Waarom...ben je gaan helpen!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een rolling toen ze zelf een roller pakte en begon.. daarvoor alles al gesjouwd.. heeft ze wel 1 emmertje van 1 liter gesjouwd.. de rest was 48 paketten laminaat en dan nog ondervloer behang en echt liiiiiiiters verf en meuk...
![]()
Heb er als bewijs een foto van dat ze met een roller in de hand staat.. anders geloof ik het straks niet meer
jeej ik mag alles...
o en mag van mn zusje geen discussies met dr aangaan ondertussen dat ze zegt dat vaccinaties mensen alleen maar ziek maken etc etc![]()
ernstig
ei (toch maar welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
quote:
Het blijft toch je mega irritante zusjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld
Klinkt vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
ei (toch maar welgaat toch niet heel goed)
Pijnboompitten
Kiwi
Avocado
Noten (graag ook niet te veel soja)
Als je kant en klare meuk wilt maken.. dan verbaas je je nog eens over wat er in zitSucces!
Wat doet die t daar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Geef maar een lijstje met je allergieen en dan bereidt ik een 3 gangen maaltijd voor je
Wat een luxeproblemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vandaag gesprek gehad met studiegenoten/maten over bedrijf wat we gaan oprichten voor festivals aangezien we afgelopen jaar al voor diverse hebben gewerkt, daarna naar open dag PSV geweest, flink gezopen, flink gegeten, flink gezweten. Beeeeeuh.... Wat een leven.
Nou, voor mijn mega irritante high maintenance zus doe ik niets meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch je mega irritante zusje
Que?quote:
quote:
Stuur hem eens rap weg!quote:
Ik ben nog student, maar het aantal opdrachten wat ik heb en bedrijven waar ik voor werk... Het gaat me nu iig voor de wind, maar ik ga wel opletten dat ik mezelf dadelijk niet gek maak...quote:
Eerst Bavaria op terras en bij PSV, daarna Hoegaarden en Jupiler bij café en daarna volgens mij wel helaas Heineken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemenWat heb je gezopen.. toch geen heineken he?!
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder ergquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee, en dan maak ik uiteraard alles vers he
Dat kan je niet!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik een dope rap voor hem schrijven?
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Valt ook best mee.. Alleen echt geen pijnboompitten.. dat is shock.. en ei is een beetje shock.. en de rest ga ik alleen tifusziek van worden en of uitslag van krijgen.. is minder erg
Haha wil wel weten wat je gaat maken van te voren.. en wat ik moet klussen natuurlijk
Nou idd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat je niet moet klussen
Dat kan ik zeker wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je niet!!
Maar probeer eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |