Geaccepteerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Nummers 1 t/m 3 zijn uitgenodigd.![]()
Van mijn kant uit nog een aanvulling: van 18 t/m 21 augustus ben ik weg met beperkte toegang tot internet, ik zet het in de OP erbij.
jijzelf denk ik. kan me niemand hier bedenken die zoies zou doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Thomas B. het volgende:
Eh... Wie heeft mij aan de lijst van augustus toegevoegd?
#20quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:10 schreef crv het volgende:
Tegen Socks begonnen, weet nog ff de nummers niet. ben erg druk en zo
dankquote:
#2 Djeep_64-Cat22 is inmiddels begonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Nummers 1 t/m 3 zijn uitgenodigd.![]()
Van mijn kant uit nog een aanvulling: van 18 t/m 21 augustus ben ik weg met beperkte toegang tot internet, ik zet het in de OP erbij.
Kan waarschijnlijk wel, omdat ik begrijp dat Skatespeare (Thomas B) deze maand toch niet mee wil/kan doen. Is dat zo, Skate ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef Djurres het volgende:
Nog plek voor iemand?
Mn moeder wil meedoen
Gewonnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:58 schreef djeep_64 het volgende:
#7 tegen Judith_73 is gisteren gestart
Ik heb mij nooit aangemeld voor augustus dus ik weet eigenlijk niet hoe ik op de lijst beland benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Kan waarschijnlijk wel, omdat ik begrijp dat Skatespeare (Thomas B) deze maand toch niet mee wil/kan doen. Is dat zo, Skate ?
Ik wacht nog even op zijn antwoord. Dus eventueel kan ze zijn zijn plaats innemen.
Wat zijn haar Fok-naam en WF-naam?
OOTW dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef WordFreud het volgende:
#14 gewonnen van Skate 468 - 424Ging lang gelijk op.
nummertjes erbijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef crv het volgende:
sorry maar ben erg druk, dus weinig updates.
Ben nu bezig met:
socks #20
Cat #21
elisabeth, #24
peace #25
Judith, #26
BTW tegen Peace een highscore gescoord
CHEQUEJE voor 148
Veel plezier. Groeten aan mijn dochter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef peaceman het volgende:
Ik neem even geen nieuwe uitnodigingen meer aan omdat ik vrijdag t/m zondag weg ben en maandag waarschijnlijk niet in staat ben om normale woorden te leggen na een weekendje lowlands.
GulikersJonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef WordFreud het volgende:
Toevallig kan dat nog, namelijk in plaats van Thomas B / Skatespeare.
Wat is je WordFeud naam?
Welkom, ik zal de sheet vandaag of morgen aanpassen. Je het nog een halve maand voor je 10 potjes. Is goed te doen. Ik heb je alvast uitgenodigd.quote:
Tegen Cat_22 was 375 - 396, een puntje meer voor Cat dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
#36 Judith_1973 - Cat_22 Uhm... heb ik gewonnen maar de score is inmiddels verdwenen.Was iets van 375-395 geloof ik?
#12 EvertK - Cat_22 Verloren. 439-396
Ook ik neem nu even geen uitnodigingen meer aan, ben van zaterdag t/m maandag weg en weet niet of ik internet ga hebben.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#31 gewonnen![]()
GulikersJon - OOTW 323 - 431
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:39 schreef judith_73 het volgende:
Nog twee te gaan, tegen Skatespeare en Peace.
Wordt dus tegen GulikersJon.
Je leert het al. Wel graag altijd even het nummertje van de partij vermelden (in 2e tabblad van sheet).quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef ArtistA het volgende:
...ff gelezen. Had ik misschien van tevoren moeten doen.
GulikersJon - Elisabed = 261 - 419
GulikersJon - Peace1111 = 282 - 639 _____________!
Ja, ik heb er 4 of 5 afgerond, moet ze van de week ff posten. Die partij van ons vergeet ik lieverquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef WordFreud het volgende:
@Peace: hadden wij ook al niet gespeeld deze maand, of ben ik door de hitte bevangen?
Dat tweede tabblad kan ik nergens vindenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Je leert het al. Wel graag altijd even het nummertje van de partij vermelden (in 2e tabblad van sheet).![]()
Nu nog wat ervaring opdoen om ook wat te winnen. In ieder geval niet bang om volgende maand weer mee te doen.
Zie de pijl:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat tweede tabblad kan ik nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Zie de pijl:Er is ook nog een spreadsheet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cracks? Mensen die valsspelen neem ik aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:09 schreef AnneX het volgende:
Doórgaan, vooral doorgaan en oefenen !![]()
Je hebt al tegen een aantal cracks gespeeld.
Dit soort uitslagen kan ik je laten zien van de eerste maanden dat ik meedeed
Com'on... Sommige mensen zijn gewoon goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Cracks? Mensen die valsspelen neem ik aan?
Ik kan het niet laten enig sarcasme te bespeuren. Sommigen waren wel erg goed iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Com'on... Sommige mensen zijn gewoon goed.en
veel beter dan jij of ik ooit zullen meemaken.
/ check
quote:
puzzelwoorden, niks vreemds tot nog toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat maak jij allemaal voor woorden kerel
Voorlopig noteer ik even 400-300 (voor mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 of 5 afgerond, moet ze van de week ff posten. Die partij van ons vergeet ik liever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |