Oh, op de mensvriendelijke FOK!manier, zeg dat danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, niet op de doodgaan manier mallerd
Sorry, het is al laat hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, op de mensvriendelijke FOK!manier, zeg dat dan.
Ik heb te weinig gedronken nogquote:
Dat gevoel ken ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb te weinig gedronken nog.
Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel losquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik!
Gisteren trouwens nog wel een biertje. Zo maar doordeweek. Doe ik normaal nooit. Maar het eten was nogal HEUL erg pittig
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel los.
Die enorme tropische regenbui, no way dat ik naar huis ga in zo'n plensbuiquote:
Ik heb gisteren ontzettend veel bier op, werd geschonken in halve litersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel los.
Ik doe echt werk! Maar ik zit tussen twee banen in en had nog nagenoeg niets opgenomen bij mijn huidige werkgever. Nu ik een andere baan heb, maak ik al mijn uren op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar waar haal jij plots 5 weken vandaan? Jij doet toch echt werk?
Oh, niks van mee gekregen. Zag er wel uit dat het geregend had vanochtend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die enorme tropische regenbui, no way dat ik naar huis ga in zo'n plensbui.
Goed bezig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe echt werk! Maar ik zit tussen twee banen in en had nog nagenoeg niets opgenomen bij mijn huidige werkgever. Nu ik een andere baan heb, maak ik al mijn uren op.
het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, niks van mee gekregen. Zag er wel uit dat het geregend had vanochtend.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoep.
Wel heel leuk om te zien hoe het leidseplein echt leegstormt, to-ta-le paniek.
Zeker veel toeristen uit het buitenland. Die lui zijn ook niks gewend. Buitenlandersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoep.
Wel heel leuk om te zien hoe het leidseplein echt leegstormt, to-ta-le paniek.
Toeristenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker veel toeristen uit het buitenland. Die lui zijn ook niks gewend. Buitenlanders
Denk het ja. Wij hadden zwembad, hottub, sauna, stoomcabine en van die warmtedingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan was het dezelfde denk ikOh nee wacht, wij hadden een hot tub, geen zwembad.
Die gasten van gisteren niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je die makkelijk naar je rukbunker mee kunt lokken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, 1x een Deventaar ballen was al genoeg. Nog één en ik mag mijn Zwolse-paspoort inleveren.
Oh ja, daar hebben we nog wel even ingekeken, maar dat is wel huge met z'n 2en. Wij hadden de kleinere versie. Datzelfde van jou, minus zwembad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk het ja. Wij hadden zwembad, hottub, sauna, stoomcabine en van die warmtedingen
Ik was even weg, sorry dat ik niet had uitgeklokt bij jequote:
Ik wilde juist die grote vanwege het zwembad. Was zo chill!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we nog wel even ingekeken, maar dat is wel huge met z'n 2en. Wij hadden de kleinere versie. Datzelfde van jou, minus zwembad.
Sorry won't cut it this time sweetheartquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was even weg, sorry dat ik niet had uitgeklokt bij je
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry won't cut it this time sweetheart.
Jij nooit lekker dierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Net terug en ik heb het nu al verpest bij je?
Alleen zit ik op 14 augustus weer met mijn dikke reet op kantoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef L-E het volgende:
Nog zo een!
Veel plezier Nouk, geniet ervan!
Ach, seks in het zwembad kan ook wel in de gewone saunaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde juist die grote vanwege het zwembad. Was zo chill!
Dat kan best! Jij bent toch ook nog best jong!quote:
Jongquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan best! Jij bent toch ook nog best jong!
Lekker voor je, met je pauper Androidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
He Q, fijne Apple fanboi, door jouw Apple, moet ik wachten op de Android Lowlands app. Doe daar eens wat aan, ga je meesters eens poken!
Nou ik vond het echt super, zo'n zwembad voor jezelf. Mooi verlicht ook enzo, echt een mooie locatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, seks in het zwembad kan ook wel in de gewone sauna
He Android is niks mis mee, Rapid_Razor_Bob kan binnen 5 minuten de Android versie van de LL-app op Play hebben, maar hij wil het tegelijk doen, en Apple zit bureaucratisch te nuilen. Als ze morgen nog niet in de meewerkmodus zitten, dan hebben alle apple-fanbois pech en heeft Android gewoon eerder de appquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker voor je, met je pauper Android.
True true, maar als ik die zou afhuren, zou ik denk ik langer en met meer mensen willen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vond het echt super, zo'n zwembad voor jezelf. Mooi verlicht ook enzo, echt een mooie locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |