Wat een klootzak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een etter is het toch
http://www.telegraaf.nl/b(...)reiter_Smeets__.html
Het was niet alleen raak bij Flier, maar ook die kleine turnster (die kent u niet) en die trampolinespringster (die kent u ook niet) werden subtiel afgezeken door die rat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, het blijft kantoorellende die ik zelfs niet van Dersen en van der Gijp zou verwachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat betreft het racisme of vermeend racisme, ik hou zelf wel van politiek incorrecte humor en van de humor van stereotypen. Maar voor humor is meer nodig dan politieke incorrectheid, het is niet automatisch grappig omdat het nu mag. Het is vooral het niveau van hun lolligheid over bijvoorbeeld Jamaica en Antillianen die mij stoort.
LOLquote:
Typisch Hollandse/Amsterdamse bekrompenheid zoals die wel vaker via de PO wordt verspreid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef KreKkeR het volgende:
Het viel me trouwens ook op dat hij, toen er een of andere Limburgse sportshutter (Peter Hellenbrand) aan tafel zat, zat hij de hele tijd opmerkingen te maken over Limburg. Opmerkingen als "Twitter, hebben ze dat ook in Limburg?" en nog een aantal van dat soort opmerkingen. Het viel me eerst niet echt op (grapje moet ook gewoon kunnen) maar op een gegeven moment begon ik al die 'grapjes' over Limburg wel vreemd te vinden.
Nou nou wat typisch weer, hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Typisch Hollandse/Amsterdamse bekrompenheid zoals die wel vaker via de PO wordt verspreid.
Waar zie jij mijn generalisatie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou nou wat typisch weer, hoor.
Je bent zelf "typsich" bekrompen als je dat soort generalisaties toepast.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar zie jij mijn generalisatie?
Je hebt niet eens door dat je het zelf net zo hard doet.quote:Typisch Hollandse/Amsterdamse bekrompenheid
Sorry hoor, maar dat is geen generalisatie.quote:
Nee, en alleen witten kunnen discriminerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is geen generalisatie.
En via alle andere media.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Typisch Hollandse/Amsterdamse bekrompenheid zoals die wel vaker via de PO wordt verspreid.
"hollanders"quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En via alle andere media.
Hollanders voelen zich altijd wel op een voetstuk staan.
Wow... gewoon wow.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is geen generalisatie.
Als Mart Smeets onmiddellijk van de buis zou worden gehaald, dan zou ik geen traan laten. Ik zou zelfs in een feeststemming zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn imago is toch langzamerhand kapot aan het gaan. Dus wie weet krijgt hij een vroeg pensioen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als Mart Smeets onmiddellijk van de buis zou worden gehaald, dan zou ik geen traan laten. Ik zou zelfs in een feeststemming zijn.
Oh, noem je dat zelfvertrouwen. Ook goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"hollanders".
Jullie zuiderlingen verwarren zelfvertrouwen echt massaal met arrogantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |