Tijdritje vandaag toch, geen idee of ze daar medaillekansen heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vos? Waar moet die nog gaan winnen dan?
Heel weinig in ieder gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdritje vandaag toch, geen idee of ze daar medaillekansen heeft.
Wij supporten goed maar de atleten falen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor om de TT te veranderen naar 'Slechtste supporters op Fok ooit'.
Wat hebben we verder dan nog? Die Sonderland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef StarGazer het volgende:
OS 2008 begon de eerste week ook niet best, daar hou ik mijzelf maar aan vast
Ik neem aan dat je je bewering het met cijfers kan staven?quote:
We zijn dan ook een klein kutland. Dat maakt nogal wat uit. En we slaan onze kinderen niet als ze na 7 uur sporten moe zijn.quote:
Zegt iemand die heletijd lui achter zijn pc zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn dan ook een klein kutland. Dat maakt nogal wat uit. En we slaan onze kinderen niet als ze na 7 uur sporten moe zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor om de TT te veranderen naar 'Slechtste supporters op Fok ooit'.
T zijn alleen maar kutsporten joh, is alleen leuk als een Nederlander een medaille wint anders is t totaal niet boeiendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
We doen het nog altijd goed voor zo'n klein land en we pakken vast nog wel een paar plakken. Geniet gewoon van de sport
Dat is ook een oneliner.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zegt iemand die heletijd lui achter zijn pc zit
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij zit zeker ook elk jaar te hopen dat Nl ver komt bij het songfestival?
Vind ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T zijn alleen maar kutsporten joh, is alleen leuk als een Nederlander een medaille wint anders is t totaal niet boeiend
Ik vind eigenlijk alleen Paardensport geen hol aan, de rest primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
90% van de sporten is ook gewoon geen reet aan, dus dan is 't wel leuk als we in ieder geval een medaille pakken, anders is 't echt een waste of time.
1956.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Wat zijn eigenlijk de slechtse OS ooit voor Nederland?
1940-1944 ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Wombcat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_op_de_Olympische_Spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Wombcat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Spelen#Overzichtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Toen deed er maar 1 iemand mee, omdat we de spelen boycotte. Olympische paardensportonderdelen werden echter vijf maanden eerder dan het overige programma afgewerkt.quote:
Ja oke, verwachtigen laag leggen is natuurlijk een makkelijke methode. Maar dat is niet helemaal eerlijk, want een Vos had bijvoorbeeld sowieso het podium moeten halen, afgaande op haar prestaties eerder dit seizoen. Stel dat ze dat niet gedaan had en was 10e geeindigd, kun je moeilijk echt tevreden zijn, toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een gejank hier. Nederland doet het prima als je de verwachtingen gewoon op 0 zet. Zeg gewoon tegen jezelf: 'hij/zij komt de eerste ronde niet door' dan kan het alleen maar positief uitvallen.
Het verlies was ondraagelijk, niks top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
In 2010 hadden we een top sportzomerZo gaat dat nu eenmaal. Ik vind het alleen zo idioot hoe overdreven velen hier reageren
Dat klopt maar toch een geweldige prestatie!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Het verlies was ondraagelijk, niks top.
Ik wacht al 4 jaar op deze OS omdat ik minimaal 10 gouden medailles had voorspeld, en dan krijg je dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
In 2010 hadden we een top sportzomerZo gaat dat nu eenmaal. Ik vind het alleen zo idioot hoe overdreven velen hier reageren
Ah ok. Net zoiets als dat er een paar moeten verzuipen tijdens de 100 vrij wil Heemskerk de zilveren plak na Ranomi op kunnen halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
4x100 meter als een aantal anderen hun stokje laten vallen.
Het voetbal leek nergens op, daar had juist de beker tegenover moeten staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat klopt maar toch een geweldige prestatie!
Dat jij zo slecht en onrealistisch voorspellen kan is geen reden om zo negatief te reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wacht al 4 jaar op deze OS omdat ik minimaal 10 gouden medailles had voorspeld, en dan krijg je dit.
Dan mag ik toch echt wel zo overdreven reageren.
Tsja het is kut, dat vind ik ook maar er kunnen nog mooie dingen gebeuren en ach de Eredivisie begint direct na de OSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht al 4 jaar op deze OS omdat ik minimaal 10 gouden medailles had voorspeld, en dan krijg je dit.
We zijn wel Europees kampioen maar qua tijd niet in de top-10 geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ah ok. Net zoiets als dat er een paar moeten verzuipen tijdens de 100 vrij wil Heemskerk de zilveren plak na Ranomi op kunnen halen?
Mijn voorspelling is gebaseerd op de sporters zelf en de media.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat jij zo slecht en onrealistisch voorspellen kan is geen reden om zo negatief te reageren.
Alleen Jamaica en de US komen er toch bij? Die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen als er geen stokjes vallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
We zijn wel Europees kampioen maar qua tijd niet in de top-10 geloof ik.
Het is niet enkel deze ochtend, dat weet jij ook best.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef marcodej het volgende:
Een ochtend met twee tegenvallers en gelijk is het allemaal kut. Het vooraf gestelde (al ambitieuze) doel gaan we waarschijnlijk niet halen, maar er zijn nog voldoende kansen om een mooi aantal neer te zetten.
Die fatalistische zwart-wit houding is altijd zo.
Heemskerk bleef op een haar na steken in de series. Verwacht maar niet teveel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ah ok. Net zoiets als dat er een paar moeten verzuipen tijdens de 100 vrij wil Heemskerk de zilveren plak na Ranomi op kunnen halen?
Bedanktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef kilon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_op_de_Olympische_Spelen
Een ochtend?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef marcodej het volgende:
Een ochtend met twee tegenvallers en gelijk is het allemaal kut. Het vooraf gestelde (al ambitieuze) doel gaan we waarschijnlijk niet halen, maar er zijn nog voldoende kansen om een mooi aantal neer te zetten.
Die fatalistische zwart-wit houding is altijd zo.
Ik zeg alleen dat we een klein kutland zijn. In welk universum is dat een waardeoordeel over onze sporters?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zegt iemand die heletijd lui achter zijn pc zit
Die Hellenbrand was een lichtpuntje ondanks dat die net naast brons greepquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef Zelva het volgende:
Er komen echt nog wel wat plakken, maar over het algemeen is het zeer matig ja.
Degenen die nog het meest boven zichzelf uitsteeg was Hellenbrand, helaas net geen medaille, en Vos deed wat van haar verwacht werd. Heel veel medaillekandidaten presteren daarnaast onder niveau.
mocht je 4 jaar geleden nog niet kijken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij deden lang niet alle toppers aan het EK mee, dus ook binnen Europa zullen er nog wel wat harder gaan nu.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen Jamaica en de US komen er toch bij? Die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen als er geen stokjes vallen.
Nee, in de gevangenis had ik geen tv.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef byah het volgende:
ik had mijn reactie nog aangepast
[..]
mocht je 4 jaar geleden nog niet kijken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
95% van de mensen die onze sporters zitten te verdedigen hier, kijkt alleen sport als de OS op TV komen.
Onzin man, ik kijk heel het jaar door sport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
95% van de mensen die onze sporters zitten te verdedigen hier, kijkt alleen sport als de OS op TV komen.
Yep. Dit waren twee echte gemiste kansen. Willeboordse was niet meer dan een outsider (die onnodig verloor dat wel) en Elmont haalt het dan net niet. Zoveel enorm falende Nederlanders, dus zwaar onder de gestelde verwachtingen presterend, heb ik nog niet gezien. Het is geen toptoernooi, maar nog geen reden tot heel grote paniek.quote:
Ik heb even de finale van 2008 erbij gepakt en de top-4 was daar Jamaica, Trindad, Japan en Brazilië.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen Jamaica en de US komen er toch bij? Die 100% zeker boven Nederland gaan eindigen als er geen stokjes vallen.
Dan komen er wel heel veel verrassingen dit keerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef StarGazer het volgende:
OS 2008 begon de eerste week ook niet best, daar hou ik mijzelf maar aan vast
Waarom reageer je dan zo verzuurd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin man, ik kijk heel het jaar door sport.
alsof ik zeg dat jij 5% van die gene bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin man, ik kijk heel het jaar door sport.
Preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Dit waren twee echte gemiste kansen. Willeboordse was niet meer dan een outsider (die onnodig verloor dat wel) en Elmont haalt het dan net niet. Zoveel enorm falende Nederlanders, dus zwaar onder de gestelde verwachtingen presterend, heb ik nog niet gezien. Het is geen toptoernooi, maar nog geen reden tot heel grote paniek.
Omdat hij onzin uitslaat. En ja ik kan er slecht tegen als Nederlanders niet goed presteren en men daar ongefundeerde kritiek op heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo verzuurd?
Nouja, als je alleen naar de OS kijkt. Hele EK was een faal, de hele Tour was lachwekkend, en ik had echt meer medailles verwacht dan 1 goud en 1 zilver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Dit waren twee echte gemiste kansen. Willeboordse was niet meer dan een outsider (die onnodig verloor dat wel) en Elmont haalt het dan net niet. Zoveel enorm falende Nederlanders, dus zwaar onder de gestelde verwachtingen presterend, heb ik nog niet gezien. Het is geen toptoernooi, maar nog geen reden tot heel grote paniek.
Mja , verwachten is wat anders dan echt winnen. Daarnaast zijn we nog maar vijf dagen bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, als je alleen naar de OS kijkt. Hele EK was een faal, de hele Tour was lachwekkend, en ik had echt meer medailles verwacht dan 1 goud en 1 zilver.
Verwijlen, Bosch en Willebroordse waren gewoon medaillekandidaten. Daar gaat de kritiek ook over, dat soort prestaties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef Wespensteek het volgende:
We hebben veel te veel Nederlanders uitgeroepen tot favoriet en medaillekandidaat. Elke deelnemer is medaillekandidaat en de meesten komen met lege handen te staan. De media roepen steeds dat we kunnen winnen en dat we groot kanshebber zijn omdat ze hun krant en programma willen vullen en verkopen, de buitenlandse concurrenten vergeten we gewoon even tot we ervan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |