Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standen na 2 augustusquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 6 races (Rutger van Schaardenburg - 12de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 6 races (Marit Bouwmeester - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 8 races (Jan-Pieter Postma - 5de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 2 races (Kalle Coster/Sven Coster - 6de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 9de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nober op 02-08-2012 19:55:27 ]![]()
Murphy niets meer ingehaald en blijft 19. Mooi. Nu nog een keer zo'n resultaat. Ze is niet onklopbaar.Géén kloon van tvlxd!![]()
Gewoon weer een goeie dag voor Marit. Weer op het podium en zeven punten naar Murphy toe is niet zoveel.![]()
Ach.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voor de zeilers wel, de rest niet echt.."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Met de streepscore eraf wel ja. Maar Murphy mag nu geen 2de slechte race varen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:13 schreef Nober het volgende:
Na 6 races
1 Murphy 12
2 Van Acker 14
3 Bouwmeester 19
4 Young 23
5 Xu 25
Toch?![]()
Elke score van Murphy en Young buiten de top 10 gaat nu pijn doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Klopt. Het noemen van het schrapresultaat is ook wel interessant: Murphy een 19, Van Acker een 8, Bouwmeester een 6, Young een 11 en Xu ook een 11. Marit staat er gewoon prima voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:13 schreef Nober het volgende:
Na 6 races
1 Murphy 12
2 Van Acker 14
3 Bouwmeester 19
4 Young 23
5 Xu 25
Toch?![]()
In ieder geval is een plak wat meer in zicht... Young heeft toch al meerdere slechte resultaten staan nu...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gelukkig let de Mart niet op deze sporten, dus hij heeft zijn Late Night al voorbereid op aswoensdag.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Marit dus het beste schrapresultaat staan van de toppers tot nu toe
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zeilt ook wel iets makkelijk dan dat je weet dat je een 19 hebt staan zoals Murphy.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:20 schreef Szura het volgende:
Marit dus het beste schrapresultaat staan van de toppers tot nu toe![]()
Klopt die Tjechische is ook wel goed, maar heeft al wel 2 slechte resultaten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. Het noemen van het schrapresultaat is ook wel interessant: Murphy een 19, Van Acker een 8, Bouwmeester een 6, Young een 11 en Xu ook een 11. Marit staat er gewoon prima voor.![]()
De zeilers redden de dag een beetje voor de Nederlandse ploeg... misschien nog een surprise vanavond bij het zwemmenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nu de matchracedames tegen Portugal. Die moeten ze echt winnen om nog kans te maken op de kwartfinale.![]()
Moet de Elliot vandaag nog een keer of is het klaar?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Straks nog tegen Australië, dat nog niet verloren heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Moet de Elliot vandaag nog een keer of is het klaar?
Van Schaardenburg start goed nu, 6e.![]()
Nee, de baan is net even anders altijd. Dat bepaalt de jury.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Nober het volgende:
Maar zeilen en surfen ze 10 races dezelfde 'baan' of is het elke dag weer net even anders gemaakt?
Is toch jammer dat je tegen zo'n diskwalificatie oploopt tegen de Fransen bij het Matchracen, gaat niet helemaal onaardig.![]()
Over dat schrapresultaat, moet je dat meteen inzetten na een race, of wordt gewoon automatisch je slechste resultaat niet meegenomen?![]()
Dat wordt automatisch niet meegenomen!
Je ziet nu bijv. op de site bij de standen al een kolom TOT en een kolom Net staan bij de scores. Die TOT zijn al je punten en de Net is je schrapresultaat al vanaf gehaald en die bepaalt de stand op dat moment.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeeBee op 01-08-2012 17:57:50 ]Jack does it in real time...![]()
Ah, okay, dus als de Ierse een keer langzamer vaart dan 19e dan wordt dat automatisch je schrapresultaat en krijgt ze die 19 punten er boven op?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:52 schreef DeeBee het volgende:
Dat wordt automatisch niet meegenomen!
Je ziet nu bijv. op de site bij de standen al een kolom TOT en een kolom Net staan bij de scores. Die TOT zijn al je punten en de Net is je schrapresultaat al vanaf gehaald en die bepaalt de stand op dat moment.![]()
![]()
Ja, precies.
Daarom is het al zo vaak gezegd hier, dan constant varen erg belangrijk is! 10 races in de top-7 is waarschijnlijk beter dan 4 races winnen, maar ook een keer 18e en 20e... Dat is het lastige met zeilen dus!Jack does it in real time...![]()
Ja, dan snapte ik wel, maar ik wist alleen niet hoe dat zat met het "inzetten" van je schrapresultaatThanks.
![]()
Inderdaad, elk zwak resultaat gaat nu tellen, terwijl Marit zich nog eventueel één zwak resultaat mag veroorloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ah, okay, dus als de Ierse een keer langzamer vaart dan 19e dan wordt dat automatisch je schrapresultaat en krijgt ze die 19 punten er boven op?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
matchraceteam verloren van Australië. Nu 9e.
Ze moeten nog tegen GB (4e), VS (5e), Zweden (12e). Twee overwinning zijn nodig om zeker te zijn van de kwartfinales.![]()
Wordt lastig voor de matchracers ja, gisteren twee nederlagen in het laatste deel van de wedstrijden was erg zuur...
Jack does it in real time...![]()
Heb de nieuwe stand in de 'matchraces' in de OP gezet, morgen ook de Mannen 470 voor het eerst in actie. Morgen geen Men's Laser en ook geen Women's Laser Radial, misschien wel goed een dagje rust?![]()
Wat gaat dat surfen eigenlijk knoerthard als je het zo zietOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja wtf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat gaat dat surfen eigenlijk knoerthard als je het zo ziet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
10 plus nog een medal race.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Gaat iig wel goed met zeilen, hopelijk kunnen ze het vasthouden.
Hoe werkt het eigenlijk met de medailles.
Als van Rijsselberghe na 10 races 1ste heeft hij dan goud of komt er nog een finale?![]()
Enige moeite mag hoor, staat wel een paar keer in de topics of op de bekende sites.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef plerda het volgende:
Als van Rijsselberghe na 10 races 1ste heeft hij dan goud of komt er nog een finale?sig verwijderd door FA![]()
Kijk even een pagina terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef plerda het volgende:
Als van Rijsselberghe na 10 races 1ste heeft hij dan goud of komt er nog een finale?
Postma lijkt een goeie dag te hebben. Ainslie laat zich ook even zien.![]()
Coster/Coster 9de misschien kunnen ze er nog een paar voorbij. Postma 2de op 5 seconden van Ainslie (GBr).![]()
Volgens mij is de race al voorbij. Postma ligt 2e in de race.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Nober het volgende:
Coster/Coster 9de misschien kunnen ze er nog een paar voorbij. Postma 2de op 5 seconden van Ainslie (GBr).![]()
Waar kun je ergens een totale tussenstand van Postma zien? Ik zie enkel de races apart op london2012.com![]()
dan moet je op die site even naar de uitslag van race 6 kijken en dan bij event standings kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Waar kun je ergens een totale tussenstand van Postma zien? Ik zie enkel de races apart op london2012.com![]()
Hier de complete stand na race 6: http://www.london2012.com(...)906/doc=summary.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Heel jammer van die materiaalpech inderdaad, maar voor de rest doet hij het prima. Een medaille kan nog steeds als hij goed blijft zeilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Jammer van van zijn 20e en 13e plek dinsdag, hij is er nu weer goed bij.![]()
Net gefinisht, 10de Coster/Coster. Oostenrijk ruim voor GB.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is de race al voorbij. Postma ligt 2e in de race.Ik heb de standen in de OP gezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Maar de hele top 6 zit er nu goed bij, alleen de Fransman ligt 9e.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel jammer van die materiaalpech inderdaad, maar voor de rest doet hij het prima. Een medaille kan nog steeds als hij goed blijft zeilen.![]()
Als ik de naam Kalle Coster hoor, moet ik steeds aan Kabouter Wesley denken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik aan Kevin Costner, Waterworldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef Szura het volgende:
Als ik de naam Kalle Coster hoor, moet ik steeds aan Kabouter Wesley denken![]()
![]()
Ainslie neemt afstand ja, gaat dat wel winnen deze race, want meestal kort stukje naar de finish.
Kom op PJ, 2e plaats zou mooi zijn deze race!Jack does it in real time...![]()
Goed zo, had ie nodig.
Dorian nog vandaag?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jep, maar een late start vandaag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
Goed zo, had ie nodig.
Dorian nog vandaag?![]()
Nu op BBCBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Argentijnen dacht ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Er sloeg een land om, maar zag niet wie het waren
EDIT: Ah, de Zuid-Afrikanen dus.![]()
Kljakovic moet eigenlijk een minder resultaat neerzetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef zolderraam het volgende:
postma 2de nu, hhij is de deen voorbij![]()
ligt 13de. maar lag veel lager bij het eerste puntquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kljakovic moet eigenlijk een minder resultaat neerzetten.![]()
Zeg, ik zit nu teletekst te kijken voor de standen, maar waarom zijn alle zeilwedstrijden normaliter over 10 races en de 49er als enige (?) over 15?![]()
Hoort bij de klasse. Is altijd zo. Ik weet ook niet waarom precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Zeg, ik zit nu teletekst te kijken voor de standen, maar waarom zijn alle zeilwedstrijden normaliter over 10 races en de 49er als enige (?) over 15?![]()
Als hij zo blijft doorgaan pakt hij in ieder geval de Sloveen en de Fransmanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef zolderraam het volgende:
4de nu
en die kroaat pakt even 7 plaatsen en staat nu zesde![]()
Postma blijft voorin meedraaien, winst in deze race lijkt nog tussen 4 man te gaan.Jack does it in real time...![]()
kroaat op 1.14 van nummer 1. hij staat 8ste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
En die kroaat?
Zijn de verschillen groot?
postma op 24 seconde![]()
Heb je voor mij een stream ik dit kan volgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef zolderraam het volgende:
[..]
kroaat op 1.14 van nummer 1. hij staat 8ste.
postma op 24 seconde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: