat tips meegekregen uit de winkel, onder andere dat afwisselen tussen duurlopen en intervallen belangrijk is. Ik had als doel gesteld om medio oktober de halve marathon te gaan lopen, maar misschien komt dat te snel. Met mijn conditie zit het in ieder geval goed; ik ben toen ik verlost was van die blaren zo'n 600 km gaan fietsen en ben nu fitter dan ooit. Ik ben wel benieuwd hoe het lopen nu gaat, omdat je met fietsen natuurlijk andere spieren gebruikt.quote:![]()
Was gister wel blij dat ik een dagje sportschool had ingelast. Wat kwam het 's avonds met bakken uit de hemel zeg.
Mijn week ziet er vanaf nu zo uit:
ma: hardlopen - 10 min warmup - 8x400m interval - uitlopen tot 10K
wo: sportschool half uur power hour () klasje, 15 min buikspierkwartier en daarna nog 15 - 30 min cardio
za: sportschool schema afwerken en daarna hardlopen waar ik zin in heb
Gisteren weer eens in lange tijd op de loopband gestaan, maar wat loopt dat vreselijk irritant. Heb al moeite om 5K in een half uur te lopenBuiten loop ik dat vrij eenvoudig.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Dat weet ik pas als ik er vanmiddag op gelopen heb. Ik heb een viertal paar gepast, maar vanwege het feit dat ik vrij platte en brede voeten heb was het al vrij snel duidelijk dat deze het zouden worden. Ik had eerder Nike-schoenen van iemand geleend, maar die zijn veel smaller en onder meer daardoor heb ik toen zo'n last van blaren gekregen. Ik had totaal onderschat hoe belangrijk goed schoeisel was en ik had ook nooit met normale katoenen sokken moeten gaan lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En hoe goed zijn die Brooks?![]()
Ik bedoelde vooral: heb je ze door een specialist laten aanmeten of heb je gewoon mooie gekocht?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ze laten aanmeten bij Runnersworld. Het is de Brooks Glycerin 10: http://www.brooksrunning.(...)0118,default,pd.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik bedoelde vooral: heb je ze door een specialist laten aanmeten of heb je gewoon mooie gekocht?![]()
Ah, mooi zo!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef Hourglass het volgende:
[..]
Ik heb ze laten aanmeten bij Runnersworld. Het is de Brooks Glycerin 10: http://www.brooksrunning.(...)0118,default,pd.htmlWat een fenomeen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Rammelaartje het volgende:
(offtopic) Anky bijna aan de beurt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
het lopen overlaten aan een paardquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Rammelaartje het volgende:
(offtopic) Anky bijna aan de beurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ankyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef Rammelaartje het volgende:
(offtopic) Anky bijna aan de beurt!![]()
![]()
Ik geef eerlijk toe dat de paarden sport niet mijn ding is maar ik zal haar nooit (gemeend) afzeiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef Rammelaartje het volgende:
Iemand afzeiken die al 3x goud heeft gereden en tig x zilver en weet ik wat allemaal
Voor iedereen die sport heb ik respect, zelfs voor de curling mensen![]()
![]()
Curling is topsport en geweldig om naar te kijken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat de paarden sport niet mijn ding is maar ik zal haar nooit (gemeend) afzeiken.
Voor iedereen die sport heb ik respect, zelfs voor de curling mensen![]()
Dat eerst is prima. Combineer duurlopen & interval, maar ik bedoelde vooral de afstanden. Als beginnende hardloper (ook al is je conditie best aardig) ga je niet +10km lopen. Dat moet je echt gaan opbouwen. Vandaar de vraag naar je schemaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef Hourglass het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik heb wat tips meegekregen uit de winkel, onder andere dat afwisselen tussen duurlopen en intervallen belangrijk is. Ik had als doel gesteld om medio oktober de halve marathon te gaan lopen, maar misschien komt dat te snel. Met mijn conditie zit het in ieder geval goed; ik ben toen ik verlost was van die blaren zo'n 600 km gaan fietsen en ben nu fitter dan ooit. Ik ben wel benieuwd hoe het lopen nu gaat, omdat je met fietsen natuurlijk andere spieren gebruikt.![]()
![]()
Topsport..... mwa.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Curling is topsport en geweldig om naar te kijken!
Een zeer nette prestatie dat je dat kan....
Heerlijk om naar te kijken... ABSOLUUT![]()
Hehe ik zat een beetje te dollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Topsport..... mwa.
Een zeer nette prestatie dat je dat kan....
Heerlijk om naar te kijken... ABSOLUUT![]()
Achja iedereen heeft zo zijn voorkeuren qua sport en wat men graag kijkt.![]()
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicGecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff onder spoiler want vreselijk offtopicowww da's zo naar.... sterkte !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef streamnl het volgende:
En mijn vriendin gaat mee op haar skeelersMet kleine stapjes kom je ook vooruit toch? Fijn dat je het weer een beetje op kunt pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat vanavond alles goed gaat zodat ik weer "recht" heb om mee te posten!!Ik heb die in de vrouwen uitvoering, erg fijne schoenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:38 schreef Hourglass het volgende:
[..]
Ik heb ze laten aanmeten bij Runnersworld. Het is de Brooks Glycerin 10: http://www.brooksrunning.(...)0118,default,pd.html![]()
Klopt, ik ben al blij dat ik het weer mag proberen om te lopen. En 1km is nog altijd 1000 meter meer dan helemaal niet lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef Shravani het volgende:
Met kleine stapjes kom je ook vooruit toch? Fijn dat je het weer een beetje op kunt pakken.![]()
![]()
Niet eens zo'n slecht idee, even kijken of zoon even bij een vriendje kan spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef streamnl het volgende:
Dan doe je (als je de mogelijkheid hebt) een powernap van een half uurtje en ga daarna even lopen.
Weet wel dat ik van het lopen w.s. wel opknap, maar als ik nu m'n ogen dichtdoe ben ik gelijk vertrokken denk ik![]()
![]()
Vraagje aan de Garmin gang mbt de ant+ usb stick.
Wat installeer je eigenlijk? Is dat alleen stuurprogramma's voor dat ding?
Want mijn gsm ondersteund namelijk ant+ en het zou ideaal zijn wanneer ik een garmin koop,dat ik dan mijn workout via mijn gsm kan uploaden.![]()
Dit! Op Eurosport wordt het in de winter wel eens uitgezonden, best leuk om te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Curling is topsport en geweldig om naar te kijken!![]()
Voor zover ik weet inderdaad alleen drivers voor de ANTquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef streamnl het volgende:
Want mijn gsm ondersteund namelijk ant+ en het zou ideaal zijn wanneer ik een garmin koop,dat ik dan mijn workout via mijn gsm kan uploaden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo net een weer een sessie gedaan, meest gewandeld omdat dat beter voelde. De boel voelt nu veel losser dan voor het lopen. Je voelde het opknappen.Alleen had ik mijn vest aan en dat is echt te warm met 20 graden. Zo leer je nog eens wat.
Waarom koop je een Garmin als je gsm al ANT+ ondersteund? ANT+ is voor de communicatie van je sensor (hartslag of cadence) met de ontvanger waarbij Garmin of GSM de ontvanger isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef streamnl het volgende:
Want mijn gsm ondersteund namelijk ant+ en het zou ideaal zijn wanneer ik een garmin koop,dat ik dan mijn workout via mijn gsm kan uploaden.![]()
Je hebt nog wel iets nodig dat de data verzamelt voor je het met ant-technologie kan versturen... Een sporthorloge bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Waarom koop je een Garmin als je gsm al ANT+ ondersteund? ANT+ is voor de communicatie van je sensor (hartslag of cadence) met de ontvanger waarbij Garmin of GSM de ontvanger isZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De hartslagsensor die je op de borst draagt die zend de data via ANT+ naar de Garmin of GSM toe die ANT+ ontvangt. De Garmin opf GSM registreert de data en combineert het met de GPS gegevens om via een app of native de boel te verwerken.![]()
Ow ja, even niet bij stilgestaan dat die ook direct naar je gsm kan jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:13 schreef LoganMCV het volgende:
De hartslagsensor die je op de borst draagt die zend de data via ANT+ naar de Garmin of GSM toe die ANT+ ontvangt. De Garmin opf GSM registreert de data en combineert het met de GPS gegevens om via een app of native de boel te verwerken.Maar goed, de meesten gaan ook voor Garmin vanwege de betere gps en andere trainingsfuncties die je in apps niet of minder geavanceerd hebt.
GPS schijnt inderdaad nogal wisselend van kwaliteit te zijn op GSM en zo'n garmin is natuurlijk ook gewoon een goed apparaat.![]()
Om de een of andere reden, duurt het met m'n garmin ineens lang om een signaal te krijgen. Moet zeggen dat de gps van m'n Iphone ook best goed werkt, maar die vind ik rot om mee te zeulen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef LoganMCV het volgende:
GPS schijnt inderdaad nogal wisselend van kwaliteit te zijn op GSM en zo'n garmin is natuurlijk ook gewoon een goed apparaat.
Anyway, ondanks m'n vermoeidheid toch lekker een rondje gelopen net, knapt een mens van op![]()
![]()
Nieuwe schoenen net uitgetest, lopen erg fijn. Met de conditie zit het ook wel goed, 10.2 km in een kleine 44 minuten. Voelt goed![]()
![]()
Bij mijn Xperia Active duurt Endomondo soms wel een minuutje voor GPS goed is, Micoach heeft hem altijd binnen 10 seconden te pakken. Schijnbaar maakt de app dus ook nog uit op een smartphone.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef Shravani het volgende:
[..]
Om de een of andere reden, duurt het met m'n garmin ineens lang om een signaal te krijgen. Moet zeggen dat de gps van m'n Iphone ook best goed werkt, maar die vind ik rot om mee te zeulen.
Anyway, ondanks m'n vermoeidheid toch lekker een rondje gelopen net, knapt een mens van op![]()
Ik kan alleen dromen van zulke tijden voorlopigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:43 schreef Hourglass het volgende:
Nieuwe schoenen net uitgetest, lopen erg fijn. Met de conditie zit het ook wel goed, 10.2 km in een kleine 44 minuten. Voelt goed![]()
well done!![]()
Bedankt iedereen voor alle steun en lieve berichtjesHet is gebeurd, dierenarts was erg lief voor haar en het is maar beter zo. Wat niet wil zeggen dat ik niet verdrietig ben. Integendeel zelfs. Had er geen seconde aan gedacht dit zou gebeuren want ze zou toch 19 worden?! Heb een mooie urn uitgekozen en een gedenkboekje voor erbij. Verder ben ik erg weinig spraakzaam.
![]()
Sterkte met je verlies. Hij is in iedergeval vredig gestorvenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Mvr.Poes het volgende:
Bedankt iedereen voor alle steun en lieve berichtjesHet is gebeurd, dierenarts was erg lief voor haar en het is maar beter zo. Wat niet wil zeggen dat ik niet verdrietig ben. Integendeel zelfs. Had er geen seconde aan gedacht dit zou gebeuren want ze zou toch 19 worden?! Heb een mooie urn uitgekozen en een gedenkboekje voor erbij. Verder ben ik erg weinig spraakzaam.
Zal hij je dankbaar voor zijn.
Sterkte Mvr.zonderPoes![]()
Liever zo en vredig dan dat je verrast wordt door ineens een dood katje de volgende ochtend..dat is ook álles behalve leuk! Dus nu iig nog fatsoenlijk afscheid kunnen nemen, enzo.
Ja doei.![]()
Sterkte Mvr. Poes
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Omdat dat een verjaardagscadeau van mij, voor mij wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Waarom koop je een Garmin als je gsm al ANT+ ondersteund? ANT+ is voor de communicatie van je sensor (hartslag of cadence) met de ontvanger waarbij Garmin of GSM de ontvanger is
Ik wil in november een horloge kopen (dan weet ik zeker dat dit geen bevlieging is) omdat ik dan juist mijn gsm niet meer mee hoeft te nemen.
Een horloge is lichter, (spat)waterdicht, makkelijker mee te nemen en makkelijker om tijdens het hardlopen wat info te krijgen.
Maar, 100 mensen, 100 wensen![]()
![]()
Vast meer dan ik! Ik ga 'm morgen doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
Vanavond coopertest, ben benieuwd wat ik op 12 minuten kanvandaag al thuisfitness en spinning
Succes iig!
![]()
Ja doei.![]()
Iedereen heeft hier zo zijn of haar eigen streven hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vast meer dan ik! Ik ga 'm morgen doenvandaag al thuisfitness en spinning
Succes iig!
![]()
Ik doe het vooral om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor twee 5K wedstrijden die ik de komende 6 weken ga lopen.![]()
Wat een kuttraining. Nou ja, hij ging op zich wel goed, maar ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk. En ach, nu voel ik wel wel weer lekker hoor, daar niet van.
Intervallen gedaan. 5min warmup en daarna 6x(400meter op 5.20, gevolgd door 2 minuten dribbelen) en afsluitend nog 5 minuten cooldown.
http://connect.garmin.com/activity/205790271
http://www.endomondo.com/workouts/o_X9n7c-cok
Ow en @Maraca: ik heb het deuntje gehoord hoor, liep zonder muziek van de keer
Zit daar Kapelle bij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn of haar eigen streven he
Ik doe het vooral om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor twee 5K wedstrijden die ik de komende 6 weken ga lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als een echte baas heb ik startnummer 101 en mn jongere zus startnummer 201.
Iets met vroeg inschrijven![]()
![]()
Aww Mevr Poes!Ik leef met je mee. Je dieren in laten slapen doet echt veel pijn. Hier was het in november nog raak, en hoe 'nodig' het ook is, het blijft gewoon tien keer volkomen kut. Sterkte!
Hier gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/77571313
Dit was de laatste training van het vervolgschema wat in het boek van Honselaar staat. Ik heb het 20 minuten volgehouden om op hartslag te lopen en heb daarna gewoon op een lekker rustig tempo doorgehobbeld. Ik zou de laatste week nu nog 4 keer moeten herhalen.
Resultaat tot nu toe: geen merkbare verlaging van hartslag / verhoging van snelheid bij bepaalde hartslag. Sterker nog: ik heb inmiddels de snelheid van een slak.
Wat zouden jullie doen; die 4 weken nog afmaken of gewoon al aan iets nieuws beginnen?![]()
Als je het idee hebt dat je er alleen maar trager van wordt, dan zou ik over stappen op een wat gevarieerder schema.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Rammelaartje het volgende:
Aww Mevr Poes!Ik leef met je mee. Je dieren in laten slapen doet echt veel pijn. Hier was het in november nog raak, en hoe 'nodig' het ook is, het blijft gewoon tien keer volkomen kut. Sterkte!
Dit was de laatste training van het vervolgschema wat in het boek van Honselaar staat. Ik heb het 20 minuten volgehouden om op hartslag te lopen en heb daarna gewoon op een lekker rustig tempo doorgehobbeld. Ik zou de laatste week nu nog 4 keer moeten herhalen.
Resultaat tot nu toe: geen merkbare verlaging van hartslag / verhoging van snelheid bij bepaalde hartslag. Sterker nog: ik heb inmiddels de snelheid van een slak.
Wat zouden jullie doen; die 4 weken nog afmaken of gewoon al aan iets nieuws beginnen?![]()
Rammelaartje: doe wat voor jou prettig voelt. Ik heb het idee dat je Honselaar inmiddels uitkotst en dat komt je loopplezier niet ten goede, denk ik.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goedzo. Kappen met Honselaar danquote:Zoek andere schema's op, vraag de 'pro's' hier, maar Honselaar zuigt voor jou. Niks mis mee.
Nee ?quote:Honselaar is natuurlijk ook niet heilig. Zoek gewoon iets wat wel bij je past en de nodige uitdaging geeft.
![]()
Ze heeft een onderhoudsschema, maar ik geloof niet dat die ten doel heeft de 5 sneller te lopen, maar gewoon om die te kunnen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Rammelaartje het volgende:
Heeft Renate W niet een schema ofzo om een 5 wat sneller te leren lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ruim 40 uur werken ipv 32 en een kind dat vakantie heeft en een man die vrolijk doorsport is niet bevordelijk voor mijn sporten. Heb dinsdagavond getennist en dat was het
. Morgen eindelijk weer lopen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nou sterkte!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Mvr.Poes het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mvr. Poes wat een ellende. Heel veel sterkte.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wat herkenbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Hourglass het volgende:
Even volgen. Tijdje geleden het hardlopen opgepakt, veel te enthousiast begonnen (drie keer 18 km in vijf dagen) met de verkeerde schoenen en sokken, met als gevolg drie blaren die zijn gaan ontsteken en waar ik een antibioticakuur voor heb gekregen. Ik heb mijn lesje dus wel geleerd. Vanochtend een goed paar Brooks en goede sokken gehaald, dus ik kan er weer tegenaanhet is ook zo leuk als het lekker gaat, dan denk je dat je lichaam oneindig veel kan
Hoop dat je weer lekker kunt lopen met je nieuwe schoenen en sokken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh en sterkte Mevr. Poes, ken het gevoel heel ergheb mijn meisje Polle okt. 2011 in laten slapen.. was pas 9 jaar
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net weer 2,5km gelopen!!!!
Het ging veel beter dan ik gehoopt had.
Met de cooling down voelde ik wel een beetje waar ik last van had MAAR niet tijdens het rennen!
Dus de oefeningen nog even volhouden en ik kan/mag weer langzaam opbouwen.
Nu douchen en eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met de cooling down voelde ik wel een beetje waar ik last van had MAAR niet tijdens het rennen!
Nu douchen en eten![]()
Way to go!
![]()
Beter!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu douchen en eten
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu douchen en eten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Drassss het volgende:
prechtige afstand gelopen Drass!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Drassss het volgende:
Zier er wel prima uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mm, te langzaam gelopen vandaag. had na les 12 van Evy nog energie over voor nog een stukje. is niet erg. liever em uitlopen met energie over dan halverwege er doorheen zittennu 2 dagen bijkomen en dan ga ik zondag of maandag weer. hangt af van hoe moe ik ben na slenteren over de Deventer boekenmarkt
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Op zich ben ik ook wel benieuwd wat ik op een Cooper kan, maar ik zie er verder niet zo het nut van in. Ik weet toch wel dat ik een prima conditie heb.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een keertje niet moe is helemaal niet erg. Sterker: da's beter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
mm, te langzaam gelopen vandaag. had na les 12 van Evy nog energie over voor nog een stukje. is niet erg. liever em uitlopen met energie over dan halverwege er doorheen zittennu 2 dagen bijkomen en dan ga ik zondag of maandag weer. hangt af van hoe moe ik ben na slenteren over de Deventer boekenmarkt
Testen of je fysiek geschikt bent voor het korps mariniersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Op zich ben ik ook wel benieuwd wat ik op een Cooper kan, maar ik zie er verder niet zo het nut van in. Ik weet toch wel dat ik een prima conditie heb.
Heb een rondje van 2.9 km in gedachten, kijken of ik het haal![]()
![]()
Fijn juist als je een tempo kunt vinden dat je wat langer vol kunt houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
ik heb geen ervaring met Honselaar maar ondertussen wel wat ervaring met het trainen op hartslag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat zouden jullie doen; die 4 weken nog afmaken of gewoon al aan iets nieuws beginnen?
ik herken wat je schrijft, het lijkt dat je snelheid volkomen weg is maar volgens mij is dit de schijn die bedriegt.
Ik loop alleen mijn lange duurlopen (>20km) op hartslag en dit gaat in een rustig tempo (gem.5.40min/km) maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ik op de middenlange afstanden (10-15km) sneller word of misschien beter gezegd: het tempo (5.05min/km) beter kan vasthouden
Gister mijn laatste loopje van 12km (als ik vandaag de verleiding kan weerstaan) gelopen, door de vele kilometers van de laatste weken goed vast te houden.
Wat ik in jouw geval zou doen is je korte lopen gewoon lekker "freewheelen" en alleen je lange duurlopen op HS trainen, dit is hoe ik het op heden aanpak en het werkt iig voor mij.
De afwisseling hierin maakt het ook makkelijker om de discipline vast te houden die nodig is om langzaam te lopen op HS'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank RD & Don. Jij alvast succes Don straks!
Ochja ik vind het wel een aardig meetmoment om de zoveel tijd. Geeft ook wat voldoening en tevens goede training voor wat wedstrijden andere sporten die ik beoefen om even naar de klote te gaan. Dat gevoel wil ik weten, puur voor de ervaring.![]()
oh, ik maak me er ook niet druk omquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Shravani het volgende:
[..]
Fijn juist als je een tempo kunt vinden dat je wat langer vol kunt houden.merkte dat ik halverwege de laatste 5min nog energie over had dus heb ik het tempo wat verhoogd. was wel lekker
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Ik ga me maar niet wagen aan een coopertest. Zelfs m'n 1.88 km op endomundo klopt niet want als ik druk op:" see the workout", is het er 1 met een huge gps fuckup![]()
![]()
Dan heb je die test in ieder geval gehaald:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Testen of je fysiek geschikt bent voor het korps mariniers
Heb een rondje van 2.9 km in gedachten, kijken of ik het haal
12-minutenloop: 2700 meter![]()
Yes ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je die test in ieder geval gehaald:
12-minutenloop: 2700 meter![]()
![]()
voor het korps mariniers? dat valt me nog reuze meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan heb je die test in ieder geval gehaald:
12-minutenloop: 2700 meter'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ookquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik vind de eisen eigenlijk wel meevallen... dat zou ik nog halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef Drassss het volgende:
Alleen die hindernisbanen gaan me nekken.
al weet ik niet wat de physical training sessie inhoudtquote:12-minutenloop: 2700 meter
push-ups: 30keer
pull-ups: 4keer
sit-ups: 30keer
physical training sessie gedurende 45 minuten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet je wat me zo tegenstaat? Dat je verdorie hartstikke lang onderweg bent en dan alsnog maar een kilometer gelopen hebt. Ik vraag echt niks onmogelijks van mezelf; ik wil uiteindelijk de 5km gewoon in 30 minuten lopen. Dat is alles. Voor ik geblesseerd raakte vorig jaar liep ik m in 27 minuten dus het is zeker niet onhaalbaar. Ben dit stomme trage gedoe gewoon beuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met Honselaar maar ondertussen wel wat ervaring met het trainen op hartslag.
ik herken wat je schrijft, het lijkt dat je snelheid volkomen weg is maar volgens mij is dit de schijn die bedriegt.
Ik loop alleen mijn lange duurlopen (>20km) op hartslag en dit gaat in een rustig tempo (gem.5.40min/km) maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ik op de middenlange afstanden (10-15km) sneller word of misschien beter gezegd: het tempo (5.05min/km) beter kan vasthouden
Gister mijn laatste loopje van 12km (als ik vandaag de verleiding kan weerstaan) gelopen, door de vele kilometers van de laatste weken goed vast te houden.
Wat ik in jouw geval zou doen is je korte lopen gewoon lekker "freewheelen" en alleen je lange duurlopen op HS trainen, dit is hoe ik het op heden aanpak en het werkt iig voor mij.
De afwisseling hierin maakt het ook makkelijker om de discipline vast te houden die nodig is om langzaam te lopen op HS![]()
![]()
strong through discipline....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Weet je wat me zo tegenstaat? Dat je verdorie hartstikke lang onderweg bent en dan alsnog maar een kilometer gelopen hebt. Ik vraag echt niks onmogelijks van mezelf; ik wil uiteindelijk de 5km gewoon in 30 minuten lopen. Dat is alles. Voor ik geblesseerd raakte vorig jaar liep ik m in 27 minuten dus het is zeker niet onhaalbaar. Ben dit stomme trage gedoe gewoon beu
I feel your pain, en daarom wissel ik het ook af, want gewoon 10km lekker in een draftempo doen is ook wel eens lekker, vandaar bij mij alleen op HS >20km
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-08-2012 20:19:58 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mevr. Poes, sterkte! Niet leuk dat soort dingen...
Ik heb niet gelopen vandaag, en nu heb ik geen zin meer. Hopelijk morgen.![]()
Hmm, ik las dat mn loopmaatje ook mee doet aan de 10 Engelse mijl van TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had puddingbenenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Met de GPS aan op de spinfiets gezeten: http://www.endomondo.com/workouts/pW1xGWTfQSU
![]()
___!
![]()
![]()
En een nieuwe kunstvorm was geborenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Met de GPS aan op de spinfiets gezeten: http://www.endomondo.com/workouts/pW1xGWTfQSU
![]()
___!
![]()
![]()
Le GPS de abstracte( of zou dit onder Ready Made vallen ? )
![]()
Wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
___!
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
___!
![]()
![]()
Eigenlijk is dit wel een aardige GPS fuckupVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
We zijn dan ook geen endomondovriendjes denk ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik zie alleen een grafiekje en een lege landkaart
Ja doei.![]()
Laatste paar dagen niet gelopen....klotebed in de caravan verneukt mn rug
Toch ga ik het morgen proberen....laatste dagje hierF means you're fucked![]()
Aha, dat zal het zijn. Maar ik weet ongeveer hoe het er uit moet zien ja
In de grafiek heb je wel een snelheid van -12,54 km/h gehaald![]()
![]()
Like a baws!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
Aha, dat zal het zijn. Maar ik weet ongeveer hoe het er uit moet zien ja
In de grafiek heb je wel een snelheid van -12,54 km/h gehaald
Ja doei.![]()
-hilarisch-
[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 02-08-2012 20:30:32 ]A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Zondag weer lopeneindelijk! M'n heup voel ik niet meer, maar loop voor de zekerheid niet hier ivm de heuvels.
![]()
Wat is dezequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ben jij het, triest figuur?![]()
![]()
Pijn in je heup is kut! Fijn als je weer pijnvrij kan lopen, dat is dan goed snel gegaan! Bij mij heeft het ruim een half jaar geduurd en nu voel ik het nog steeds na wat langere tijd lopen. Gelukkig helpen rekoefeningen enorm goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef GotC het volgende:
Zondag weer lopeneindelijk! M'n heup voel ik niet meer, maar loop voor de zekerheid niet hier ivm de heuvels.
![]()
![]()
Ben je trouwens wel te spreken over die oefeningen die in het boek van Honselaar staan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Pijn in je heup is kut! Fijn als je weer pijnvrij kan lopen, dat is dan goed snel gegaan! Bij mij heeft het ruim een half jaar geduurd en nu voel ik het nog steeds na wat langere tijd lopen. Gelukkig helpen rekoefeningen enorm goed
Op papier zien die er reuze goed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je trouwens wel te spreken over die oefeningen die in het boek van Honselaar staan?![]()
![]()
Een half jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Pijn in je heup is kut! Fijn als je weer pijnvrij kan lopen, dat is dan goed snel gegaan! Bij mij heeft het ruim een half jaar geduurd en nu voel ik het nog steeds na wat langere tijd lopen. Gelukkig helpen rekoefeningen enorm goedWat heb je in de tussentijd gedaan?
Ik zei terloops tegen m'n trainer dat m'n heup wat irritant deed. Hij was slim en zei tegen Yur dat ik rust moest nemen![]()
Nu een interessante issue: Wat moet ik zondag lopen en wanneer moet ik weer meedoen met m'n loopgroep?![]()
![]()
Nee, gelukkig niet! Een zeurende pijn, constant aanwezig. Niet méér aanwezig tijdens lopen..gewoon..altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
GotC! Fijn! Had jij trouwens ook een soort 'knakkend' gevoel in je heup?![]()
![]()
![]()
In het begin fanatiek blijven spinnen, maar was mijn ding niet en uiteindelijk dus maandenlang niks gedaan op paardrijden na (maar dat vind ik geen sport in mijn gevalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Een half jaarWat heb je in de tussentijd gedaan?
Ik zei terloops tegen m'n trainer dat m'n heup wat irritant deed. Hij was slim en zei tegen Yur dat ik rust moest nemen![]()
Nu een interessante issue: Wat moet ik zondag lopen en wanneer moet ik weer meedoen met m'n loopgroep?)
De loopgroep zal je wel gemist hebben!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Don_Vanelli het volgende:
allright, tot over een kwartier of zoietsGood luck
![]()
Thanks for nothingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Op papier zien die er reuze goed uit![]()
Snif geen lopen voor mij... Mijn rug is nu echt totaal over de zeik.![]()
Dus nu tijgerbalsem op de rug (wasknijper op de neus, echt wat een lucht) en hopen dat ik morgen weer bewegen kan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
En nu ben ik gefrustreerd want kan het sporten nu heel goed gebruiken om mijn hoofd leeg te maken naast het afstuderen..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus nu tijgerbalsem op de rug (wasknijper op de neus, echt wat een lucht) en hopen dat ik morgen weer bewegen kan.balen!
Ja doei.![]()
Jammer! Beterschapquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dus nu tijgerbalsem op de rug (wasknijper op de neus, echt wat een lucht) en hopen dat ik morgen weer bewegen kan.
Hmm.. rug heb je wel aardig nodig voor veel sporten. Is er echt niks wat je zou kunnen doen om even alles kwijt te kunnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En nu ben ik gefrustreerd want kan het sporten nu heel goed gebruiken om mijn hoofd leeg te maken naast het afstuderen..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Thnx lieverds
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Misschien toch maar langs de hardloopwinkel en/of fysio. Begin dat gezeik wel echt beu te raken. Wil gewoon kunnen rennen, maar mocht net alweer mijn rondje staken na zo'n 750 meter
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee heb al wandelen geprobeerd maar dat heeft toch niet hetzelfde effect.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. rug heb je wel aardig nodig voor veel sporten. Is er echt niks wat je zou kunnen doen om even alles kwijt te kunnen?
En kan nu geen enkele sport doen, de pijn zit precies in het midden van mijn rug (thoracaal) waardoor vooral mijn rechterarm en de rechterkant van mijn bovenrug loodzwaar aanvoelen, alsof ik 3 dagen iets gesjouwd heb ofzo.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Waar heb je last van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Misschien toch maar langs de hardloopwinkel en/of fysio. Begin dat gezeik wel echt beu te raken. Wil gewoon kunnen rennen, maar mocht net alweer mijn rondje staken na zo'n 750 meterWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Waar krijg je dan last van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Misschien toch maar langs de hardloopwinkel en/of fysio. Begin dat gezeik wel echt beu te raken. Wil gewoon kunnen rennen, maar mocht net alweer mijn rondje staken na zo'n 750 meterVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hoi lieffies.![]()
Ik had spierpijn verwacht vandaag, maar dat is gelukkig uitgebleven.
Sterkte Mevr.Poes.![]()
Hoi GotC, tijd niet gezien!![]()
Balen Lotje-Plusone.![]()
En die workout van motorbloempje!
It's funny
Hoi mensjes.
Ik ben net begonnen met hardlopen om wat meer conditie te krijgen. Om m'n conditie te peilen heb ik maar een coopertest gedaan. Resultaat was 2,06km in 12 minuten.
Als ik naar een tabel kijk (Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest) staat er dat m'n conditie dus zeer slecht is. Ben 15 jaar oud btw.
Alleen ben ik echt geen obesitas persoonWat denken jullie?
![]()
Lamequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee heb al wandelen geprobeerd maar dat heeft toch niet hetzelfde effect.
En kan nu geen enkele sport doen, de pijn zit precies in het midden van mijn rug (thoracaal) waardoor vooral mijn rechterarm en de rechterkant van mijn bovenrug loodzwaar aanvoelen, alsof ik 3 dagen iets gesjouwd heb ofzo.Toen ik aan het afstuderen was ben ik iets van 50km gaan fietsen om alle stress kwijt te raken, maar dat zou ik je niet met rugklachten aan willen raden
Dat is een nette +10km per uur. Heb je volluit gerend of gewoon gaan rennen 12 minuten lang op een 'relatief rustig' tempo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rareziekte het volgende:
Hoi mensjes.
Ik ben net begonnen met hardlopen om wat meer conditie te krijgen. Om m'n conditie te peilen heb ik maar een coopertest gedaan. Resultaat was 2,06km in 12 minuten.
Als ik naar een tabel kijk (Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest) staat er dat m'n conditie dus zeer slecht is. Ben 15 jaar oud btw.
Ja doei.![]()
Avondopening van de sauna niks voor je? Kan je gelijk de infrarood in, goed voor je rug! En om het hardloopgerelateerd te houden boek je er een sportmassage bijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee heb al wandelen geprobeerd maar dat heeft toch niet hetzelfde effect.
En kan nu geen enkele sport doen, de pijn zit precies in het midden van mijn rug (thoracaal) waardoor vooral mijn rechterarm en de rechterkant van mijn bovenrug loodzwaar aanvoelen, alsof ik 3 dagen iets gesjouwd heb ofzo.![]()
![]()
Ik vind het een nette tijd hoor! Als je een vrouw was geweest dan was het een "goed". Weet niet of dat een troost is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rareziekte het volgende:
Hoi mensjes.
Ik heb bewust wat harder gelopen, als ik rustig loop dan loop ik zo'n 8km per uur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is een nette +10km per uur. Heb je volluit gerend of gewoon gaan rennen 12 minuten lang op een 'relatief rustig' tempo?![]()
Nou ja, obesitas zal het niet zijn, maar ik vind het wel een rare ziekte,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rareziekte het volgende:
Hoi mensjes.
Wat is je sportgeschiedenis?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik heb bewust wat harder gelopen, als ik rustig loop dan loop ik zo'n 8km per uur.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Meer mosselen eten is de beste oplossing idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, obesitas zal het niet zijn, maar ik vind het wel een rare ziekte,![]()
Je bent net begonnen om een conditie op te bouwen, dan is het nu toch niet gek om nog slecht te scoren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rareziekte het volgende:
Hoi mensjes.
Of ben ik nou gek?
It's funny
Wijvenafstandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het een nette tijd hoor! Als je een vrouw was geweest dan was het een "goed". Weet niet of dat een troost is?
Ja doei.![]()
Ik heb vrij lang op voetbal gezeten (van m'n 7e tot 13e) maar daarna gestopt. Nu ga ik volgend jaar weer op voetbal omdat ik het weer leuk begin te vinden.quote:![]()
Haha nee de 7 km naar huis van mijn werk waren al te veel. maar heb daar ook de airco vol op mijn rug gehad 4 uur lang in de fitnesszaal. Dat zal vast niet geholpen hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
LameToen ik aan het afstuderen was ben ik iets van 50km gaan fietsen om alle stress kwijt te raken, maar dat zou ik je niet met rugklachten aan willen raden
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja klopt, maar ik had tenminste verwacht dat het nog een beetje gemiddeld wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je bent net begonnen om een conditie op te bouwen, dan is het nu toch niet gek om nog slecht te scoren?
Of ben ik nou gek?en dat zeer zeer slecht voor die vetjes was.
![]()
Als je 2 jaar hebt 'stilgezeten' (helemaal stil zal het wel niet zijn omdat je LO hebt op school), is het netjes! Dan kun je gaan beginnen met het rustig opbouwen van je conditie en je lichaam aan het hardlopen laten wennen. Lees de OP eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang op voetbal gezeten (van m'n 7e tot 13e) maar daarna gestopt. Nu ga ik volgend jaar weer op voetbal omdat ik het weer leuk begin te vinden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: