Neymarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we de echte Neymar hadden, schoot hij ze er nog met een blinddoek in

Vind ik ook wel ja, niet mijn favoriete voetballer maar zeker bruikbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:15 schreef Stiggie het volgende:
Direct doen mathijsen! Transfervrij en nl international. Kunnen we goed gebruiken

Ik heb ook liever Thiago Silvaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer

Goed argument!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Mathijsen..ik hoef die dwijl niet in een Ajax shirt te zien hoor. Wat een uitstraling heeft die gozer

quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed argument!.
Die Sana zou ik IRL denk ik een euro geven voor de pizzabezorging. Ook maar niet opstellen?.

Zal allemaal wel, als ie achterin aanvallers van de tegenpartij van scoren af kan houden mag ie er uitzien als een koreaanse dragqueenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.

Het lullige is dat zo'n jongen nog wat kan toevoegen aan dit Ajax: reality checkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan is het een te oude, trage, over-zijn-top speler die bovendien totaal geen uitstraling heeft. Beter argument? Als ik Mathijsen zie moet ik altijd denken aan van die middelbare school nerdjes die vroeger gepest werden.

Mathijsen heeft ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]

Gooi gewoon Denswil in het diepe man, krijgt ie ballen van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lullige is dat zo'n jongen nog wat kan toevoegen aan dit Ajax: reality check

Snelcursus "hoe maak ik een talent kapot in een half jaar".quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gooi gewoon Denswil in het diepe man, krijgt ie ballen van.
Wat is er trouwens gebeurd met Nuytinck?

Toby vergeten zekers? Heeft o.a. een betere pass en sliding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
't is echt wel erg hier hoor. Zelfs Mathijssen wordt nu weggehoond. Toch een stuk beter dan al onze verdedigers momenteel bij elkaar opgeteld.

Het gaat erom wanneer je die sliding inzet, die kan ook echt wel wat leren van Mathijsenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby vergeten zekers? Heeft o.a. een betere pass en sliding.

Toby kan ook wel voetballen maar in zijn hoofd gaat het volgens mij mis als hij de bal heeft en ruimte voor zichquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Toby vergeten zekers? Heeft o.a. een betere pass en sliding.

En maakt die jongen in zijn jeugdige onwetendheid een paar foutjes en we staan een sloot punten achter beginnen we gelijk te zeiken dat we ook maar een betere verdediger hadden moeten halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Snelcursus "hoe maak ik een talent kapot in een half jaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |