En zie ze genieten van de aandacht he. Het zijn gewoon real life trolls. Het zijn eigenlijk bebaarde Gia's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
uiteraard springen die jakhalzen in soepjurken er ook weer op
Op een gegeven moment wordt het allemaal zo vermoeiend he, dat gezeik van mensen. Dan ga je bijna hopen op een uitbarsting. Ben je van het gelul in ieder geval af.
Dat soort idioten voegen niks toe en dienen gewoon uit de samenleving verwijderd te worden met een enkeltje zandbak. Helaas zal dat nooit gebeuren omdat dat we in Europa zo politiek correct zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En zie ze genieten van de aandacht he. Het zijn gewoon real life trolls. Het zijn eigenlijk bebaarde Gia's.
ik quote mezelf ff vanaf de frontpage:quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 @ 17:59 schreef spoorrails het volgende:
inhoudelijk op dat filmpje:
seconde 1: kogel
seconde 3: kogelgaten
seconde 8: geluid van schoten
Heeft niks met politieke correctheid te maken. Sommige mensen moet je gewoon geen platform geven om hun haat te verspreiden. Simpel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat soort idioten voegen niks toe en dienen gewoon uit de samenleving verwijderd te worden met een enkeltje zandbak. Helaas zal dat nooit gebeuren omdat dat we in Europa zo politiek correct zijn.
Je kan met dat soort reacties beter op de FP blijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef spoorrails het volgende:
ik quote mezelf ff vanaf de frontpage:
[..]
Wat een quotewaardig berichtje man, echt subliem, geen woorden voor, wat tof!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef spoorrails het volgende:
ik quote mezelf ff vanaf de frontpage:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan met dat soort reacties beter op de FP blijven.
Dus jullie vinden het niet veelzeggend hoe die gasten hun logo hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een quotewaardig berichtje man, echt subliem, geen woorden voor, wat tof!
Dat zij overduidelijk voor de trash gaan zegt natuurlijk uiteindelijk niks over islam. Alleen maar over deze groep mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef spoorrails het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie vinden het niet veelzeggend hoe die gasten hun logo hebben?
Ik mis even hoe je precies van een stel idioten met nog minder luisteraars dan de artiest bij piet friet naar 'de' Islam bent gesprongen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef spoorrails het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie vinden het niet veelzeggend hoe die gasten hun logo hebben?
offcourse,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zij overduidelijk voor de trash gaan zegt natuurlijk uiteindelijk niks over islam. Alleen maar over deze groep mensen.
En zeg je bij hun dan (bij alles wat zij doen) ook "Islam is vrede"?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse,
tis een groepje die dit doen. Heb zat moslims meegemaakt die wel gewoon vriendelijk en fatsoenlijk kunnen omgaan met andere mensen en andere geloven.
Grappig dat jij je beeld van de Islam niet laat definieren door je islamitische omgeving, maar door Youtube.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef spoorrails het volgende:
[..]
offcourse,
tis een groepje die dit doen. Heb zat moslims meegemaakt die wel gewoon vriendelijk en fatsoenlijk kunnen omgaan met andere mensen en andere geloven.
Dat heeft niets met youtube te maken hoor, Youtube heeft het er niet op gezet, maar S4B.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grappig dat jij je beeld van de Islam niet laat definieren door je islamitische omgeving, maar door Youtube.
Youtube is de manier hoe jij er mee in 'aanraking' komt, daar heb ik het over, dit itt je real life ervaringen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Dat heeft niets met youtube te maken hoor, Youtube heeft het er niet op gezet, maar S4B.
maar ok, tis generaliserend dat van islam is vrede.
Blijf ook het liefst zo ver mogelijk bij hun vandaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Youtube is de manier hoe jij er mee in 'aanraking' komt, daar heb ik het over, dit itt je real life ervaringen.
Meegenomen dat zij in eigen vaderland dit soort uitspraken niet zouden durven te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Blijf ook het liefst zo ver mogelijk bij hun vandaan.
Kom aardig wat in Arabische landen voor m'n werk, dus maak wel 1 en ander mee.
Maar wederom niet dit extreme
Ik lees niets cynisch in Poepje-miauw's post, sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ik weet niet of je het door hebt maar is cynisch bedoeld.
Ah een nieuw Sharia4Belgium - filmje altijd lachen met die jongens.quote:
Serieus....jij hebt het in je om 11.52 minuten van je leven op te offeren om naar dat gezever te gaan zitten luisteren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ah een nieuw Sharia4Belgium - filmje altijd lachen met die jongens.
Dat zelfvoldane lachje op 11:52 nadat hij de 'kafir' beschuldigt voor pedofilie, homofilie, necrofilie en bestialiteit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, slap optreden tegen radicalen is een fout. Een hele bevolkingsgroep wegzetten is niet minder fout.
Dat is niet zo moeilijk: Chips en/of popcorn er bij, bier met varkensgehaktbal, en er na ongetrouwd neuken met een goedkope prostituee. .quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Serieus....jij hebt het in je om 11.52 minuten van je leven op te offeren om naar dat gezever te gaan zitten luisteren?
Dat is waar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht, maar tis altijd goed om te weten wat voor figuren er lopen, of dit nou geloofsfanatici, racisten of nazi's zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |