Ik dan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld, als je voor Ajax was geweest had ik het je gegund.
Ga douche jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigen schuld, als je voor Ajax was geweest had ik het je gegund.
Wat was je TT?![]()
Hier met jou!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een klote TT. ben blij dat ik je getrolled heb.
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik volg turnen niet echt op de voet. Maar is deze tussenstad verrassend? Ik zie geen Chinezen, geen Amerikanen in de top en geen Phillip Boy?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Mry het volgende:
foutendiarree natuurlijk, en dat was ook wel een betere titel geweest
Ah dank je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Mry het volgende:
[..]
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nu
Hier is 1 stok en bij vrouwen 2 stokken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Bij de mannen heb je geen opvangmeneer, wel raar.
Mag geen verschil maken toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier is 1 stok en bij vrouwen 2 stokken.
Chinezen toch niet. Daar turnde maar 1 turner de volle meerkamp en dat was ook nog eens de zwakste van het gezelschap. Geen van de toppers ging dus voor de allround.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Mry het volgende:
[..]
Boy en de chinezen hebben de kwalificatie verneukt, de amerikanen verneuken het nu
Het is de meest voorkomende achternaam in de wereld heb ik ooit gelezen. Elke Vietnamees heet zo bijna.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef alors het volgende:
Maar is deze half Vietnamees ofzo? ik ken alleen maar Vietnamesen die zo heten.
Dat is de enige, juiste conclusie ja. bah.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vieze oude mannen willen alleen jonge meisjes betasten, lijkt me logisch.
Oja dat was ook zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Chinezen toch niet. Daar turnde maar 1 turner de volle meerkamp en dat was ook nog eens de zwakste van het gezelschap. Geen van de toppers ging dus voor de allround.
Hahah ik wilde er nog aan toevoegen, alle Vietnamezen die ik ken, en dat zijn er niet zoveel hoor, maar ze heten allemaal zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het is de meest voorkomende achternaam in de wereld heb ik ooit gelezen. Elke Vietnamees heet zo bijna.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vond die pauze tussen die woorden zo mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je deze gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |