Ik dan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld, als je voor Ajax was geweest had ik het je gegund.
Ga douche jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld, als je voor Ajax was geweest had ik het je gegund.
Wat was je TT?![]()
Hier met jou!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een klote TT. ben blij dat ik je getrolled heb.
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik volg turnen niet echt op de voet. Maar is deze tussenstad verrassend? Ik zie geen Chinezen, geen Amerikanen in de top en geen Phillip Boy?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Mry het volgende:
foutendiarree natuurlijk, en dat was ook wel een betere titel geweest
Ah dank je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Mry het volgende:
[..]
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nu
Hier is 1 stok en bij vrouwen 2 stokken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Bij de mannen heb je geen opvangmeneer, wel raar.
Mag geen verschil maken toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier is 1 stok en bij vrouwen 2 stokken.
Chinezen toch niet. Daar turnde maar 1 turner de volle meerkamp en dat was ook nog eens de zwakste van het gezelschap. Geen van de toppers ging dus voor de allround.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Mry het volgende:
[..]
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nu
Het is de meest voorkomende achternaam in de wereld heb ik ooit gelezen. Elke Vietnamees heet zo bijna.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef alors het volgende:
Maar is deze half Vietnamees ofzo? ik ken alleen maar Vietnamesen die zo heten.
Dat is de enige, juiste conclusie ja. bah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vieze oude mannen willen alleen jonge meisjes betasten, lijkt me logisch.
Oja dat was ook zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Chinezen toch niet. Daar turnde maar 1 turner de volle meerkamp en dat was ook nog eens de zwakste van het gezelschap. Geen van de toppers ging dus voor de allround.
Hahah ik wilde er nog aan toevoegen, alle Vietnamezen die ik ken, en dat zijn er niet zoveel hoor, maar ze heten allemaal zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het is de meest voorkomende achternaam in de wereld heb ik ooit gelezen. Elke Vietnamees heet zo bijna.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vond die pauze tussen die woorden zo mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je deze gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je deze gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Omdat Chinezen collectivistisch zijn, niet individualistisch. Zien zichzelf als deel van een groep en belang van groep staat voorop.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Mry het volgende:
[..]
Oja dat was ook zo![]()
Ook enig idee waarom ze dat zo gedaan hebben toevallig?
Zijn uitvoering was dan ook om te janken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef alors het volgende:
Deze kijkt alsof ie elk moment in huilen uit kan barsten
Te weinig verklaring als je het mij vraagt, turnen is sowieso een individuele sportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:16 schreef Chule het volgende:
[..]
Omdat Chinezen collectivistisch zijn, niet individualistisch. Zien zichzelf als deel van een groep en belang van groep staat voorop.
Ja die zwemmers gaan ook gewoon voor individuele nummers en niet enkel de estafette...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Mry het volgende:
[..]
Te weinig verklaring als je het mij vraagt, turnen is sowieso een individuele sport
Meerkamp: een persoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Mry het volgende:
[..]
Te weinig verklaring als je het mij vraagt, turnen is sowieso een individuele sport
Hadden de chinese dames ook okselhaar? Of wacht, die waren 8.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan wat voor oerwoud hij daar onder heeft als zijn oksels er zo al uit zien![]()
Enjoy the mental images
Dit, hoe kun je van Zetten wegzetten op dit moment in de turnfinalequote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Chule het volgende:
[..]
Meerkamp: een persoon.
Landen: hele team.
Scherp.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar daar doen ze tenminste niet aan UitZetten.
Ik had ruzie met Ziggo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ziggo
Commentator heeft nu ruzie met z'n microfoon.
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had ruzie met Ziggo.
Ben daarom maar naar KPN gegaan, geen Eurosport HD
Welke?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef debeterebob het volgende:
Kunnen ze die randstadreclame niet maken met Haase, Kromo, Mart en Ria
Die vloog van de vloer afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kim, die na 2 oefeningen 3e stond, is helemaal weggezakt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef alors het volgende:
Die Vlaamse spreekt Nguyen uit als Enkoeien
Nwen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef alors het volgende:
Die Vlaamse spreekt Nguyen uit als Enkoeien
Ja, die hebben een hekel aan Japan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Ouch .. dit is toch positief voor belgie of niet?
Nee, maar voor Nguyen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die hebben een hekel aan Japan.
Ja, want ze houden van Duitsers.quote:
Goed idee, vieze dief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Beste is als ik hier gewoon niet meer post
Jawel johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat me hier niet alleen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
Mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik speciaal voor jou hier.
Iedereen behalve onze Eppo dinsdag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er aan de hand johiedereen valt ineens.
Jep. Investeren niet in jeugd.quote:
in mijn hart.quote:
Vind je wel interessant heh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van Leur heeft wel andere talenten
Eerst nog binnen in mijn ziel.quote:
Niet verbazingwekkend.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer dat ze zo ver is afgezakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je wel interessant heh.
Stiekem hoopte ik dat hij 3e bleef.quote:
Meen je dat nou serieus? Dat wordt natuurlijk wel gedaan, we deden het een paar maanden terug op de Europese jeugdkampioenschappen nog heel goed. Of heb je inside informatie dat dat helemaal niet gebeurd? Beetje loze opmerking zo.quote:
Voor medaille kansen investeren we niet genoeg. Rusland, USA, China en Japan doen het sowieso al meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Dat wordt natuurlijk wel gedaan, we deden het een paar maanden terug op de Europese jeugdkampioenschappen nog heel goed. Of heb je inside informatie dat dat helemaal niet gebeurd? Beetje loze opmerking zo.
Weet je hoeveel bakken met geld daar meer isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor medaille kansen investeren we niet genoeg. Rusland, USA, China en Japan doen het sowieso al meer.
Ik denk dat hij bedoelt dat je er heel veel geld in moet pompenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Dat wordt natuurlijk wel gedaan, we deden het een paar maanden terug op de Europese jeugdkampioenschappen nog heel goed. Of heb je inside informatie dat dat helemaal niet gebeurd? Beetje loze opmerking zo.
Daarom is het dan toch niet genoeg voor medaille kansen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bakken met geld daar meer isDaar gaan we het sowieso altijd tegen afleggen.
Ik wilde vroeger altijd alle sporten beoefenen die ik keek, en maar op de bank chips blijven vreten.quote:
Het geld wat er niet is kan je moeilijk investeren natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je er heel veel geld in moet pompen
Dit is best wel waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd alle sporten beoefenen die ik keek, en maar op de bank chips blijven vreten.
Ja plus een veeeeel grotere zee om uit te vissen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bakken met geld daar meer isDaar gaan we het sowieso altijd tegen afleggen.
Maar dat er te weinig geld is om echt wat op poten te zetten is nog wel compleet iets anders dan dat er niets aan talentontwikkeling wordt gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom is het dan toch niet genoeg voor medaille kansen.
Op rek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voorlopig heeft alleen Zhou (16.400) een hogere score neergezet dit toernooi.
Misschien heb ik het op een slechte manier gezegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat er te weinig geld is om echt wat op poten te zetten is nog wel compleet iets anders dan dat er niets aan talentontwikkeling wordt gedaan.
Ik wilde ook schaatsen maar de wachtlijsten in Thialf waren super lang.quote:
Rood pak = communisme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom heeft de amerikaan een blauwe pak?Past niet bij Amerika.
Hamburger ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voorlopig heeft alleen Zhou (16.400) een hogere score neergezet dit toernooi.
Huh waren deze van zonet? Hambuchen nog zo hoog met zijn val?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hamburger ook
Dit waren de rekscores voor de concurrenten van Zonderland:
Zhang: 15.666
Zou Kai: 16.400
Hambüchen: 16.166
Garibov: 15.600
Leyva: 15.866
Horton: 15.200
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
Oh, badminton, daar heb ik een jaar op gezeten, ik won alles maar ik had geen zin in de warming-up aan het begin van de training dus ik ging ervan af.
Nee de teamwedstrijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Huh waren deze van zonet? Hambuchen nog zo hoog met zijn val?
Maarja Epke heeft in de kwalificatie nog niet zijn ultieme oefening geturnd...
Nee, in de landenwedstrijd scoorde hij dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die score is uit de landenwedstrijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
En nu kook je en doe je de afwas en breng je kinderen naar school?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
Oh, badminton, daar heb ik een jaar op gezeten, ik won alles maar ik had geen zin in de warming-up aan het begin van de training dus ik ging ervan af.
Bijna goed. Ik borduur glas-in-lood motiefjes en schrijf columpjes voor de plaatselijke Pittige Vrouwenclub.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En nu kook je en doe je de afwas en breng je kinderen naar school?
Heb je ook een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik borduur glas-in-lood motiefjes en schrijf columpjes voor de plaatselijke Pittige Vrouwenclub.
Binnenkort ga ik een deel van m'n pony in een andere kleur laten verven, doe ik denk ik komende zaterdag, dan ga ik een nieuw mini-rugtasje kopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je ook een kort pittig kapsel?
Ceekequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik een deel van m'n pony in een andere kleur laten verven, doe ik denk ik komende zaterdag, dan ga ik een nieuw mini-rugtasje kopen.
Ik weet wie je bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik een deel van m'n pony in een andere kleur laten verven, doe ik denk ik komende zaterdag, dan ga ik een nieuw mini-rugtasje kopen.
Cee, wanneer gaan we nou weer eens origami vouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Rooske toch!quote:
Heb je m'n theezakjeskaart niet ontvangen? Daar stond 't in!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Cee, wanneer gaan we nou weer eens origami vouwen?
Laat me je mooie tuinbroek zien, Cee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Cee, wanneer gaan we nou weer eens origami vouwen?
Theezakjeskaartquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Rooske toch!
[..]
Heb je m'n theezakjeskaart niet ontvangen? Daar stond 't in!
Ennnnnnn ontopic.
Oh, het is afgelopen.
Sterker nog ik heb er wel eens een gekregenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je weet toch dat die echt bestaan?
Wij deden vroeger voor kennis zakjes sparenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sterker nog ik heb er wel eens een gekregen
Nee, Aziaten zijn gewoon de beste in dit soort dingenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uchimura gaat ook even vallen.
andere jap faalde ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, Aziaten zijn gewoon de beste in dit soort dingen
Ja, en? dan nog falen ze verhoudingsgewijs minder hardquote:
[Spongebob modus]quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef alors het volgende:
Zijn we er weer klaar voor? over een kwartiertje gaat het weer los met onze eigen Celine van Gerner
Maar er is ook baanwielrennen. Hopelijk gaat NOS gewoon naar turnen voor Hans van Zetten en de andere streams dan gewoon muten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef alors het volgende:
Zijn we er weer klaar voor? over een kwartiertje gaat het weer los met onze eigen Celine van Gerner
ze worden nu voorgesteld op de streamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou, wanneer gaat dit beginnen? Nu toch?
nee, maar het is al redelijk uniek dat ze in de finale staat, is de eerste keer sinds 20 jaar weer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Anonymousz het volgende:
maakt die celine een kansop een medaille?
bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
nee, maar het is al redelijk uniek dat ze in de finale staat, is de eerste keer sinds 20 jaar weer.
quote:
lol wie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Die ICI Paris Xl heeft sowieso goud ofnie?
quote:
Ja ik dacht kijk eens op sport24 maar daar laten ze tennis zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is de NOS met van Zetten?
Die is ook heel goed. Maar denk dat Douglas gaat winnen. Zie haar bijna geen fouten maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ze is wel heel goed volgens mij ja, maar die Aliya Mustafina bv ook
ze is niet bepaald het zonnetje in huis volgens mij, wat een koppen trekt zequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
ze is niet bepaald het zonnetje in huis volgens mij, wat een koppen trekt ze
Komova eindigde bij selectie op eerste plek, maar douglas haalde eergisteren hoogste individuele resultaat. het zal er dus om spannen. en vergeet raismann en mustafina nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is ook heel goed. Maar denk dat Douglas gaat winnen. Zie haar bijna geen fouten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |