Goh gek he in vblquote:
FEYENOORD - DINAMO KIEVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
Je bent alleen al te laat met Kiev - Feyenoord, Steven, maar gewoon de rest invullen.
Als je in een VBL-SC wenst te blijven moet je wel accepteren dat het heel af en toe (niet vaak trouwens) over voetbal gaat.quote:
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
Je bent alleen al te laat met Kiev - Feyenoord, Steven, maar gewoon de rest invullen.
Oh die heeft ValHallen toch al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopic
Oeps.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEYENOORD - DINAMO KIEV
staat er. groetjes
Waarom zou hij zelf een apart eindstandtopic maken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk zijn eindstandtopic
Weet niet, daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh die heeft ValHallen toch al?
Leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
Ik wil uit de OP bij persona non grata!
Beloof je dan weg te blijven?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef Paul het volgende:
Ik wil uit de OP bij persona non grata!
Iemand had toch een topic daaroverquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou hij zelf een apart eindstandtopic maken?
Ja, maar niet ajacied.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand had toch een topic daarover
Ja boeiend, wie dan en wat is de linkquote:
Omdat je persona non grata bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier weg moeten blijven
Ach, moet. Het zou me gewoon uitkomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier weg moeten blijven
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, moet. Het zou me gewoon uitkomen.
Ik maakte ook maar een stom woordgrapjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in een VBL-SC wenst te blijven moet je wel accepteren dat het heel af en toe (niet vaak trouwens) over voetbal gaat.
Omdat je vervelend bentquote:
Je komt het best tot je recht in FOK! en ONZquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt het best tot je recht in FOK! en ONZ
Je potentie komt hier niet tot z'nr echt, en dat vind ik gewoon zonde om te zien.
Ondanks dat ik het heel leuk vind dat je hier post.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt het best tot je recht in FOK! en ONZ
Je potentie komt hier niet tot z'nr echt, en dat vind ik gewoon zonde om te zien.
Ondanks dat ik het heel leuk vind dat je hier post.
Je postgedrag is gewoon irritant. je kan best ene leuke user zijn.quote:
Dat gaat te ver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je vervelend bent
Zelfs een dronken hmf in je topic is nog leuker dan jij
Apart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
[..]mensen doen raar tegen mij, dus ik doe raar terug jeweettog
Ja, daarom. Dat staat je niet. Jij hoort hier boven te staan als crewquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
[..]mensen doen raar tegen mij, dus ik doe raar terug jeweettog
Ahaaaaaaaaaa ik zeg gewoon hoi in het topic, en dan krijg ik als antwoord rot op. Dus jullie zijn hier degene die raar zijn hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je postgedrag is gewoon irritant. je kan best ene leuke user zijn.
Doe gewoon je ding. val ons niet lastig.
snap je
Zijn irritante gedrag ookquote:
Nah, ze zijn je gewoon zatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa ik zeg gewoon hoi in het topic, en dan krijg ik als antwoord rot op. Dus jullie zijn hier degene die raar zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |