SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
[ Bericht 4% gewijzigd door Rossdale op 01-08-2012 19:45:49 ]Please sir. When moon? When Mustang?
welke discussie bezemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nu je discussie niet kan winnen gooi je het maar over deze boeg. Jij bent zo slecht he ga toch creepers kapot slaan met een bloem zemmel
Is dat nou van History Channel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef Michhas het volgende:
Vooral die van de AztekenTenochtitlan
Jep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat nou van History Channel?
Ja dan heb ik er denk al een paar gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep.
Erg interessant, vooral als je ziet wat voor technieken deze beschavingen al gebruikten.
Soviet Storm: War in the Eastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er denk al een paar gezien. Maar true, wel boeiend idd
. Sowieso heeft History Channel af en toe leuke docu's
En ook heel veel bullshit. Ancient aliens enzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er denk al een paar gezien. Maar true, wel boeiend idd
. Sowieso heeft History Channel af en toe leuke docu's
Toeval, ik at vanavond dat favoriete kostje van jou. U jelly?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik at vanavond je favoriete kostje. U jelly?
haha ja dat welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En ook heel veel bullshit. Ancient aliens enzo
Wat had je dan xoxoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toeval, ik at vanavond dat favoriete kostje van jou. U jelly?
[..]
haha ja dat wel
frituurquote:
wat is dat uber hubertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Michhas het volgende:
Iemand hier The Arrivals wel eens gekeken?
Stoma? (Van jou zou ik het verwachten)
Deze boy. Geeneens linkje postenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry, ik was DayZ aan het doen, heb het zelfs kort gestreamed
Ik heb minecraft niet op de 360! en op de pc niet geinstalleerd volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan wel streamen hoe ik 3 pijlen in je maag schiet als je komt opdagen voor de 1v1 tten minste
Euhhm rood? Denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 06:05 schreef KoningStoma het volgende:
jammer wat is je favoriete powerpuff girl
Jij keek vroeger geen cartoon network?quote:
Nee niet echtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:16 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)t-step-into-the-game
Het werd een keer tijd dat er zoiets zou komen. Het is al 2012, blotebenen.
[..]
Jij keek vroeger geen cartoon network?
Deze manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:29 schreef Parvus het volgende:
Hedde gij stoelen thuis?
- ja
Waarom zit iedereen dan op uw mama?
Yo matteh!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef Bozz187 het volgende:
aah, zo beroerd en ik moet zo nog vliegen, dat wordt een ramp
ohw en hoi parv
Hehequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die judoka's zijn toch zulke faalhazen volgens mij had ik het nog beter gedaan
Die krol was waardeloos en zeker in het grondgevecht daar bleef hij 15 seconden liggen terwijl hij op had kunnen staan door een sweep. Verkerk had moeten weten dat die britse alleen die worp beheerst en nog trapt ze er in terwijl hij geeneens goed zat.quote:
Jij wint dus goud over vier jaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die krol was waardeloos en zeker in het grondgevecht daar bleef hij 15 seconden liggen terwijl hij op had kunnen staan door een sweep. Verkerk had moeten weten dat die britse alleen die worp beheerst en nog trapt ze er in terwijl hij geeneens goed zat.
Twee vingers in de neus. Wat mij opvalt aan de judoka's is dat ze totaal niet fit lijken te zijn. Iedere keer zijn ze kapot na 3 minuten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jij wint dus goud over vier jaar?
Dank u ouwe fopnegerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nikolaas is jarig vandaag. Gefeliciteerd ouwe PSV Topboy
Had er sowieso meer van verwacht, maar ze maken het niet helemaal waarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee vingers in de neus. Wat mij opvalt aan de judoka's is dat ze totaal niet fit lijken te zijn. Iedere keer zijn ze kapot na 3 minuten.
Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee vingers in de neus. Wat mij opvalt aan de judoka's is dat ze totaal niet fit lijken te zijn. Iedere keer zijn ze kapot na 3 minuten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.
Ja wat verwacht je dan? Dit is zijn beroep en voor mij is mma een hobby. Dus je mag verwachten dat pro's iig top fit zijn. En ik heb zelfs geen zwarte bandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zou jou graag een minuut tegen Grol zien gaan.
Pleur je whatsapp aan als je terug in NL bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef Bozz187 het volgende:
aah, zo beroerd en ik moet zo nog vliegen, dat wordt een ramp
ohw en hoi parv
truequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hugo is back and even more black
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasuquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee,
De meisjes schrijven.
[ afbeelding ]
Ik versta er geen zak van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasu
onnanohit tachi = vrouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
The bird is flying.= onnanohito tachi wa nani o kite imasu
ook niet een heel jong kaasje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
onnanohit tachi = vrouwen.
De rest kan ik geen kaas van maken
Goh, wat fijn. Dankuwel, aardige knaap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef Rensjebree het volgende:
Hier een bloemkool!
[ afbeelding ]
Cursus vijvertje graven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen een ouderwetse tuin training
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Ik ben weer terug. Morgenochtend even een soatest halen en dan geef ik jullie als ik zin heb mijn relaas.
ga terug naar je eige landquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Ik ben weer terug. Morgenochtend even een soatest halen en dan geef ik jullie als ik zin heb mijn relaas.
lol, ik ging gister om 14u slapen en werd rond 21-22 wakker en ben kort daarna weer gaan slapen en ben nu weer wakker!quote:
Het leeft,welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Welkom terug MauMauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Nope. Wel geregeld door een Poolse hoer, wat ik natuurlijk weer niet doorhad omdat ik mijn kop eraf had geschroefd, maar gelukkig hadden mijn vrienden door dat ze een hoer was en hebben ze me bij haar weggesleept.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welkom terug MauMau
Ben je door een ouwe Roemeen in je reet geneukt?
Dus nu ben je nog steeds maagd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Wel geregeld door een Poolse hoer, wat ik natuurlijk weer niet doorhad omdat ik mijn kop eraf had geschroefd, maar gelukkig hadden mijn vrienden door dat ze een hoer was en hebben ze me bij haar weggesleept.
heb de afgelopen 30 uur iets van 20 uur geslapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol, ik ging gister om 14u slapen en werd rond 21-22 wakker en ben kort daarna weer gaan slapen en ben nu weer wakker!
Dagritme: gefixed
That ship has sailed a long time ago.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dus nu ben je nog steeds maagd!
and sank before leaving portquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
That ship has sailed a long time ago.
Ik ben alweer wakker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol, ik ging gister om 14u slapen en werd rond 21-22 wakker en ben kort daarna weer gaan slapen en ben nu weer wakker!
Dagritme: gefixed
8 uur is helemaal niet goed voor je. Je krijgt het perfecte ritme met 7.5 uur slaap doordeweeks en 8.5 uur in het weekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet, als ik eenmaal ga slapen, dan ook minstens 8 uur.
Dat zal wel voor iedereen anders zijn. Zo heb ik eerder een 28 uur ritme dan een 24 uur ritme.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
8 uur is helemaal niet goed voor je. Je krijgt het perfecte ritme met 7.5 uur slaap doordeweeks en 8.5 uur in het weekend.
Het is inderdaad bij benadering.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zal wel voor iedereen anders zijn. Zo heb ik eerder een 28 uur ritme dan een 24 uur ritme.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Bozz187 het volgende:
Speciaaal voor teun! kan die de hele dag hard gaan
Doe normaal manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Speciaal voor Stoma, kan die de hele dag hard gaan
holy shit, die shit is epic triest, zelfs de oneindige tesla coil van stoma is nog beter dan ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Speciaal voor Stoma, kan die de hele dag hard gaan
ach zo erg is het toch nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef PierreTT het volgende:
Zo, genoeg. Ik moet weer werken van 1 tot 11, totale verveling dus
define oefenmunitie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Vorige week in Krakow trouwens met een Glock 17 en een .357 geschoten. Die lul probeerde ons oefenrounds te geven voor de .357 maar ik zag dat die shit nep was, en toen kregen we toch echte. Die shit is zwaar bruut man.![]()
![]()
Grote huls met weinig kruit en een platte, kleine loden kop erin. Ik weet niet zeker of het echt oefenmunitie is want volgens mij komen ze alsnog kneiterhard aan maar het was zeker geen .38 die er zogenaamd in zou zitten.quote:
ha ha die had er zeker geen fmj als atachmant op gezet XDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grote huls met weinig kruit en een platte, kleine loden kop erin. Ik weet niet zeker of het echt oefenmunitie is want volgens mij komen ze alsnog kneiterhard aan maar het was zeker geen .38 die er zogenaamd in zou zitten.
Stopping Powerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha die had er zeker geen fmj als atachmant op gezet XD
Lekker, ga je nog iets doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:09 schreef Michhas het volgende:
Nog drie kwartier en dan lekker een weekje vrij
Op de hond van mijn zus passen. Bij goed weer een beetje chillen op de boot in Utrecht, bij slecht weer een beetje thuis chillen.quote:
Laat maar weten, pakken we nog even een biertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op de hond van mijn zus passen. Bij goed weer een beetje chillen op de boot in Utrecht, bij slecht weer een beetje thuis chillen.
Komt he-le-maal goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, pakken we nog even een biertje
FMG9 akimbo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef PierreTT het volgende:
Olympische Spelen, nu 25 meter snelvuurpistool
Hohoo genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Vanmiddag in dierentuin Antwerpen geweestmorgen naar het strand als het een beetje goed weer is..
staat die dierentuin dan op streetview??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Vanmiddag in dierentuin Antwerpen geweestmorgen naar het strand als het een beetje goed weer is..
Deze poep wordt echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas:
[ afbeelding ]
Leviathan. Ik kan echt niet wachten.
Terwijl jij op vakantie was heb ik ondertussen ME1 en bijna ME2 uitgespeeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas:
[ afbeelding ]
Leviathan. Ik kan echt niet wachten.
Nounou, het is wat. Terwijl jij hier zat heb ik het motherfucking Oostblok uitgespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terwijl jij op vakantie was heb ik ondertussen ME1 en bijna ME2 uitgespeeld
Pics!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nounou, het is wat. Terwijl jij hier zat heb ik het motherfucking Oostblok uitgespeeld.![]()
![]()
En ik heb de meest decadente rokerszaak ooit gezien.![]()
Zeker wat. Kost aardig wat uur. Maar nu bijna klaar met 2, daarna voordat de universiteit weer begint 3 afhebben. Je kan er maar doorheen zijnquote:
True story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Als je 3 goed wilt doen kost dat je nog wel een uur of 60.
Gay story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, ik ben trouwens officieel volledig gestopt met roken.
Morgen weer beginnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Als je 3 goed wilt doen kost dat je nog wel een uur of 60.
Ohja, ik ben trouwens officieel volledig gestopt met roken.
Neen. Ik ben er oprecht klaar mee. Ik heb gewoon geen zin meer om te roken.quote:
Dan heb ik er respect voor, volhouden man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neen. Ik ben er oprecht klaar mee. Ik heb gewoon geen zin meer om te roken.
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik er respect voor, volhouden man.
Rabarber.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.
De eerste keer dat je weer bier drinkt sta je weer te roken mien jong, dat weten wij allemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.
Nee hoor, al is het maar omdat ik een kei en kei harde weddenschap heb afgesloten met mijn ook ex-rokende vrienden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De eerste keer dat je weer bier drinkt sta je weer te roken mien jong, dat weten wij allemaal
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, al is het maar omdat ik een kei en kei harde weddenschap heb afgesloten met mijn ook ex-rokende vrienden.
muntjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?
Geen kwestie van materialistische zaken. Het is pure eer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?
Hou toch op, daar verlies je dus niks aan als je weer begint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen kwestie van materialistische zaken. Het is pure eer.
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou toch op, daar verlies je dus niks aan als je weer begint.
Ach hou toch op man. Je kan dus gewoon dat eergevoel houden en weer beginnen met roken. Verlies je niks op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.
Jawel, mijn linkerbijbal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Je kan dus gewoon dat eergevoel houden en weer beginnen met roken. Verlies je niks op.
Ach hou toch op man. Met je eergevoel. Veel geblaat, weinig daden, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.
Nee, kan jij dat even uitleggen? Dan rek ik de discussie nog evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Weet je wel wat hij daarmee bedoelt, pierre?
Veel geblaat sowieso. Gelukkig in mijn geval wel veel daden erbij. En doe iets aan die kutcontaminaties van je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Met je eergevoel. Veel geblaat, weinig daden, wat ik je brom.
Ach hou toch op man. Je kan net je eigen naam spellen, ga dan niet met woorden als contaminaties strooienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Veel geblaat sowieso. Gelukkig in mijn geval wel veel daden erbij. En doe iets aan die kutcontaminaties van je.
Ach hou toch op man, voordat dit echt uit de klauwen gaat escaleren laaggeschoolde pauper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Je kan net je eigen naam spellen, ga dan niet met woorden als contaminaties strooien
Nou, ik dacht dat hij bedoelde dat je altijd hard-scoped in plaats van dikke quickscopes te maken. Ik zou dat echt niet pikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, kan jij dat even uitleggen? Dan rek ik de discussie nog even![]()
Ach, we houden er wel over op man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, voordat dit echt uit de klauwen gaat escaleren laaggeschoolde pauper.
Niet? Hoe zou jij reageren dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat hij bedoelde dat je altijd hard-scoped in plaats van dikke quickscopes te maken. Ik zou dat echt niet pikken.
Ja goed hè. Overdag beesten op de fiets en 's avonds vlees en weißbier. Tentje en een kaart mee, mobiel thuisgelaten, en gewoon zien waar we uitkwamen. Duitsland is ook gewoon een mooier land dan Nederland met veel minder bekrompen mensen, vooral in Beieren. Het had alleen misschien iets minder warm mogen zijn, kwam thuis en woog ineens 6 kilo minderquote:
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja goed hè. Overdag beesten op de fiets en 's avonds vlees en weißbier. Tentje en een kaart mee, mobiel thuisgelaten, en gewoon zien waar we uitkwamen. Duitsland is ook gewoon een mooier land dan Nederland met veel minder bekrompen mensen, vooral in Beieren. Het had alleen misschien iets minder warm mogen zijn, kwam thuis en woog ineens 6 kilo minder
Ja, van Mainz naar Regensburg. Ruhrgebied is wel wat minder, maar je vraagt je af hoe die Duitsers het toch voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice![]()
Je bent tot Regensburg gegaan toch? Beieren
Grundlichkeit he. Hard werken, serieus werken en stiptheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, van Mainz naar Regensburg. Ruhrgebied is wel wat minder, maar je vraagt je af hoe die Duitsers het toch voor elkaar krijgen.
Ga in Duitsland wonen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, hier verbaas ik mij ook over:
Nationale Spoorwegen: Eindhoven - Regensburg Hbf 2 personen 2e klasse ¤ 293,- (nauwelijks beenruimte, geen wc in Nederlandse sprinters)
Deutsche Bahn: Regensburg Hbf - Eindhoven 2 personen 2e klasse ¤ 88,- (genoeg beenruimte, wc in Duitse sprinters)
Als ik naar Apeldoorn ging reed ik altijd vanaf Utrecht met de DB naar Apeldoorn. Vaak zelfs catering aan boordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, hier verbaas ik mij ook over:
Nationale Spoorwegen: Eindhoven - Regensburg Hbf 2 personen 2e klasse ¤ 293,- (nauwelijks beenruimte, geen wc in Nederlandse sprinters)
Deutsche Bahn: Regensburg Hbf - Eindhoven 2 personen 2e klasse ¤ 88,- (genoeg beenruimte, wc in Duitse sprinters)
Ga jij nog naar de gayparade of was Kos genoeg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
staat die dierentuin dan op streetview??
ik weet trouwens niet of het strand er een beetje goed op staat streetview
nee Kos was genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ga jij nog naar de gayparade of was Kos genoeg?
Water aan het drinken ja?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens!
Otoko no hito wa mizu o nonde imasu.
Jij bent dan het jongetje?quote:
Wel opletten dat er nog iets overblijftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
iie. Watashi wa tamago wo tabete imasu
Nee?quote:
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor hequote:
Oja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor he
Urusai Bakaquote:
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor he
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?
hij is er weer onze studendtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
En wat heb je voor kklelijke hond in je UI?
Wat is dat voor een lelijke kip dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
En wat heb je voor kklelijke hond in je UI?
Dat je het begrijpt zegt al genoegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?
Snelste wezen zonder hulpmiddelen ter wereld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lelijke kip dan?
Dat zeggen ze niet in belgiequote:
Moet ik jou eens van een dak gooien (in een vacuum) kijken wie er sneller isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Snelste wezen zonder hulpmiddelen ter wereld.
Die vogel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Moet ik jou eens van een dak gooien kijken wie er sneller is
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je het begrijpt zegt al genoeg
tis watquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik snap het niet.
Iets met cake tochquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
in japan hebben ze andere kaassouffles
Zijn er weer moustache foto's ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:37 schreef Michhas het volgende:
We hebben Hugo onzedelijk betast vanavond
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er weer moustache foto's ?
Wel jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensen
Hoor je dat mitchell? Schaam je!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 man hebben een fles sambuka leeg gemaakt en ik was nuchter... Heel irritant dronken mensen
Hippe kaasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
luxe doosjes idd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoor je dat mitchell? Schaam je!
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AAAAAHAHHHHHAAAAAAHAHAHAHAH HAHA HAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHA HAHAHAHAHHA HAHAH HAHAHAHAHAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHAHAA HAHAHAAAAAAAHAHAHAAAAAAAHAAAAAAAAA
AHAHAHA AAAAAA HAAAAAA KUCH KUUUUUCH KUUUCH AAAAAHAHAHAHAAAAAA
HAHAHAHAHAAHAH HAAAAHHHAAAAAH AAHAHAA AHAHAHAAAAAAAA PAARSE BENEN ZO'N DIJENKLETSER HOE VERZIN JE HET TOCH
ANANAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAHAHAAAAAA
Omdat Dania het nodig vond om me wakker te schoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks. verveling. Alles goed? Waarom zo vroeg wakker?
Minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat Dania het nodig vond om me wakker te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Minder![]()
Maar ja, dan heb je wel wat aan je dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dezequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:25 schreef Kutstudent het volgende:
Zin in vanavond, we hebben afgesproken om een Oktopoes-bestuursborrel te houden.
Oftewel heel de avond zeemansliederen zingen en Rum weghakken.![]()
Danke schön, ben een playlist aan het maken. Ik stuur hem wel door als ik hem af heb.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Danke schön, ben een playlist aan het maken. Ik stuur hem wel door als ik hem af heb.
Shiver my Timbers is bij ons een vast terugkerend nummer op de cantusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:36 schreef Kutstudent het volgende:
De tekst van deze is fucking briljant man.![]()
Pics!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb gewoon hele verhalen op mijn pens staan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb gewoon hele verhalen op mijn pens staan
quote:
Dit kan niet. Deze man is veel slanker dan standaardloze stef.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Verhalen uit de King James Bible toevallig?
Oh SNAP!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit kan niet. Deze man is veel slanker dan standaardloze stef.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef Rossdale het volgende:
En tot zover dag 1 van de PADI training. Ging goed!
motor of koekblik?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste rijles gehad, gelijk lekker rondgescheurd. Is toch best tof
tim waar was je ik heb heel lichtenvoorden afgezocht naar jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ze gebruiken het Mass Effect Galaxy map muziekje
bah cheese onionquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:58 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nee,
Dit staat vandaag op het menu!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste rijles gehad, gelijk lekker rondgescheurd. Is toch best tof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar aan de bbq
Slapen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tim waar was je ik heb heel lichtenvoorden afgezocht naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |