STERFquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
Over twee uur heb ik vijf weken vakantie, lieve mensen!

Oh, op de mensvriendelijke FOK!manier, zeg dat danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, niet op de doodgaan manier mallerd

Sorry, het is al laat hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, op de mensvriendelijke FOK!manier, zeg dat dan.

Ik heb te weinig gedronken nogquote:

Dat gevoel ken ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb te weinig gedronken nog.

Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel losquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik!
Gisteren trouwens nog wel een biertje. Zo maar doordeweek. Doe ik normaal nooit. Maar het eten was nogal HEUL erg pittig

Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel los.

Die enorme tropische regenbui, no way dat ik naar huis ga in zo'n plensbuiquote:

Ik heb gisteren ontzettend veel bier op, werd geschonken in halve litersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gisteren ook, ging voor 2 biertjes en toen brak de hel los.

Ik doe echt werk! Maar ik zit tussen twee banen in en had nog nagenoeg niets opgenomen bij mijn huidige werkgever. Nu ik een andere baan heb, maak ik al mijn uren op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar waar haal jij plots 5 weken vandaan? Jij doet toch echt werk?

Oh, niks van mee gekregen. Zag er wel uit dat het geregend had vanochtend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die enorme tropische regenbui, no way dat ik naar huis ga in zo'n plensbui.

Goed bezig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe echt werk! Maar ik zit tussen twee banen in en had nog nagenoeg niets opgenomen bij mijn huidige werkgever. Nu ik een andere baan heb, maak ik al mijn uren op.

het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, niks van mee gekregen. Zag er wel uit dat het geregend had vanochtend.

quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoep.
Wel heel leuk om te zien hoe het leidseplein echt leegstormt, to-ta-le paniek.

Zeker veel toeristen uit het buitenland. Die lui zijn ook niks gewend. Buitenlandersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was plaatselijk denk ik, maar echt enorm heftig, met 5 min stond ik in een plas water, en ik stond op de stoep.
Wel heel leuk om te zien hoe het leidseplein echt leegstormt, to-ta-le paniek.

Toeristenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker veel toeristen uit het buitenland. Die lui zijn ook niks gewend. Buitenlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |