quote:
puzzelwoorden, niks vreemds tot nog toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat maak jij allemaal voor woorden kerel
Voorlopig noteer ik even 400-300 (voor mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 of 5 afgerond, moet ze van de week ff posten. Die partij van ons vergeet ik liever
Zware beschulding hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Cracks? Mensen die valsspelen neem ik aan?
Er zijn cheatprogramma's, die dure woorden genereren. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik weet niet of ze ook tactisch spelen. Of ze bijv. rekening houden met de kansen die je weggeeft.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Er zijn cheatprogramma's, die dure woorden genereren. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik weet niet of ze ook tactisch spelen. Of ze bijv. rekening houden met de kansen die je weggeeft.
In ieder geval: het is niet sportief om deze te gebruiken. Dat hebben we vaak genoeg besproken. Volgens mij gebeurt dat momenteel ook niet in deze eredivisie.
Staat nog niet in de sheet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Mijn laatste wedstrijden:
#28 Gulikers-Jon - Cat_22 237-420![]()
Is al gecorrigeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
*kuch* spelleider:
[..]
Staat nog niet in de sheet.
Edit: moet #29 zijn zie ik nu!Jij hebt op basis van mijn spellnummer de score bij de verkeerde partij ingevuld, my bad.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |