abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115190556
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Niemand zegt dat alle moslims dat doen, alleen dat degenen die het doen moslim zijn.

Gras is groen, maar niet alles wat groen is, is gras.
Jawel, vorige pagina nog. Moslims die dit niet doen schijnen een uitzondering te zijn.

Degene die het doen zijn ook immigrant, Marokkaan, Turk, Afrikaan, groen, paars, groot, klein en hebben lelijke tenen. Niet het vermelden waard?
pi_115190624
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

En terecht.
Je moet ook grenzen voor jezelf stellen hè. Anders is het eind zoek.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:37:16 #223
3542 Gia
User under construction
pi_115191369
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jawel, vorige pagina nog. Moslims die dit niet doen schijnen een uitzondering te zijn.

Degene die het doen zijn ook immigrant, Marokkaan, Turk, Afrikaan, groen, paars, groot, klein en hebben lelijke tenen. Niet het vermelden waard?
Of het nu Marokkaanse, Turkse of wat voor nationaliteit moslims, zijn, is inderdaad niet interessant. Interessant is dat het voornamelijk moslims zijn, die dit gedrag vertonen, waarmee niemand zegt dat ALLE moslims dit gedrag vertonen.

Flirten en nafluiten is nog tot daaraantoe, dat doen wel meer mannen. Maar uitschelden voor hoer, vanwege haar kleding, waar niks mis mee was, gaat m.i. te ver. En dat doen de meeste mannen niet. Integendeel, hoe meer bloot, hoe liever, bij de meeste mannen.
pi_115198341
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Of het nu Marokkaanse, Turkse of wat voor nationaliteit moslims, zijn, is inderdaad niet interessant.
Waarom niet?

quote:
Interessant is dat het voornamelijk moslims zijn, die dit gedrag vertonen, waarmee niemand zegt dat ALLE moslims dit gedrag vertonen.
Waarom is dit WEL interessant?

quote:
Flirten en nafluiten is nog tot daaraantoe, dat doen wel meer mannen. Maar uitschelden voor hoer, vanwege haar kleding, waar niks mis mee was, gaat m.i. te ver. En dat doen de meeste mannen niet. Integendeel, hoe meer bloot, hoe liever, bij de meeste mannen.
Is iedereen het mee eens. Sharia4belgium moet je dan ook niet serieus nemen hierin.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:51:14 #225
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115198533
Waarom roepen ze eigenlijk hoer als ze NIET ingaat op hun avances? Een vrouw is toch juist een hoer als ze WEL ingaat op de avances?
Chcę kupić volvo
pi_115198804
quote:

[..]

Of het nu Marokkaanse, Turkse of wat voor nationaliteit moslims, zijn, is inderdaad niet interessant. Interessant is dat het voornamelijk moslims zijn, die dit gedrag vertonen, waarmee niemand zegt dat ALLE moslims dit gedrag vertonen.

Het is niet alsof dit in de moskee gebeurt dat je het gaat koppelen aan moslims, het is niet zoals pedofilie in de kerk ofzo :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:29:55 #227
3542 Gia
User under construction
pi_115200297
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom niet?

[..]

Waarom is dit WEL interessant?

[..]

Is iedereen het mee eens. Sharia4belgium moet je dan ook niet serieus nemen hierin.
Het zijn niet voornamelijk marokkanen, of voornamelijk Turken. Het zijn voornamelijk moslims.

Waarom doen deze heren dat? Enerzijds waarschijnlijk omdat ze vanuit een achterstandspositie zich afreageren op de maatschappij. Anderzijds omdat ze vanuit hun geloof hebben meegekregen dat nette vrouwen alles bedekken, behalve de handen en het gezicht. Deze vrouw doet dat niet, DUS, is het geen nette vrouw, DUS, een geschikt object om je op af te reageren.

S4B zegt zelf dat ze er om vroeg.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:30:40 #228
3542 Gia
User under construction
pi_115200346
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is niet alsof dit in de moskee gebeurt dat je het gaat koppelen aan moslims, het is niet zoals pedofilie in de kerk ofzo :')
Moslims belijden hun geloof toch altijd en overal, niet alleen in een moskee.
pi_115200452
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Moslims belijden hun geloof toch altijd en overal, niet alleen in een moskee.
En christenen in de kerk, we krijgen te horen hoe 'laat de kinderen tot mij komen' wordt belijdt.
pi_115200801
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Het zijn niet voornamelijk marokkanen, of voornamelijk Turken. Het zijn voornamelijk moslims.
Maar hoe weet jij dat ze niet uit 1 land komen? Waarom is het belangrijk dat ze moslim zijn?

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:29 schreef Gia het volgende:
Waarom doen deze heren dat? Enerzijds waarschijnlijk omdat ze vanuit een achterstandspositie zich afreageren op de maatschappij. Anderzijds omdat ze vanuit hun geloof hebben meegekregen dat nette vrouwen alles bedekken, behalve de handen en het gezicht. Deze vrouw doet dat niet, DUS, is het geen nette vrouw, DUS, een geschikt object om je op af te reageren.
S4B zegt zelf dat ze er om vroeg.
Hoe religieus is iemand die met een willekeurige Belgische vrouw gaat flirten? Iemand die het schijnbaar niet kan hebben dat een vrouw zich niet bedekt gaat wel eerst met dezelfde vrouw lopen flirten en als een hond achter haar aan lopen, en als hij geen reactie krijgt maakt hij haar uit voor prostituee. Hoe past dit in het straatje van extremistische moslims/Islam?
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:56:21 #231
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_115201718
Mocht Peunage en andere gematigde Moslims evenveel energie steken in het heropvoeden van hun zwakzinnigere medebroeders als dat ze hier -als een duivel in het wijwatervatje- proberen dit wangedrag op alles en iedereen af te schuiven, behalve op zichzelf ,of beter, de moslimgemeenschap, de wereld zou er al een pak aangenamer op worden

Het omgekeerde is waar, de zogenaamde grote groep Moslims is ofwel oorverdovend stil, ofwel blijft ze partij trekken voor hun criminele broer. Dit issue is discussie niet waard. Iedereen moet het eens zijn dat dit gedrag verwerpelijk is en dat dit stevig mag aangepakt worden, Punt

Het samenlevingsmodel wordt ondermijnd omdat de Islam bewust op zoek is naar polarisatie
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:58:48 #232
3542 Gia
User under construction
pi_115201862
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:38 schreef Peunage het volgende:

Hoe religieus is iemand die met een willekeurige Belgische vrouw gaat flirten? Iemand die het schijnbaar niet kan hebben dat een vrouw zich niet bedekt gaat wel eerst met dezelfde vrouw lopen flirten en als een hond achter haar aan lopen, en als hij geen reactie krijgt maakt hij haar uit voor prostituee. Hoe past dit in het straatje van extremistische moslims/Islam?
Tja, gewoon beweren dat het geen moslims kunnen zijn, omdat moslims zoiets niet behoren te doen, kan natuurlijk ook.

Maar ik snap niet waarom die gasten een vrouw, die duidelijk geen interesse heeft in seks met deze gasten, voor hoer uitmaken. Waarom?
Als zij een hoer was, wilde ze heus die klandizie wel. Maar ze is geen hoer.
pi_115206189
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef misteriks het volgende:
Mocht Peunage en andere gematigde Moslims evenveel energie steken in het heropvoeden van hun zwakzinnigere medebroeders als dat ze hier -als een duivel in het wijwatervatje- proberen dit wangedrag op alles en iedereen af te schuiven, behalve op zichzelf ,of beter, de moslimgemeenschap, de wereld zou er al een pak aangenamer op worden.
Ik weet niet waarom jij de verantwoordelijkheid afschuift op mij en andere moslims. Ik heb helemaal niks met die gasten te maken en het zijn verre va 'broeders'. Zou wat zijn als je mij elke keer verantwoordelijk gaat houden als iemand die zich moslim noemt tegen de Islam ingaat en zich als een debiel gedraagt.

quote:
Het omgekeerde is waar, de zogenaamde grote groep Moslims is ofwel oorverdovend stil, ofwel blijft ze partij trekken voor hun criminele broer. Dit issue is discussie niet waard. Iedereen moet het eens zijn dat dit gedrag verwerpelijk is en dat dit stevig mag aangepakt worden, Punt

Het samenlevingsmodel wordt ondermijnd omdat de Islam bewust op zoek is naar polarisatie
Iedereen is het erover eens dat dit onacceptabel is en S4B spreekt niet voor alle moslims. Maar wat verwacht jij dat moslims doen? Als het mijn dochter/zus/vrouwelijke familielid/vriendin was in die video zou ik die gasten gewoon keihard aanpakken, eventueel met geweld. Maar ik ga niet op internet mijn gal spuien omdat andere mensen er niks aan doen.
De belgische overheid/samenleving heeft niet mijn toestemming nodig om hier iets aan te doen. En zeker niet die van S4B.

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Gia het volgende:
Tja, gewoon beweren dat het geen moslims kunnen zijn, omdat moslims zoiets niet behoren te doen, kan natuurlijk ook.
Ik zeg niet dat het geen moslims zijn, ik zeg dat moslims er zijn in alle soorten en maten en je onmogelijk kan vaststellen of dit moslims zijn of niet. De vrouw in de video geeft aan dat het immigranten zijn. Dat kun je dus wel zien.

quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Gia het volgende:
Maar ik snap niet waarom die gasten een vrouw, die duidelijk geen interesse heeft in seks met deze gasten, voor hoer uitmaken. Waarom?
Als zij een hoer was, wilde ze heus die klandizie wel. Maar ze is geen hoer.
Andere vraag, stel dat ze ja zei, wat zouden ze gedaan hebben? Aanbod afgestaan en alsnog voor hoer uitmaken?/

Verder raad ik iedereen aan de hele film te kijken, en niet die 3 minuten dat ze over straat loopt. Ze heeft ook gesprekken met dat soort jongeren, dat maakt een hoop duidelijk. Je ziet ook meteen dat het niet specifiek om kleding gaat omdat meisjes met hoofddoek ook lastig gevallen worden.

Om nog enige nuance aan te brengen;
In een interview vertelt het meisje ook dat dit in 1 specifieke wijk gebeurt en dat het niet 'symbool' voor Brussel staat en dat 1 van de +- 20 immigranten haar zo aanspreekt. Dus niet iedereen. Er is natuurlijk geknipt en geplakt in de video.
pi_115208379
quote:
Ik moest lachen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:17:26 #235
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115215173
Ik vind het allemaal ver gezocht.
Wat mij betreft zijn het gewoon domme tokkies.
Nu loopt ze door een wijk met immigrantentokkies.
Ze kan ook door een blanke autochtone tokkiewijk lopen en dan zal ze ook van alle kanten worden belaagd.
In sommige wijken ben je gewoon niet veilig als vrouw.
Of dat nu in een witte, zwarte of gemixte wijk is doet er niet toe.
Het zijn simpele domme kerels die zich vervelen en dan maar gaan klieren.
Van alle afkomsten , kleuren en geloven, maar éen ding hebben ze gemeen; ze zijn dom en achterlijk >:)
pi_115217158
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het allemaal ver gezocht.
Wat mij betreft zijn het gewoon domme tokkies.
Nu loopt ze door een wijk met immigrantentokkies.
Ze kan ook door een blanke autochtone tokkiewijk lopen en dan zal ze ook van alle kanten worden belaagd.
In sommige wijken ben je gewoon niet veilig als vrouw.
Of dat nu in een witte, zwarte of gemixte wijk is doet er niet toe.
Het zijn simpele domme kerels die zich vervelen en dan maar gaan klieren.
Van alle afkomsten , kleuren en geloven, maar éen ding hebben ze gemeen; ze zijn dom en achterlijk >:)
Ja!
pi_115223935
quote:

[..]

Nee, het is helemaal niet interessant van welke herkomst de mannen zijn, die dit gedrag vertonen.
Gewoon: afstraffen die handel.
En wat is dan het verschil tussen nafluiten of nasissen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115224112
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar hoe weet jij dat ze niet uit 1 land komen? Waarom is het belangrijk dat ze moslim zijn?

[..]

De beschuldiging van moslims is ook helemaal niet interessant.
In de eerste plaats belagen ware moslims geen vrouwen (zoals ware katholieke priesters ook geen koorknapen belagen). En inderdaad: al helemaal geen ongelovige vrouwen.
Anderzijds is het geloof van een belager ook helemaal niet van belang.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119592612
Om iets positiefs aan het verhaal te breien:
Sofie Peeters (26) mag trots zijn op haar eindwerk: ze zal vanaf januari bij de Vlaamse openbare omroep werken, om de ploeg van het magazine Koppen te versterken.
http://www.deredactie.be/(...)Sofie_Peeters_Koppen
pi_119592683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, het is helemaal niet interessant van welke herkomst de mannen zijn, die dit gedrag vertonen.
Gewoon: afstraffen die handel.
En wat is dan het verschil tussen nafluiten of nasissen?
Die meid wilde gewoon makkelijk scoren met haar "item"..

Ik denk dat afkomst wel een rol speelt, maar geloof erbij betrekken is weer lekker makkelijk.

Als ze daadwerkelijk iets wilde aantonen ging ze op veel plekken kijken hoe mensen reageren en dat combineren met inkomen, opleiding en dan kan ze er eventueel nog afkomst aan toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')