Ja, en zij schaatst inderdaad ook.quote:
Ja.quote:
Prestaties bij tijdritwedstrijden wellicht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef sausagin het volgende:
Op wat zijn de aantal deelnemers per land in het tijdrijden gebaseerd? Want lijkt niet hetzelfde als bij de wegrit qua landen
Ik heb liever een nieuw ontwikkelde fietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
De Zweedse bond schijnt ook nieuwe schoenen ontwikkeld te hebben.
is toch geen landen ranking voor? Zal dan kwalificeren zijn via de tijd die ze in hun land hebben gereden? Maar die moet dan ook meedoen met de wegrit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Cootz het volgende:
[..]
Prestaties bij tijdritwedstrijden wellicht?
Bij de heren vooral op basis van het WK vorig jaar, maar ook de WK's van de vorige jaren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef sausagin het volgende:
Op wat zijn de aantal deelnemers per land in het tijdrijden gebaseerd? Want lijkt niet hetzelfde als bij de wegrit qua landen
En straks weer zeiken als het tegenvaltquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Vos gaat gewoon goud pakken. Vraag me alleen af met hoeveel verschil.![]()
Nee, serieus: ze gaat wel goud pakken maar het verschil zal niet zo groot zijn.
Ik denk dat we al heel blij mogen zijn als ze een medaille pakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Die schaatser Johan Röjler is toch ook een Zweeds? Die altijd met ovenwanten schaatstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef marcodej het volgende:
De Zweedse bond schijnt ook nieuwe schoenen ontwikkeld te hebben.
Hughes is eerder iemand die misschien als outsider een kansje heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Marcoss het volgende:
Hughes is zelfs één van de favorieten voor een medaille.
Vos wint normaal geen medaille vandaag, maar misschien dat ze veel meer kan nu de echte druk eraf is.
Nee hoor. Sorry hoor, maar ik was dernet in Edith flink teleurgesteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En straks weer zeiken als het tegenvalt
Is waarschijnlijk haar fiets van Rabo. Naast de sponsoren van de olympische spelen mag er geen andere sponsering zichtbaar zijn, dus afgeplakt.quote:
Whut wenDt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef -Willempie- het volgende:
Lekker op tijd weer...nos![]()
Je wendt er aan...
Hierna.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
Wanneer mogen de echte bazen (mannen) beginnen?
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Drassss het volgende:
Ook Armstrong 3 seconde langzamer dan Vos na 30 seconde
Iets met een reeele verwachting..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef JC14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |