Hans van Zetten. We zijn er uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NOS heeft Hans van Zetten, Ruben Houkes en zelfs Anicka van Emden deed het best aardig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart heeft de kabel er uitgetrokken.
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hans van Zetten. We zijn er uit.
Hij heeft niet echt een mooie tv-kopquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hans van Zetten. We zijn er uit.
En altijd weer balen van een nahup van een onbekende Japquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genieten
Ja, hij is echt fantastisch! Ik heb nu zoveel kennis van turnen binnen een paar dagen; discloceren, amplitude, noem het maar op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genieten
En ook een oefening helemaal de grond in boren. Die zegt gewoon letterlijk: dit is echt een hele slechte uitvoering.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Het mooiste van alles is nog dat ie de beoordeling en cijfers op noemt terwijl de jury nog lang en breed aan het nadenken is....en vijf minuten later kun je er meetlint langs leggen want het klopt nog ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja, hij is echt fantastisch! Ik heb nu zoveel kennis van turnen binnen een paar dagen; discloceren, amplitude, noem het maar op.
Ja. Ik ken geen enkele commentator die zo ontzettend veel kennis heeft van zijn sport. En dan is het ook nog een sport met honderden verschillende technieken, grepen, weet ik veel wat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Het mooiste van alles is nog dat ie de beoordeling en cijfers op noemt terwijl de jury nog lang en breed aan het nadenken is....en vijf minuten later kun je er meetlint langs leggen want het klopt nog ook.
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:00 schreef Redefine het volgende:
Gaat Van Zetten dan ook een verhaal vertellen over de Amerikaanse turner Leyva, die zijn shirt weggaf. Om dan aan zijn gasten te vragen: En aan wie heeft hij dat shirt gegeven? De gasten krijgen anderhalve seconde om na te denken en voordat ze willen antwoorden zegt Hans: Aan mij, die heeft hij aan mij gegeven.
Dat stukje van mij was overigens een parodie op het verhaal van Mart over de bril van Solleveld tijdens de avondetappe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.
Owquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat stukje van mij was overigens een parodie op het verhaal van Mart over de bril van Solleveld tijdens de avondetappe.
Met het bord op schoot. Ben jij de beruchte mevrouw van Zetten uit Tielquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Maargoed, ik duik mijn bed in. Morgen weer met het bordje op schoot genieten.
En Pierre Zenden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Redefine het volgende:
Ja. Vond het zelf juist wel grappig dat die daardoor Leyva ook ging aanmoedigen.
Van Zetten is zowat de enige die is overgebleven van de grotere sportcommentatoren. Stalman en Haanappel zijn helaas gestopt.
4 jaar geleden tijdens de spelen al een fan topic voor hem geopend. Nu weer gedaan en hij is nog populairder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.
Haha. Ik zie je "Service he" nu pas onder je naam staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met het bord op schoot. Ben jij de beruchte mevrouw van Zetten uit Tiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |