Zware beschulding hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Cracks? Mensen die valsspelen neem ik aan?
Er zijn cheatprogramma's, die dure woorden genereren. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik weet niet of ze ook tactisch spelen. Of ze bijv. rekening houden met de kansen die je weggeeft.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Er zijn cheatprogramma's, die dure woorden genereren. Ik heb ze nooit geprobeerd. Ik weet niet of ze ook tactisch spelen. Of ze bijv. rekening houden met de kansen die je weggeeft.
In ieder geval: het is niet sportief om deze te gebruiken. Dat hebben we vaak genoeg besproken. Volgens mij gebeurt dat momenteel ook niet in deze eredivisie.
Staat nog niet in de sheet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Mijn laatste wedstrijden:
#28 Gulikers-Jon - Cat_22 237-420![]()
Is al gecorrigeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
*kuch* spelleider:
[..]
Staat nog niet in de sheet.
Edit: moet #29 zijn zie ik nu!Jij hebt op basis van mijn spellnummer de score bij de verkeerde partij ingevuld, my bad.
![]()
quote:
Posten in Klussen en Wonen in september en lang daarna....quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Huis gekocht, september wordt een klusmaand voor mij. Ik sla september dus ook over, hopelijk in oktober weer van de partij.
Neuh... het meeste kluswerk kunnen we al wel zelf. En ik heb geen tijd/zin om mijn hele opknapperij op het web te mikken via een projecttopic.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Posten in Klussen en Wonen in september en lang daarna....![]()
Feli met het huis!![]()
Als iemand nog tegen mij " moet" spelen, ik weet het niet ( meer)
/ wacht op verversing spellen overzicht.
Is hersteldquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef AnneX het volgende:
Net eens even gekeken in het overzicht en volgens mij ben ik allang klaar met de
augustus potjes.
Snap het niet helemaal, want tien potjes deze maand en er staan negen gespeeld en ik zie
geen blanco regel in het speloverzicht.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef WordFreud het volgende:
Stand augustus bijgewerkt.
Kop is overgenomen door Djeep![]()
![]()
Waar is Elzass? Die is meestal aardig vlot
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Huis gekocht, september wordt een klusmaand voor mij. Ik sla september dus ook over, hopelijk in oktober weer van de partij.
Mooi feliquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Posten in Klussen en Wonen in september en lang daarna....![]()
Feli met het huis!![]()
Als iemand nog tegen mij " moet" spelen, ik weet het niet ( meer)
/ wacht op verversing spellen overzicht.
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:04 schreef djeep_64 het volgende:
De 'finale' tegen Elzass is begonnen!Maar zelfs als ik win kan hij me nog op doelsaldo inhalen...
Ik vrees het ergste... ik had een comfortabele voorsprong maar met ROCKENDE en HEMAN kwam Elzass langszij. En nu heb ik ook nog de Q getrokken die ik 2 beurten geleden geswapt hadquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:20 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... ik had een comfortabele voorsprong maar met ROCKENDE en HEMAN kwam Elzass langszij. En nu heb ik ook nog de Q getrokken die ik 2 beurten geleden geswapt had
Gefeliciteerd Elzass! Op naar het kampioenschapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Djeep een OOTW
#23 Elzass - OOTW : 590 - 356
#9 Djeep - Elzass : 437 - 501
Ook tegen GullikersJon had ik gewonnen, die is ook nog niet verwerkt
#27 Elzass - GullikersJon : 515 - 231
dank, ik doe mijn bestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Elzass! Op naar het kampioenschap
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Inschrijflijst - WordFeud Eredivisie Competitie September - De nazomercompetitie
#. Foknaam - WFnaam
1. crv - Elzass
2. Landgoed - Landgoed
3. judith_73 - Judith_1973
4. Vincpod - Vhawas
5. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
6. ArtistA - GulikersJon
7. EvertK - WordFreud
8. FSTEO-tomtomaat
9. Cat22 - Cat_22
10. Peace1111- peaceman
11. Oognip - Socks_
12. Djeep_64 - Djeep_64
13. svk1985 - svk1985
14. Crohnjurist - Vonkie87
Komende maand ben ik weer van de partij!
Iedereen een mooie zomer gehad?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Inschrijflijst - WordFeud Eredivisie Competitie September - De nazomercompetitie
#. Foknaam - WFnaam
1. crv - Elzass
2. Landgoed - Landgoed
3. judith_73 - Judith_1973
4. Vincpod - Vhawas
5. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
6. ArtistA - GulikersJon
7. EvertK - WordFreud
8. FSTEO-tomtomaat
9. Cat22 - Cat_22
10. Peace1111- peaceman
11. Oognip - Socks_
12. Djeep_64 - Djeep_64
13. svk1985 - svk1985
14. Crohnjurist - Vonkie87
15. ziggyziggyziggy
Ach, vooruit.
En ze waren inderdaad beiden weer te sterk ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef WordFreud het volgende:
Ondergetekende staat ongeslagen aan kop, maar .....
nu moed verzamelen om tegen de 2 angstgegners in het krijt te treden ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |