Tijdritje vandaag toch, geen idee of ze daar medaillekansen heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vos? Waar moet die nog gaan winnen dan?
Heel weinig in ieder gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdritje vandaag toch, geen idee of ze daar medaillekansen heeft.
Wij supporten goed maar de atleten falen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor om de TT te veranderen naar 'Slechtste supporters op Fok ooit'.
Wat hebben we verder dan nog? Die Sonderland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef StarGazer het volgende:
OS 2008 begon de eerste week ook niet best, daar hou ik mijzelf maar aan vast
Ik neem aan dat je je bewering het met cijfers kan staven?quote:
We zijn dan ook een klein kutland. Dat maakt nogal wat uit. En we slaan onze kinderen niet als ze na 7 uur sporten moe zijn.quote:
Zegt iemand die heletijd lui achter zijn pc zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn dan ook een klein kutland. Dat maakt nogal wat uit. En we slaan onze kinderen niet als ze na 7 uur sporten moe zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor om de TT te veranderen naar 'Slechtste supporters op Fok ooit'.
T zijn alleen maar kutsporten joh, is alleen leuk als een Nederlander een medaille wint anders is t totaal niet boeiendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
We doen het nog altijd goed voor zo'n klein land en we pakken vast nog wel een paar plakken. Geniet gewoon van de sport
Dat is ook een oneliner.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zegt iemand die heletijd lui achter zijn pc zit
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij zit zeker ook elk jaar te hopen dat Nl ver komt bij het songfestival?
Vind ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T zijn alleen maar kutsporten joh, is alleen leuk als een Nederlander een medaille wint anders is t totaal niet boeiend
Ik vind eigenlijk alleen Paardensport geen hol aan, de rest primaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
90% van de sporten is ook gewoon geen reet aan, dus dan is 't wel leuk als we in ieder geval een medaille pakken, anders is 't echt een waste of time.
1956.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Wombcat het volgende:
Wat zijn eigenlijk de slechtse OS ooit voor Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |