Nah, teveel moeite.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ach we gaan gewoon lurken....
Welcome hier iedereen die ik nog niet heb gesproken...
Ho ho, de dorpsgek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
die heeft nu een snor en een kont zo groot als een volkswagen kever..
tja, de tijd staat niet stil, Djeez is met pensioen, Tong 80 is de officiele baggerbak van het forum geworden..
ik woon niet in een dorpquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Nah, teveel moeite.
[..]
Ho ho, de dorpsgek.![]()
AAAAAHAHHHHHAAAAAAHAHAHAHAH HAHA HAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHA HAHAHAHAHHA HAHAH HAHAHAHAHAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHAHAA HAHAHAAAAAAAHAHAHAAAAAAAHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef trovey het volgende:
Aha, is internet eindelijk bekend geworden in Twente?![]()
Ja maar dat was grappig want zij zei dat internet eindelijk was ontdekt in Twente alsof ze daar erg achterlopen.quote:
bek dicht, ik zit hier al veel langer, alleen is dit een kloon, omdat ik een andere naam wouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is je originele account dan? En waarom wilde je zo graag een andere naam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
bek dicht, ik zit hier al veel langer, alleen is dit een kloon, omdat ik een andere naam wou
mijn orginele account was Nestalgie maar uiteindelijk werd ik obsessed met het spel Assassin's Creed, dus wou ik een nickchance omdat ik Nestalgie gewoon niet meer een leuke naam vond, en volgens de FA'S doen we niet aan nickchance voor 1 account, dus in overleg mocht ik een nieuw acount aanmakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is je originele account dan? En waarom wilde je zo graag een andere naam?
Ah, zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
mijn orginele account was Nestalgie maar uiteindelijk werd ik obsessed met het spel Assassin's Creed, dus wou ik een nickchance omdat ik Nestalgie gewoon niet meer een leuke naam vond, en volgens de FA'S doen we niet aan nickchance voor 1 account, dus in overleg mocht ik een nieuw acount aanmaken
ohneej?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, zo.
Maar je weet toch dat je geen toestemming nodig hebt om een kloon aan te maken he?
Jij bent nestalgie helemaal niet manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
mijn orginele account was Nestalgie maar uiteindelijk werd ik obsessed met het spel Assassin's Creed, dus wou ik een nickchance omdat ik Nestalgie gewoon niet meer een leuke naam vond, en volgens de FA'S doen we niet aan nickchance voor 1 account, dus in overleg mocht ik een nieuw acount aanmaken
SSSST! ik probeer SwJ een loer te draaien (of zoiets)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent nestalgie helemaal niet man
Laat m nouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent nestalgie helemaal niet man
ik durf het niet DANKZIJ jou, als ik echt vertel wie ik ben, dan lach je me uit, en doe je heeeel gemeenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat m nou
Een kloon die niet durft te vertellen wat zn originele account isSneu.
Moet wel, anders worden we net als Griekenland....Wil Nederland ons eruit schoppen///quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AAAAAHAHHHHHAAAAAAHAHAHAHAH HAHA HAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHA HAHAHAHAHHA HAHAH HAHAHAHAHAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHAHAA HAHAHAAAAAAAHAHAHAAAAAAAHAAAAAAAAA
AHAHAHA AAAAAA HAAAAAA KUCH KUUUUUCH KUUUCH AAAAAHAHAHAHAAAAAA
HAHAHAHAHAAHAH HAAAAHHHAAAAAH AAHAHAA AHAHAHAAAAAAAA PAARSE BENEN ZO'N DIJENKLETSER HOE VERZIN JE HET TOCH
ANANAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAHAHAAAAAA
Hey broeder... I feel ya..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
bek dicht, ik zit hier al veel langer, alleen is dit een kloon, omdat ik een andere naam wou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |