Enige moeite mag hoor, staat wel een paar keer in de topics of op de bekende sites.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef plerda het volgende:
Gaat iig wel goed met zeilen, hopelijk kunnen ze het vasthouden.
Hoe werkt het eigenlijk met de medailles.
Als van Rijsselberghe na 10 races 1ste heeft hij dan goud of komt er nog een finale?
Kijk even een pagina terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef plerda het volgende:
Gaat iig wel goed met zeilen, hopelijk kunnen ze het vasthouden.
Hoe werkt het eigenlijk met de medailles.
Als van Rijsselberghe na 10 races 1ste heeft hij dan goud of komt er nog een finale?
Volgens mij is de race al voorbij. Postma ligt 2e in de race.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Nober het volgende:
Coster/Coster 9de misschien kunnen ze er nog een paar voorbij. Postma 2de op 5 seconden van Ainslie (GBr).
dan moet je op die site even naar de uitslag van race 6 kijken en dan bij event standings kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Waar kun je ergens een totale tussenstand van Postma zien? Ik zie enkel de races apart op london2012.com
Hier de complete stand na race 6: http://www.london2012.com(...)906/doc=summary.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Waar kun je ergens een totale tussenstand van Postma zien? Ik zie enkel de races apart op london2012.com
Heel jammer van die materiaalpech inderdaad, maar voor de rest doet hij het prima. Een medaille kan nog steeds als hij goed blijft zeilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Jammer van van zijn 20e en 13e plek dinsdag, hij is er nu weer goed bij.
Net gefinisht, 10de Coster/Coster. Oostenrijk ruim voor GB.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is de race al voorbij. Postma ligt 2e in de race.
Ik heb de standen in de OP gezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef Keauning het volgende:
Maar de hele top 6 zit er nu goed bij, alleen de Fransman ligt 9e.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel jammer van die materiaalpech inderdaad, maar voor de rest doet hij het prima. Een medaille kan nog steeds als hij goed blijft zeilen.
Ik aan Kevin Costner, Waterworldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef Szura het volgende:
Als ik de naam Kalle Coster hoor, moet ik steeds aan Kabouter Wesley denken
Jep, maar een late start vandaag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
Goed zo, had ie nodig.
Dorian nog vandaag?
Argentijnen dacht ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Er sloeg een land om, maar zag niet wie het waren
EDIT: Ah, de Zuid-Afrikanen dus.
Kljakovic moet eigenlijk een minder resultaat neerzetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef zolderraam het volgende:
postma 2de nu, hhij is de deen voorbij
ligt 13de. maar lag veel lager bij het eerste puntquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kljakovic moet eigenlijk een minder resultaat neerzetten.
Hoort bij de klasse. Is altijd zo. Ik weet ook niet waarom precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Zeg, ik zit nu teletekst te kijken voor de standen, maar waarom zijn alle zeilwedstrijden normaliter over 10 races en de 49er als enige (?) over 15?
Als hij zo blijft doorgaan pakt hij in ieder geval de Sloveen en de Fransmanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef zolderraam het volgende:
4de nu
en die kroaat pakt even 7 plaatsen en staat nu zesde
kroaat op 1.14 van nummer 1. hij staat 8ste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
En die kroaat?
Zijn de verschillen groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |