Je hoeft hier geen hoi te zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa ik zeg gewoon hoi in het topic, en dan krijg ik als antwoord rot op. Dus jullie zijn hier degene die raar zijn hoor
Maar je hebt je naam ook niet mee hé. Je staat in vele subfora te boek als een zeer irritante user. Heb ook gelezen dat er weer klachten over je waren in ONZ.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa ik zeg gewoon hoi in het topic, en dan krijg ik als antwoord rot op. Dus jullie zijn hier degene die raar zijn hoor
Jullie beginnen er zelf mee, ik begin altijd normaal en jullie gaan me uitscheldenquote:
Waar? In het FOK dagrapport?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt je naam ook niet mee hé. Je staat in vele subfora te boek als een zeer irritante user. Heb ook gelezen dat er weer klachten over je waren in ONZ.
Gek hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie beginnen er zelf mee, ik begin altijd normaal en jullie gaan me uitschelden
Hij heeft hte jaren gele al verpest met zijn utreg gelulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen Paul.
Ik vind het best een grappig mannetje.
Ach dat maakt toch niks uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gek he
Gisteren kwam je al binnen met hoooi fans
Blijf gewoon weg dan
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gek he
Gisteren kwam je al binnen met hoooi fans
Blijf gewoon weg dan
Dat meen je niet serieus toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen Paul.
Ik vind het best een grappig mannetje.
Jawelquote:
Ach het is wat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft hte jaren gele al verpest met zijn utreg gelul
Doe het lekker in onzquote:
Forza Utregquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft hte jaren gele al verpest met zijn utreg gelul
Het is een mede crewlid héquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus toch?
Jawel. Snap ook echt niet dat je je kan ergeren aan Paultjuh. Maar ik erger me sowieso nauwelijks aan mensen op internet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus toch?
Lekker boeiendquote:
Knuffel hebben?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit diep ja, en zijn eeuwige getroll.
Moet je een paar stompen hebben?quote:
Je naam enz alleen al roept op tot geweld, net zoals vrouwen met een te kort rokje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Paul het volgende:
Ok vanaf nu doe ik lief, doe ik al de hele tijd, behalve als jullie me uitschelden, en doen jullie lief terug
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend. Steven is ook crew, en dat is ook gewoon een mongool.
Iedereen die wel eens in VBL post ja. + Wietparkiet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen mag hier gewoon komen, klaar.
We doen onderling vaker niet lief dan lief tegen elkaar hoor. Dat is wel het VBL SC cultuurtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Paul het volgende:
Ok vanaf nu doe ik lief, doe ik al de hele tijd, behalve als jullie me uitschelden, en doen jullie lief terug
Komt omdat we autistisch zijn en niet tegen vernieuwingen kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen mag hier gewoon komen, klaar. Anders wordt dit weer zo'n kliekje wat elke buitenstaander gaat weren. Dat zijn we eigenlijk al een beetje geworden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je naam enz alleen al roept op tot geweld, net zoals vrouwen met een te kort rokje.
Staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We doen onderling vaker niet lief dan lief tegen elkaar hoor. Dat is wel het VBL SC cultuurtje.
Conservatief zootjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat we autistisch zijn en niet tegen vernieuwingen kunnen
Dat wel ja. Paul moet wel wat kunnen hebben ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We doen onderling vaker niet lief dan lief tegen elkaar hoor. Dat is wel het VBL SC cultuurtje.
Richt een eigen SC opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
ik heb een goed idee. Weten jullie een andere SC dan waar ik heen kan gaan?
Ach, alsof iedereen dat niet ooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[FAQ en FB] #109 - Kommer en kwel
PUB, R&P en GTSTquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
http://forum.fok.nl/topic/1851851quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
Richt er zelf één op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
R&P SC?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef Paul het volgende:
OK!
Ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt er zelf één op.
Ik kom af en toe langs, beloofd.
Waarom kopieer je weer mijn ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt er zelf één op.
Ik kom af en toe langs, beloofd.
Met de nadruk op weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kopieer je weer mijn idee
Ik kijk tegen je op en wil net zoals jou zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kopieer je weer mijn idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |