Ja, en zij schaatst inderdaad ook.quote:
Ja.quote:
Prestaties bij tijdritwedstrijden wellicht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef sausagin het volgende:
Op wat zijn de aantal deelnemers per land in het tijdrijden gebaseerd? Want lijkt niet hetzelfde als bij de wegrit qua landen
Ik heb liever een nieuw ontwikkelde fietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
De Zweedse bond schijnt ook nieuwe schoenen ontwikkeld te hebben.
is toch geen landen ranking voor? Zal dan kwalificeren zijn via de tijd die ze in hun land hebben gereden? Maar die moet dan ook meedoen met de wegrit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Cootz het volgende:
[..]
Prestaties bij tijdritwedstrijden wellicht?
Bij de heren vooral op basis van het WK vorig jaar, maar ook de WK's van de vorige jaren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef sausagin het volgende:
Op wat zijn de aantal deelnemers per land in het tijdrijden gebaseerd? Want lijkt niet hetzelfde als bij de wegrit qua landen
En straks weer zeiken als het tegenvaltquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Vos gaat gewoon goud pakken. Vraag me alleen af met hoeveel verschil.![]()
Nee, serieus: ze gaat wel goud pakken maar het verschil zal niet zo groot zijn.
Ik denk dat we al heel blij mogen zijn als ze een medaille pakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Die schaatser Johan Röjler is toch ook een Zweeds? Die altijd met ovenwanten schaatstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
De Zweedse bond schijnt ook nieuwe schoenen ontwikkeld te hebben.
Hughes is eerder iemand die misschien als outsider een kansje heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Marcoss het volgende:
Hughes is zelfs één van de favorieten voor een medaille.
Vos wint normaal geen medaille vandaag, maar misschien dat ze veel meer kan nu de echte druk eraf is.
Nee hoor. Sorry hoor, maar ik was dernet in Edith flink teleurgesteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En straks weer zeiken als het tegenvalt
Is waarschijnlijk haar fiets van Rabo. Naast de sponsoren van de olympische spelen mag er geen andere sponsering zichtbaar zijn, dus afgeplakt.quote:
Whut wenDt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef -Willempie- het volgende:
Lekker op tijd weer...nos![]()
Je wendt er aan...
Hierna.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Wanneer mogen de echte bazen (mannen) beginnen?
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Drassss het volgende:
Ook Armstrong 3 seconde langzamer dan Vos na 30 seconde
Iets met een reeele verwachting..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Revanches het volgende:
Bazin Marianne gaat gewoon weer goud winnen.
Is heel erg wisselvallig, maar liet zondag wel zien dat ze in vorm isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is die vvan Dijk nog een beetje een kanshebster? toch nederlands kampioen
Dat ging alleen over van Dijk niet over Vosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Eerste woorden van Herbert het valt een beetje tegen.
Een grotere kanshebber dan Vos, maar niet favoriet ofzo. Top vijf kan, en dan kunnen medailles ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is die vvan Dijk nog een beetje een kanshebster? toch nederlands kampioen
Goed bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef Drassss het volgende:
Vos start al 4 seconde sneller dan Arnt na 30 seconde
Fietsen is fietsen hè, als je zondag kon winnen, waarom dan nu niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef TheArt het volgende:
Jezus de meerderheid die hier denkt dat Vos hier weer even goud gaat winnen
Ze mag hartstikke blij zijn als ze op de tijdrit 3e wordt.
Tijdens de wegrit zei iedereen dat ze 3e of 4e zou worden en ik zei dat vanaf het begin al dat ze goud zou winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef Columbiafan het volgende:
Welke kneuzen zitten Vos hier te hypen voor Goud om haar dan weer af te breken mocht ze geen medaille halen...![]()
Ja maar hoe moet je anders kunnen zeggen dat Nederland heeft gefaald?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef TheArt het volgende:
Omdat een tijdrit iets heel anders is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fietsen is fietsen hè, als je zondag kon winnen, waarom dan nu niet?
Dit. Als de tijdrit korter was had ze een grotere kans gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef TheArt het volgende:
Omdat dit een tijdrit is en Vos geen tijdrijdster is. Cavendish wint ook geen tijdritten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat een tijdrit iets heel anders is.
Heb zo het idee dat Ambrosius dat wel wistquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meen je niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat dit een tijdrit is en Vos geen tijdrijdster is. Cavendish wint ook geen tijdritten.
Vos is geen pure sprinter als Cav.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat dit een tijdrit is en Vos geen tijdrijdster is. Cavendish wint ook geen tijdritten.
Prima, Sagan wint ook geen lange tijdritten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Revanches het volgende:
[..]
Vos is geen pure sprinter als Cav.
Vos is idd een type Sagan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Prima, Sagan wint ook geen lange tijdritten.
Als je start kan je winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar dat is bij veel sporten zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef tuinïnen het volgende:
Eigenlijk schandalig dat dit Olympisch is voor de vrouwen... kunnen amper serieuze kandidaten naar de tijdrit brengen. Absoluut geen topsport imo (top is zeer smal).
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef tuinïnen het volgende:
Eigenlijk schandalig dat dit Olympisch is voor de vrouwen... kunnen amper serieuze kandidaten naar de tijdrit brengen. Absoluut geen topsport imo (top is zeer smal).
In dit veld? Tussen plek 5 en 10.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe goed is Vos normaal gesproken in tijdritten?
Ok, er rijden vrouwen mee die ondertussen wat schaatsen en tegen de 50 aan lopen. Dat is gewoon geen topsport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Maar dat is bij veel sporten zo.
En Van Dijk vlak daarachter denk ik?quote:
Stream kijken op de pleequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe lang nog ongeveer voordat de eerste nederlander binnenkomt? moet weten of ik nog even kan poepen.
Van Dijk is op de helft ofzo, duurt nog wel eventjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe lang nog ongeveer voordat de eerste nederlander binnenkomt? moet weten of ik nog even kan poepen.
Ook tussen 5 en 10 zo'n beetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Van Dijk vlak daarachter denk ik?
Vermoedde al dat het die was, daarom vroeg ik hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Won nota bene brons afgelopen zondag.
Sowieso.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Neroje het volgende:
Vos gaat geen medaille halen
Ach, heldin is ze toch wel
Mooi onbewolkt hier hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vré se lijk slecht weer. wat een sportzomer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Neroje het volgende:
Vos gaat geen medaille halen
Ach, heldin is ze toch wel
Verrassend inderdaad, Vos was hier in principe ook niet een favoriet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:17 schreef Marcoss het volgende:
Arndt ook niet zo overheersend als verwacht werd
Doe ik, groetjuhs.quote:
5de in de lijst met favorieten dus toch wel kleine kans op brons.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Verrassend inderdaad, Vos was hier in principe ook niet een favoriet.
Volgens de bookmakers ja, maar dat komt vooral ook door haar race van zondag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
5de in de lijst met favorieten dus toch wel kleine kans op brons.
Was ikquote:
Wordt wel eens onderschat inderdaad. Wij als sportkijkers hebben het ook ongelofelijk zwaar. Die sporters hoeven zich maar op 1 sport te richten, wij moeten 11 sporters tegelijk volgen, dat is echt slopend, vooral omdat het van 10 uur s'morgens tot diep in de nacht is.quote:
Tijd om mee te fietsen dusquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt wel eens onderschat inderdaad. Wij als sportkijkers hebben het ook ongelofelijk zwaar. Die sporters hoeven zich maar op 1 sport te richten, wij moeten 11 sporters tegelijk volgen, dat is echt slopend, vooral omdat het van 10 uur s'morgens tot diep in de nacht is.
Aanstellers, die sporters!
ik kan niet zo hard fietsenquote:
Bookmakers bepalen hun odds a.d.h.v. hoeveel er op wordt in gezet. Vos is een bekende naam, dus veel mensen zullen eerder op haar gokken dan op een onbekende Russin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers ja, maar dat komt vooral ook door haar race van zondag.
Dat zeg ik toch ook..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bookmakers bepalen hun odds a.d.h.v. hoeveel er op wordt in gezet. Vos is een bekende naam, dus veel mensen zullen eerder op haar gokken dan op een onbekende Russin.
Ze startten ook wel heel erg kort na elkaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Binnen 20 minuten ingehaald..Das toch ook wel weer een ander uiterste.
1,5 minuut inderdaad. Maar toch, ik vind het redelijk snel hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze startten ook wel heel erg kort na elkaar
Ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef beantherio het volgende:
Beetje jammer. Ik had stilletjes gehoopt op een medaille.
Marianne heeft haar medaille om onder haar pak, daarom gaat ze zo langzaam, die dingen zijn zwaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,5 minuut inderdaad. Maar toch, ik vind het redelijk snel hoor.
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herbert fapt natuurlijk op Hughes.
Enige jammere is dat ze niet uit Drenthe komtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herbert fapt natuurlijk op Hughes.
Bij het zwemmen ook al minstens 10 mensen waarvan werd gezegd dat ze Nederlandse roots hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Guard het volgende:
Ik had al ergens gelezen dat Candese commentatoren overal een Canadese connectie bij zoeken, maar Mart kan er dus ook wat van
Arndt, Hughes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arnt en Hugues wonnen toch allebei een medaille in atlanta?
Was te verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Gaat niet zo goed met de Nederlanders dus vandaag, zou Super Wednesday worden maar voorlopig teleurstellend.
ok.quote:
16 jaar later nog steeds top. Respect.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arnt en Hugues wonnen toch allebei een medaille in atlanta?
zou Super Summer worden maar voorlopig teleurstelend,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Gaat niet zo goed met de Nederlanders dus vandaag, zou Super Wednesday worden maar voorlopig teleurstellend.
Wielrennen wel een beetje ja (al was de hoop er wel). Andere onderdelen (Judo, Schermen) niet.quote:
Gewoon niet goed genoeg...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van Vos. Is het echt alleen het niet topfit zijn of materiaalpech?
Ken je haar goed?quote:
Ja iedere week op de koffie, iedere keer een helquote:
10 uur 's morgens? Ik heb vanaf zaterdag de wekker standaard op 8 uur, nieuws lezen, BBC kijken enzo, plan maken voor de streams en de Nederlanders etc...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt wel eens onderschat inderdaad. Wij als sportkijkers hebben het ook ongelofelijk zwaar. Die sporters hoeven zich maar op 1 sport te richten, wij moeten 11 sporters tegelijk volgen, dat is echt slopend, vooral omdat het van 10 uur s'morgens tot diep in de nacht is.
Aanstellers, die sporters!
Laatste tijdrit in de Tour was ook zo'n beukparcours. Toen deed Grabsch ook niet mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef TheArt het volgende:
Parcours is ook niet bepaald in het voordeel van Vos. Het is gewoon een parcours voor de grote molen. Zal je ook opeens zien dat Grabsch bij de mannen mee gaat doen voor de medailles, terwijl die nog amper een fatsoenlijke tijdrit gereden heeft dit jaar.
Alsof die gaat winnen van opperbaas Froomequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Columbiafan het volgende:
Regen, enorm in het nadeel van Martin dit
Is Honchar nog ergens?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste tijdrit in de Tour was ook zo'n beukparcours. Toen deed Grabsch ook niet mee.
Michael Richquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is Honchar nog ergens?
Ik zat inderdaad ook al aan Grabsch te denken.
Vroeger had je ook Uwe Peschel en zo
Gonsjar is wel een beetje verdwenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is Honchar nog ergens?
Vorig jaar waren de tijdritten van Grabsch ook but, behalve op het 4e, toen hij opeens 4e werd op zo'n rechttoe rechtaan parcours.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste tijdrit in de Tour was ook zo'n beukparcours. Toen deed Grabsch ook niet mee.
Die is al 1000 jaar gestopt, maar zijn rijden was een genot voor het oog. Met die versnelling die hij reed, brak hij zowat z'n knieën.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is Honchar nog ergens?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof die gaat winnen van opperbaas Froome
Ken je nog die vent die op zo;n mes reed dat hij met ontstoken knieen en de gele trui de tour moest verlaten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is al 1000 jaar gestopt, maar zijn rijden was een genot voor het oog. Met die versnelling die hij reed, brak hij zowat z'n knieën.
Tijdens de Tour kon ik hem nog wel hebben maar deze OS is het echt vreselijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:40 schreef starbeach het volgende:
Die (verkeerde) uitspraken van Mart en het gebrek aan kennis beginnen wel tenenkrommend te worden
Haha, echt he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
hou je mond nou eens Mart, tering zeg
Bij Mart mag je dat zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen doodverwensingen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |