capuchon_jongen en martijn18gayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik ruzie met je willen hebben, zo'n vraagbaak is best handig![]()
Wie zijn de leukste Twentse dames hier op Fok?
Die je ding in deze topic-reeks: [Tukkers op FOK!] #919 Puur / on the rocks?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik ruzie met je willen hebben, zo'n vraagbaak is best handig![]()
Wie zijn de leukste Twentse dames hier op Fok?
Ik zal het veranderen voor de taalpuristen....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarschijnlijk waren de spellingsregels vroeger nog heel anders. Het is immers bijna een eeuw geleden toen hij FOK! verliet.
Dat zou ik zeer op prijs stellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:35 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ik zal het veranderen voor de taalpuristen....
Gij zult me niet straffen nor verbannen vanwege gebrek aan taalliefde...
Geeft niks hoor. Ik hoor heel regelmatig fouten als "niet alle engelen heeft vleugels", vooral bij Turken en Marokkanen. Niet discriminerend bedoeld trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:38 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Vergeef me voor mijn dwaasheid...
Ik vraag me nu echt af waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik hoor heel regelmatig fouten als "niet alle engelen heeft vleugels", vooral bij Turken en Marokkanen. Niet discriminerend bedoeld trouwens.
Uit Nederland. Hoezo vraag je je dat af?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af waar je vandaan komt
Welke deel van Nederland doelde ik........omdat ik tot nu toe nooit turken en marokkanen over engelen heb horen spreken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uit Nederland. Hoezo vraag je je dat af?
Zuid-Holland. Het ging me echter niet om de engelen, maar het woord "heeft" in die zin, zoals jij "has" hebt geschreven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Welke deel van Nederland doelde ik........omdat ik tot nu toe nooit turken en marokkanen over engelen heb horen spreken...
Welk/welke, ik ga niet al mijn posts controleren op fouten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuid-Holland. Het ging me echter niet om de engelen, maar het woord "heeft" in die zin, zoals jij "has" hebt geschreven.
Het is trouwens 'welk deel van Nederland.'
Ik denk niet dat dat in 2004 actueel wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Welcome back.![]()
Goed nieuws: Feliciteer hier Danny en FOK!
*2007.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in 2004 actueel was
Maar wel goed nieuws inderdaad
Apart dat ze dan in de OP zegt dat het 8 jaar geleden isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
*2007.
Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)
Contract is eind 2004 getekend.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Apart dat ze dan in de OP zegt dat het 8 jaar geleden is
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Rezania het volgende:
Al je vorige posts kwamen trouwens uit 2007.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ach 5 jaardan...mierenneukers zijn ook niet weg te krijgen hier....
p.s ik keek alleen de datum dat ik me hebt aangemeld...
Team Rocket Madame_Paon is nog sneller dan het licht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat goed dat je me daar op wijst hey.
die heeft nu een snor en een kont zo groot als een volkswagen kever..quote:
Neuh, ik ben niet zo van het kinky spul.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Van nature ben ik wel exhibitionistisch....maar weet niet of ik dat ook op internet ben...![]()
Gaan we samen aanmelden, kan je mijn handje vasthouden
Ach we gaan gewoon lurken....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van het kinky spul.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |